#WIOSENNIK | BARWY WIOSNY CZYLI PARĘ SŁÓW O PALECIE COCOA BLEND OD ZOEVA


Cześć dziewczyny!
Witam Was w czwartej, a zarazem ostatniej serii wiosennika, który u mnie i u pięciu innych blogerek gościł w niedziele. Było o zdrowiu ducha, o zapachach, o naturalnych kosmetykach, a dzisiaj pomówimy o kolorach! Chciałam Wam przedstawić paletę Zoeva Cocoa Blend, którą udało mi się wygrać u Ani z bloga rozmaitoscikosmetyczne.pl. Czy podbiła moje serce? O tym dowiecie się z dalszej części postu.


OD PRODUCENTA: Wyjątkowa paleta 10 cieni inspirowana światem czekolady. Kompozycja odcieni delikatnego nugatu, trufli i słodkiego marcepanu. Intensywnie napigmentowane, trwałe kolory. Specjalna formuła zapobiega osypywaniu się cieni i ułatwia ich aplikację, oraz blendowanie.



Teraz pokrótce przedstawię Wam kolory, które możemy znaleźć w tej paletce:

#Bitter Start - bardzo jasny matowy beż, idealny na łuk brwiowy; przyda się także do rozjaśnienia makijażu;

#Sweeter End - kolor bardzo ciężki do określenia, perłowy, w odcieniach beżu, złota, delikatnego brązu;

#Warm Notes - piękne perłowe bordo, w delikatnym kolorze wina, bardzo mocno nasycony;

#Subtle Blend - perłowy, ciepły brąz, zawiera w sobie trochę złotych tonów

#Beans Are White - matowy cień, w odcieniu szarym, grafitowym z domieszką zimnego brązu;



#Pure Ganache - miedziany, perłowy odcień, pięknie mieniący się na oku; 

#Substitute For Love - matowy brąz, świetnie sprawdzi się do wykonturowania oka nakładany w załamianiu; 

#Freshly Toasted - matowy odcień, pomieszanie brązu z delikatnym bordem;

#Infusion - szaro-grafitowy cień ze złotymi drobinkami;

#Delicate Acidity - piękna, perłowa śliwka



Jestem sroką, więc zakochałam się w błyszczących kolorach. Uwielbiam Warm Notes, Subtle Blend, Pure Ganache, Infusion oraz Delicate Acidity - są piękne i genialnie wyglądają na powiece. Niedługo przygotuję dla Was makijaż tą paletką.




SKŁADY

Beans are white, Bitter Start, Freshly Toasted: Talc, Zinc Stearate, Mica, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Polybutene, Octyldodecanol, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Lauroyl Lysine, Dehydroacetic Acid, [May Contain. +/- CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77499 (Iron Oxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77742 (Manganese Violet), CI 77492 (Iron Oxide), CI 75470 (Carmine)] 
Substitute for Love: Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Magnesium Stearate, Phenoxyethanol, Calcium Aluminum Borosilicate, Dimethiconol, Tocopheryl Acetate, Silica, Cera Alba, Dehydroacetic Acid, [May Contain. +/- CI 77491 (Iron Oxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide), CI 77891 (Titanium Dioxide)]. 
Pure Ganache, Subtle Blend, Warm Notes: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Nylon 12, Dimethiconol, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Dehydroacetic Acid, [May Contain. +/- CI 77491 (Iron Oxide), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77499 (Iron Oxide), CI 77007 (Ultramarines)]. 
Sweeter End: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Nylon 12, Phenoxyethanol, Dimethiconol, Tocopheryl Acetate, Dehydroacetic Acid, [May Contain. +/- CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77742 (Manganese Violet), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide), CI 75470 (Carmine)]. 
Delicate Acidity: Talc, Mica, Magnesium Stearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethicone, Nylon 12, Phenoxyethanol, Dimethiconol, Tocopheryl Acetate, Dehydroacetic Acid, [May Contain. +/- CI 77499 (Iron Oxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77742 (Manganese Violet)].
Infusion: Talc, Zea Mays Starch, Mica, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Calcium Aluminum Borosilicate, Isopropyl Lanolate, Zinc Stearate, Phenoxyethanol, Silica, Tocopheryl Acetate, Cyclopentasiloxane, Dehydroacetic Acid, Dimethicone, Dimethiconol, [May Contain. +/- CI CI 77499 (Iron Oxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxide)].



Jestem zachwycona tą paletką! To mój pierwszy kosmetyk z kolorówki od Zoevy. Mam od nich pędzle i również jestem z nich bardzo zadowolona. Cienie są kremowe, bardzo dobrze nakłada się je na powiekę. Nie osypują się przy nakładaniu, nie pylą. Genialnie się blendują, a pigmentacja jest rewelacyjna. Utrzymują się na powiece do demakijażu. Do tego kolory to strzał w 10! Odcienie są ciepłe, a takie najbardziej lubię. Bardzo fajnie wyglądają w zestawieniu ze złotem. O tych paletkach czytałam sporo dobrego, ale nie wiedziałam, że są aż tak wspaniałe! Mam ochotę na więcej :)
Znacie paletki Zoeva? Jaka jest Wasza ulubiona?




Zapraszam do pozostałych dziewczyn biorących udział w akcji #wiosennik:

Magda www.delishe.pl/ pokazuje miętowe i błękitne lakiery do pazurków 
Ania www.rozmaitoscikosmetyczne.pl/ przedstawia wiosenną kolekcję od Bell 
Natalia www.elfnaczi.pl/ pisze o jej niezbędnikach w wiosennym makijażu
Inga www.porcelaindoll.pl/ o soczystym lakierze do paznokci 
Patrycja www.beautypediapatt.pl/ napisała dla Was o pięknej pomadce MAC


Komentarze

  1. Nie mam tej Zoevy, ale jest na prawdę ładna. Te ciepłe kolory pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną paletę cieni Zoeva Ale na niej się nie skończy ;) Cienie mają geniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde super kolorki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ma kolory ta paletka ♥ Kiedyś intensywnie o niej myślałam, ale później mi przeszło - za rzadko maluję oczy, a tu są dość ciemne i wyraziste kolory :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, piękne (ale mocne) makijaże można nią wyczarować! :)

      Usuń
  5. Wygląda naprawdę interesująco i z tego co piszesz to jest warta tych wszystkich zachwytów pod jej adresem na innych blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie dowierzałam, że jest taka świetna :) A jednak!

      Usuń
  6. Zarówno zewnątrz jak i wewnątrz paletka prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne kolorki..paletka jak marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, cieszę się że Ci tak spasowała. Ja nią jestem oczarowana i w planach mam jeszcze jedną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba podoba mi się najbardziej z wszystkich opcji :) Jaką masz w planach? :)

      Usuń
  9. kurcze, mocno się zastanawiam nad ich zakupem! :) najbardziej mnie kusi chyba ta, mixed metals i rose garden, ale wydaje mi się, że ich cena jest nieco przesadzona i tak cały czas się waham :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, jeden cień wychodzi około 8 zł, a naprawdę są świetne :) Myślę, że warto!

      Usuń
  10. Z Zoeva mam tylko paletkę do konturowania, cienie swego czasu bardzo mnie kusiły :) Teraz kusi mnie Plaisir Box - aż trzy paletki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Zoeva byla niezastąpiona, póki nie poznałam palet ABH :) ALe do Cococa Blend też czasem wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ABH mam jedynie pomady do brwi i przyznam, że spisują się świetnie :)

      Usuń
  12. Śliczna paletka, super odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne różowe i brzoskiwniowo-beżowe odcienie są w tej paletce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ulubiona to jednak Naturally yours 😊ta mam ale tak rzadko po nią sięgam bo kolory są zbyt wyraziste 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię poszaleć z mocniejszym okiem :D

      Usuń
  16. Coraz bardziej mnie kuszą te paletki :) zapraszam na rozdanie z Balea i Body Boom <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ale naturally yours :) i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturally yours nie widziałam "na żywo" ale po zdjęciach bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  18. Piękne te kolory glownie ta wisienka ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)