PERFEKCYJNA TWARZ Z GOLDEN ROSE CZYLI KREDKI DO KONTUROWANIA CRAYON CONTOUR ORAZ KAMUFLUJĄCE KOREKTORY W KREDCE COLOR CORRECTOR CRAYON


Cześć dziewczyny!
Jeśli śledzicie mojego bloga to z pewnością wiecie, że bardzo cenię sobie markę Golden Rose- ze względu na jakość i cenę produktów. Warto wspomnieć, że owa firma przez ostatnie 2 lata bardzo poszerzyła swoją ofertę i idzie zgodnie z trendami w świecie makijażu. Chyba nikomu nie muszę przedstawiać już hitowych płynnych pomadek matowych? W ostatnim czasie spory nacisk kładzie się na konturowanie twarzy. Słusznie, bo dzięki odpowiednio dobranym kosmetykom możemy optycznie wyszczuplić nos bądź policzki. Dzisiaj zrecenzuję dla Was kredki do konturowania oraz kamuflaże w kredce, które pomogą nam stworzyć idealną cerę.


Kredki do konturowania oraz kamuflujące korektory to pierwsza część Golden Boxa jakiego miałam ostatnio przyjemność dostać. Już teraz mogę zdradzić, że niedługo na blogu ukaże się druga część zawartości pudełeczka w skład której będą wchodziły trwałe pomadki na lato- przedstawię Wam moje typy kolorów na zbliżające się ciepłe miesiące oraz powiem parę słów o niezniszczalnych markerach do ust.




COLOR CORRECTOR CRAYON  

Kamuflujący korektor w kredce. Doskonały dla osób zmagających się z cerą problematyczną. Dzięki innowacyjnej, jedwabistej formule, produkt perfekcyjnie stapia się ze skórą, jednocześnie wyrównując koloryt. Kremowa konsystencja bezproblemowo się nakłada i blenduje. Produkt dostępny w 4 wersjach kolorystycznych. Korektor testowany dermatologicznie. Nie zawiera parabenów.


- Kamuflujący korektor w kredce
- Przeznaczony do cery problematycznej
- Posiada kremową konsystencję
- Bez parabenów
Dostępny w 4 wariantach.

ODCIENIE:

- 51 - jasnozielony - neutralizuje zaczerwienienia, 
- 52 - jasnofioletowy - neutralizuje żółte odcienie,
- 53 - żółty - neutralizuje fioletowe odcienie, 
- 54 - brzoskwiniowy - neutralizuje sine tony i ciemne plamki. 


Każdy z korektorów ma pojemność 4 gram i kosztuje 11,90 zł. Produkty te są bardzo dobrze napigmenowane, więc wystarczy niewielka ilość aby pokryć nasze niedoskonałości na twarzy. Ja najczęściej sięgam po żółty korektor, który za zadanie ma neutralizować fioletowe tony. O ile nawet po nieprzespanej nocy nie mam worków i opuchnięć pod oczami, tak często pojawiają się delikatne sińce. Korektor kamufluje je w 100%. Zdarza mi się także używać zielonej kredki, głównie na niedoskonałości bądź miejscowe zaczerwienienia. Kamuflaże te mają bardzo gęstą i zbitą konsystencję, więc nie ścierają się szybko w ciągu dnia i możemy się długo cieszyć pięknym makijażem!

SKŁAD: bis-diglyceryl polyacyladipate-2, synthetic wax, isotridecyl isononanoate, isononyl isononanoate, methyl methacrylate crosspolymer, boron nitride, cyclopentasiloxane, dimethicone, peg/ppg-19/19 dimethicone, tocopheryl acetate, caprylyl glycol, copernicia cerifera cera , (+/-): ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 16035, ci 42090, ci 77007, ci 77288, ci 19140, ci 77742



CONTOUR CRAYON  Face Shaping Stick 

Kredka do konturowania. Umożliwi uzyskanie pożądanego kształtu twarzy i zdefiniowanie wyglądu. Dzięki precyzyjnej końcówce można modelować nią np. nos. Może być stosowana bezpośrednio na skórę lub na podkład. Kremowa formuła została wzbogacona o witaminę E. Produkt dostępny w 3 odcieniach. 
- Umożliwi modelowanie szczęki, kości policzkowych czy nosa
- Może być stosowana bezpośrednio na skórę lub na podkład.
- Posiada kremową formułę.
- Zawiera odżywczą witaminę E.

ODCIENIE:
- 21 - jasny, ciepły brąz,
- 22 - średni brąz,
- 23 - ciemny, chłodny brąz.

SPOSÓB UŻYCIA: 
1. Używając posuwistego ruchu, stosować na czystej skórze lub na nałożony podkład.
2. Rozprowadzać na zagłębieniach policzków, wzdłuż szczęki czy w innych potrzebnych miejscach.
3. Delikatnie rozcierać za pomocą palców lub pędzla do korektora.


Podobnie jak kamuflaże, kredki mają 4 gramy i kosztują 11,90 zł. Możemy je zakupić w trzech odcieniach. Mimo iż mam bardzo jasną cerę to moimi faworytami jest 22 i 23, ponieważ nie zawierają ciepłych tonów. Kredki mają kremową konsystencję i możemy nakładać je na podkład bądź czystą skórę. Ja zawsze nakładam je na podkład. Nie ma problemów z ich roztarciem, używam do tego małej gąbeczki lub pędzelka. Moc konturowania możemy stopniować dodając kolejne warstwy produktu. Warto pamiętać, że kredki musimy dobrze rozblendować na twarzy, aby nie powstały smugi.

SKŁAD: bis-diglyceryl polyacyladipate-2, synthetic wax, isotridecyl isononanoate, isononyl isononanoate, methyl methacrylate crosspolymer, boron nitride, cyclopentasiloxane, dimethicone, peg/ppg-19/19 dimethicone, tocopheryl acetate, caprylyl glycol, copernicia cerifera cera, (+/-): ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499

Podsumowując... Nie bójmy się "mokrych" produktów! Dają naprawdę fajny efekt oraz są proste w użytkowaniu. Korektory i kamuflaże z Golden Rose wyszczególniają się bardzo dobrą trwałością, pigmentacją oraz znakomitą ceną. Polecam Wam je serdecznie.

Znacie te produkty Golden Rose? Lubicie konturowanie na mokro? 




Komentarze

  1. chętnie przygarnęłabym wszystkie;)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej serii trzy korektory, te które dostałyśmy na Meet Beauty i jestem ciekawa, jak się u mnie sprawdzą :D Nigdy nie konturowałam twarzy na mokro tak na poważnie, kiedyś kupiłam podobny produkt, ale w kasetce z Loreala i jakoś go nie używam :P

    Co do kredek brązujących - myślałam, że ta 22 którą mam będzie ciepła, a na szczęście taka nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dawno przerzuciłam się na konturowanie na mokro bo kurcze jest prościej 😄

      Usuń
  3. Lubię produkty GR, oferują dobrą jakość w rozsądnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, fajne! Musze ich poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stoiskach Golden Rose z pewnością będą 😁

      Usuń
  5. Ooo moje ulubione tło <3. Te kolorowe kredki bym sobie darowała dla mnie to już za dużo zabawy, ale te do konturowanie chętnie bym wypróbowała na sobie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz tylko żółtej używam 😁 a tło tez kurcze stało się moim ulubionym 😄

      Usuń
  6. Ojej, zapragnęłam zielonego korektora i kredek do konturowania! Golden Rose niesamowicie się rozwinęło :) Jeszcze kilka lat temu jedynie lakiery do paznokci były warte wypróbowania. A teraz? Nie wiadomo na ca co się zdecydować, tyle cudowności :) Dodaję do obserwowanych i czekam na post z drugą częścią boxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt...kiedyś Golden Rose to tylko lakiery a teraz cały wachlarz 😊

      Usuń
  7. Ja wolę takie produkty na sucho przynajmniej jeśli chodzi o konturowanie, korektory natomiast na mokro ale bardziej te płynne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz przerzuciłam się na konturowanie na mokro wg mnie jest prostsze 😁

      Usuń
  8. Szkoda, że nie mam teraz dostępu do Golden Rose - kupiłabym co nie co, bo lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już o nich kiedyś słyszałam, jestem ciekawa czy sprawdziłyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam szczerze, że mnie te kolorowe kredki nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię GR, chyba się skuszę na tą jasno-zieloną

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamuflaże wyglądają super, natomiast konturowanie - nie moje barwy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Fajnie je można rozblendować i nadają się nawet dla bladzioszków 😉

      Usuń
  13. Z jednej storny już nie mogę się doczekać ich użycia ,a z drugiej boję się braku umiejętności oraz wysypu na buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade! Trzymam kciuki żeby nie było wysypu 😊

      Usuń
  14. Ja cały czas mam wrażenie, że nie umiałabym ich porządnie użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty bardzo mnie kuszą, Fajnie że GR wypuszcza dużo nowości. Bardzo lubię konturowanie na mokro, ostatnio robię je cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam ochotę na któryś pod oczyska, bo czasem mam mocne zasinienia i niestety wtedy nawet korektor nie pomaga ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO, super że o nich napisałaś! Jestem ciekawa jak u mnie sprawdzą się kredki do konturowania ;) Nie używałam jeszcze tego typu produktów, więc mam wielkie nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z nich bardzo zadowolona :) zwlekałam sporo z recenzją ale w końcu udało mi się ją napisać 😁

      Usuń
  18. te korektory wyglądają na interesujące

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam jedną z tych kredek do konturowania (najciemniejszą) i jestem bardzo zadowolona. Ładnie się rozciera i nie jest pomarańczowa. Za tą cenę jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie konturuję, ale korektora zdarza mi się użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie konturuję, ale korektora zdarza mi się użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kredki do konturowania mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam te kredki z pudełeczka z MB ale jeszcze nie używałam. Muszę wreszcie spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  24. do konturowania mam już ulubiony bronzer, ale te pierwsze kredki mnie mega zaciekawiłY! skusze się na brzoskwiniowy i jasnozielony :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam konturowanie twarzy, a kredki GR prezentują się bardzo zachęcająco :) Ja bardzo lubię dwustronną kredkę Sephory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś z Sephorą nie po drodze, ale dobrze wiedzieć, że ich kredka jest dobra :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)