#WIOSENNIK | POWIEW WIOSNY CZYLI MOJE 3 TYPY ZAPACHÓW


Cześć!
Witam Was w drugiej już części wiosennika. Tydzień temu pisałam o tym jak pokonać wiosenne przesilenie, a dzisiaj pokażę Wam moje propozycje na wiosenne perfumy. Kto mnie czytuje regularnie ten wie, że jestem fanką mocnych i zdecydowanych zapachów, więc znalezienie moich trzech lekkich typów było nie lada wyzwaniem. Jeśli jesteście ciekawe moich propozycji to zapraszam do dalszej części wpisu.


#BALENCIAGA PARIS L'EAU ROSE

Kategoria tego zapachu określana jest jako szyprowo-kwiatowa. Wśród szerokiej ferii zapachów możemy wyczuć głównie świeżą różę, szlachetne nuty szyprowe. W tle czuć delikatne płatki fiołka, ciepłą paczulę. Nietypowości nadaje dzika jeżyna oraz otulające nuty piżma, cyprysu oraz cedru. 

L'eau Rose można zaklasyfikować jako zapach świeży, wiosenny, lecz nie brakuje w nim ciepłych i mocnych nut. Mnie uwiodło w nim połączenie róży i szypru - dwóch moich ulubionych nut w perfumach. Jako, że jestem przyzwyczajona do killerów to po paru godzinach nie czuję go na sobie, jednak otoczenie go wyczuwa. Zostaje także na ubraniach. 


# MIU MIU

O tym zapachu mogę pisać godzinami. Jest tak nietypowy, że albo się go pokocha albo znienawidzi. Mimo tego, że posiada w swoim składzie dość delikatne nuty to jednak finalnie daje bardzo energetyzujący zapach. Najbardziej wyczuwalnymi nutami jest konwalia,  bergamotka i cytryna. W tle czuć jaśmin, różę, zielone nuty. Po ułożeniu na skórze bardzo wyczuwalne staje się drewno wraz z piżmem.

Taki miks nut musi dawać coś niespotykanego. Dlatego na początku Miu Miu pachnie świeżo, energetyzująco. Później czuć w nim kobiece, kwiatowe nuty przeistaczające się w ciepłe akordy. Są zadziorne, a przy tym eleganckie. Powiedziałabym, że nieco kontrowersyjne. Nie spotkałam żadnego innego zapachu, który choć trochę przypomina Miu Miu. Nadają one pewności siebie.


#STENDERS ROSE E.D.T.

Różany Stenders jest o tyle nietypowy, gdyż zawiera tylko jedną nutę- różę. Tutaj sprawa jest prosta- jeśli nie jesteś fanką róży to lepiej omijaj go szerokim łukiem. Jest to zapach w pełni różany, pachnący świeżo i naturalnie. Nie znajdziemy w nim nut róż z kwiaciarni, lecz tych ogrodowych, znajdujących się na krzewach i oplatających ramy bram. Stenders nie jest nachalny. Jest znakomitym tłem do innych zapachów, gdyż nawet producent proponuje używać go z innymi nutami. Po połączeniu go z innymi perfumami możemy uzyskać niecodzienny i niepowtarzalny zapach.


Zapraszam do pozostałych dziewczyn biorących udział w akcji #wiosennik:

Magda www.delishe.pl/ 
Natalia www.elfnaczi.pl/ 

Oto moje trzy propozycje wiosennych zapachów. Znacie któreś z nich? Jakie są Wasze ulubione perfumy?



Komentarze

  1. Jakie mają piękne buteleczki! Miu Miu wyglądają uroczo i to właśnie one najbardziej mnie zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo specyficzne, jak będziesz miała okazję to powąchaj je :)

      Usuń
  2. Zakochalam sie w miu miu rak, ze od razu go kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale maja cudne flakoniki :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. MAM probke miu miu :) ja ostnhtio zakochana jestem w tom ford black orchid ... mimo ze nie jest to typowy spring fragrance

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych zapachów najbardziej ciekawi mnie Miu Miu - wiele razy mu się przyglądałam, ale nigdy nie wąchałam. Jestem ciekawa, do której trafiłabym grupy - Love czy Hate :D Nuty zapachowe brzmią miło i przyjemnie, więc może mogłabym się z nim zaprzyjaźnić! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ich ;( ale buteleczki są super :)

    Miłego wieczorku ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli mnie pamięć nie myli to znam ten zapach Balenciagi. Pozostałe widzę u Ciebie po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych zapachow, ale perfumy miu miu mają piękny flakonik!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zdecydowanie wygrywa Standers w tym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stenders chciałabym wypróbować :) Wszystkiego najlepszego, zdrówka radości i samych pyszności :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz tymi zapachami, Stendersa chętnie wypróbuję i pozostałe też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miu Miu ♥ ale osobiście wolę tę wersję lżejszą :)
    pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych zapachów, ale chętnie się zapoznam jak będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam żadnego, ale po opisie podoba mi się Miu Miu. Opakowanie super, bergamotkę lubię, no i jakoś mam wrażenie, że muszę go poniuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Miu Miu mogłabym się polubić i to bardzo, ostatnio bardzo przypadł mi do gustu jaśmin 😊 wszystkie flakony są piękne ale to Miu Miu chyba zdobywa mnie najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, teraz też jest moim ulubieńcem i ciągle go wałkuję :P

      Usuń
  16. Ciekawi mnie ten zapach Miu Miu. Mógłby mi przypaść do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaintrygował mnie zapach Miu Miu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miu Miu do mnie wołało z półki sklepowej, a że lubię ciekawe opakowania to musiałam i....nie kupiły mnie...kompletnie mi się nie podobały, ale było to dawno, bo zaraz po ich premierze. powącham je jak będę w sephorze, bo nos mi się zmienia :)
    Ja uwielbiam Marc Jacobs Dot, Roberto Cavalli Paradiso, a zapachem mojego życia jest Chanel Mademoiselle <3
    Ostatnio przemówiło do mnie Opium Flower Shock z YSL i Good Girl od Carolina Herera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z Miu Miu, albo się podobają albo nie :) Z tych co wymieniłaś znam Roberto Cavalii, Opium Flower i oba lubię :) Good Girl mnie ciekawi :)

      Usuń
  19. Miu Miu miał i ma przepiękne flakoniki :D Ja jestem wierna swoim "szanelom" i "korsom" ale czasem lubię się psiknąć czymś nowym :D Ostatnio dostałam jakieś pachnidło z firmy Mexx :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanela również bardzo lubię, szczególnie piątkę ;D

      Usuń
  20. Miu-Miu chodzi za mną od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię poznawać nowe zapachy, a żadnego z tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)