REGENERACJA I KOLORYZACJA PRODUKTAMI JOICO W SALONIE EDYTY ZBOROWSKIEJ - RELACJA


Cześć kochane!
Kiedy otrzymałam od Pani Agnieszki z Joico zaproszenie na koloryzację i regenerację byłam wniebowzięta i przebierałam nóżkami nie mogąc się doczekać! O ile co do regeneracji nie miałam żadnych wątpliwości tak bałam się trochę koloryzacji- jestem bardzo wyczulona na punkcie odpowiedniego odcienia blondu. Koniecznie musi być jasny i zimny :) W końcu nadszedł wyczekiwany dzień wizyty- czy jestem zadowolona z efektu? Zapraszam do dalszej części relacji :)


Salon Pani Edyty Zborowskiej mieści się w Bielsku-Białej w kompleksie Nowe Miasto. Bez problemu możemy trafić zarówno samochodem jak i autobusem. Samo wnętrze salonu jest w każdym stopniu przemyślane - piękny, industrialny wystrój, duża przestrzeń, która zarazem jest przytulna. Dla mnie bomba! 

Na początku Pani Edyta przeprowadziła ze mną rozmowę- pytała w jakich odcieniach się dobrze czuję, czego oczekuję. Następnie przyniosła paletę i zaproponowała odpowiednie kolory- tutaj nie było problemu, bo wybrałyśmy dokładnie te same :) W każdym kroku Pani Edyta informowała mnie co robi, jakich kosmetyków używa i jak wpływają one na włosy- jak dla mnie to masa nowych informacji, dlatego dostałam ściągawkę w postaci katalogów :) Po ustaleniach wzięłyśmy się do pracy! Tak szybko i z takim entuzjazmem, że niestety nie zrobiłyśmy zdjęcia przed... 


JOICO- THE JOI OF HEALTHY HAIR

Joico to ekskluzywna marka profesjonalnych produktów do włosów. Należy do grupy Shiseido, czyli japońskiego przedsiębiorstwa kosmetycznego, z kwiatem kamelii w logo. Kosmetyki Joico jako jedyne na świecie w swoim składzie zawierają opaentowany stsyem QUADRAMINE COMPLEX oraz formułę BIO-ADVANCED PEPTIDE COMPLEX.

QUADRAMINE COMPLEX - system, który bazuje na niszowej formule odbudowującej, zawierającej zestaw 19 aminokwasów o czterech różnych masach cząsteczkowych odpowiadających keratynie ludzkiego włosa. Aminokwasy odbudowują włosy oraz działają od zewnątrz.

BIO-ADVANCED PEPTIDE COMPLEX - zaawansowany kompleks peptydowy, naprawiający uszkodzone miejsca oraz zapobiega ewentualnym uszkodzeniom, tworząc tarczę wokół każdego włosa.


AKCJA-REGENERACJA JOICO K-PAK HAIR REPAIR SYSTEM

Zabieg ten przeznaczony jest dla każdego typu włosów. W jego skład wchodzą 4 etapy i w sumie trwa 30 minut. Wykonywany jest wyłącznie w salonach fryzjerskich. Efektem takiego zabiegu jest  odbudowa, wzmocnienie, przywrócenie nawilżenia, przedłużenie trwałości koloru oraz zwiększenie blasku.

ETAPY ZABIEGU:

1. OCZYSZCZANIE 

PRODUKT: CLARYFYING SHAMPOO 

JAK DZIAŁA? Skutecznie usuwa wszelkie mikrozanieczyszczenia

SKŁADNIK AKTYWNY: Aloes- wzmacnia włosy, pobudza do wzrostu, ogranicza wydzielanie sebum, zapobiega przetłuszczaniu

2. WYGŁADZANIE

PRODUKT: CUTICLE SEALER

JAK DZIAŁA? Dokładnie wyrównuje powierzchnię włosów, które stają się gładkie i miękkie

SKŁADNIK AKTYWNY: Guava- przywraca włosom siłę, zapobiega osłabieniu i wypadaniu, łagodzi podrażnienia, przyspiesza regenerację skóry głowy

3. REKONSTRUKCJA

PRODUKT: DEEP PENETRAING RECONSTRUCTOR 

JAK DZIAŁA? Intensywnie odbudowuje i naprawia strukturę włosów, które stają się elastyczne i sprężyste

SKŁADNIK AKTYWNY: Masło Shea- dogłębnie nawilża, wygładza, dodaje blasku, łagodzi podrażnienia

4. NAWILŻANIE

PRODUKT: INTENSE HYDRATOR

JAK DZIAŁA? Dogłębnie nawilża oraz nadaje elastyczności

SKŁADNIK AKTYWNY: Olejek Jojoba - mocno nawilża, zmiękcza, odżywia zniszczone włosy, nadaje sprężystości i blasku

SZYBKIE CIĘCIE I KOLORYZACJA

W kwestii podcięcia włosów całkowicie zaufałam Pani Edycie i nie zawiodłam się- wszystko idealnie się układa, włosy są lekkie i nie mam problemu z ich codziennym stylizowaniem. Praktycznie fryzura robi się sama! Kolor też bardzo mi się podoba - zaproponowano mi u góry zimną platynę, a spod dołu naturalny odcień popielu. Całość wygląda bardzo naturalnie, kolor włosów zyskał nowy wymiar i nie jest "płaski" tylko wielowymiarowy :)

I to już koniec mojej poniedziałkowej przygody :) Na koniec wizyty Pani Edyta poleciła mi kosmetyki, które zaleca mi stosować. Wśród nich znalazła się maska rekonstruująca na uszkodzone włosy z serii K-PAK. Przyznam, że cała ta seria bardzo mnie kusi! Dodatkowo zakochałam się w jednym z produktów do stylizacji włosów - Structure Glamtex. Jest to tapir w spray'u który u mnie daje wspaniały efekt podniesionych włosów :) Mam nadzieję, że będę miała okazję kiedyś go nabyć, bo jest wspaniały!

I teraz to na co czekaliście pewnie od początku.. EFEKTY :)

Salon Pani Edyty polecam każdemu- zarówno tym, którzy są zdecydowani co chcą mieć na głowie, jak i tym bez pomysłu. Ja jestem bardzo zadowolona z wizyty! 


Lubicie kosmetyki Joico? Miałyście robiony zabieg regeneracyjny? :)

Komentarze

  1. Cudowne włosy! Zaciekawiłaś mnie tym tapirem w sprayu :)

    Ja chyba wybiorę się do takiego salonu w Białymstoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melduję, że tapir w sprayu już mam i go kocham :D

      Usuń
  2. Nigdy nie byłam na takim zabiegu ale mogłabym spróbować takiego :) tylko bez koloryzacji bo włosów nie farbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę! Ja też chcę takie włosy :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam robionego takiego zabiegu, a efekty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę :D Efekt na włosach piękny *o* A jakie miejsce cudowne. Joico kojarzę z kpax - raz byłam na kuracji, która była bardzo przyjemna - gorzej z salonem, bo babeczka mnie tak nierówno ścięła, że ło panie, ale z tego co mi się zdaje już tam ona nie pracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że już nie pracuje :) Właśnie kpax to chyba sztandarowy produkt :)

      Usuń
  6. Piękne włosy ;) Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bardziej lubię produkty Joico ;) Piękny salon ! ;) Chętnie bym się oddała w rączki Pani z tego salonu ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie i profesionalnie wszystko tam wyglada :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Efektowny ten efekt końcowy :) Na taki zabieg regeneracyjny sama chętnie bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym się wybrała na taki zabieg ;) Efekt bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj jak ja lubie kosmetyki Joico! Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh jak dawno nie byłam u fryzjera, aż wstyd się przyznać :D Efekt super! :) Buziaki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha ja widziałam na żywo efekt i wyszło to super 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny masz ten kolor włosów , a na żywo jeszcze lepszy niż na zdjęciach :). Mnie w blondzie najbardziej wkurza to że włosy szybko mi się robią żółte! No nie cierpię tego! i już już miałam wrócić do moich ciemnych włosów, ale się okazuje że to niekoniecznie jest taki świetny pomysł!. Kosmetyki Joico lubię szczególnie tę złotą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ty też masz piękny kolorek - nie za ciemny i nie za jasny :) Ja najlepiej się czuje w jasnych blondach :D

      Usuń
  15. Masz piękny kolor włosów, mi się zawsze takie podobały, ale dobrze czuję się w moich ciemnych włosach :D Twoje wyglądają pięknie, a sam salon elegancko się prezentuje :D Mam zaproszenie na zabieg K-Pak do Joico i jestem ciekawa, jak u mnie się te produkty sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana! :) Tobie bardzo pasują ciemne włosy <3 Jestem ciekawa jak u Ciebie sprawdzi się zabieg :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)