POWRÓT DO KORZENI W TOWARZYSTWIE MARKI TRAWIASTE - POZNAJCIE SUCHY SZAMPON I BRUDNY KREM


Cześć kochane!
Maj nie rozpieszcza nas i idealnym określeniem na obecne dni jest "czasem słońce, czasem deszcz". W momencie rozpoczęcia pisania tego posta pięknie świeciło słońce, jednak pod koniec niebo się zachmurzyło i zapowiada się na deszcz... Mimo wszystko mam dla Was dzisiaj posta z dwoma rewelacyjnymi produktami marki Trawiaste- suchym szamponem "Kwiaty we włosach" i brudnym kremem. 


POWRÓT DO KORZENI

Śmiało mogę powiedzieć, że marka Trawiaste to taki rodzimy i nieoszlifowany diament w pielęgnacji skóry. Cała ideologia firmy i składy kosmetyków są genialne! Produkty Trawiaste są komponowane w oparciu o świeże soki z ziół, warzyw i owoców. Pachną głównie ziołami, trawą, ziemią oraz owocami i warzywami. Musimy traktować je z większą troską niż kosmetyki syntetyczne- kremy warto przechowywać w lodówce, a inne produkty w zaciemnionym miejscu.



BRUDNY KREM


Wszystkie kremy marki Trawiaste tworzone są na bazie zimnotłoczonych i nierafinowanych olejów oraz maseł roślinnych. W kolejnym kroku łączy się je ze składnikami aktywnymi takimi jak soki warzywne, owocowe. Po około 20 minutach po nałożeniu krem wyczytuje z naszej twarzy co jest jej najbardziej potrzebne i ukierunkowuje się na te potrzeby. Nie zdziwmy się jeśli w kremie znajdą się grudki, bądź drobinki gdyż są to właśnie wcześniej wspomniane "brudy" natury, które zintensyfikują naszą pielęgnację. Zioła zawarte w kosmetykach Trawiaste nie pochodzą z aptek, bądź plantacji- są zbierane na dzikich łąkach i pastwiskach, z dala od miejskiego zgiełku. Produkty konserwowane są za pomocą... peptydów fermentacji rzodkwii, a emulgowane przy użyciu wosków oraz włókien pomarańczy. 


''Nie nakładamy na skórę niczego co nie wyrosło z natury i czego nie można zjeść!''


Nasza skóra jest z natury idealna. Warunki, w których żyjemy dalece odbiegają od praw Matki Ziemi ,stąd wynikają nasze problemy skórne.

    


KREM Z MIRRY, WIŚNI I PRZYWROTNIKA Z OLEJKIEM Z DRZEWA RÓŻANEGO
LEKKI. NA DZIEŃ.



Pierwszy produkt jaki wybrałam do testów to lekki krem na dzień, nadający się pod makijaż. Producent zaleca nakładać go na oczyszczoną skórę, najlepiej przetartą plasterkiem ogórka. Nadaje skórze blasku oraz nawilża. Powinniśmy trzymać go w lodówce i nakładać przy użyciu szpatułki. Grudki, drobinki i pyłki nie są wadą kremu- o właśnie pozostałości po ziołach :) Co ważne! Na początku stosowania na skórze mogą pojawić się drobne niedoskonałości, jest to normalne, skóra musi przyzwyczaić się do naturalnej bomby.


POJEMNOŚĆ: 30 ml

CENA: 70 zł

DATA PRZYDATNOŚCI: 2-3 miesiące

DOSTĘPNOŚĆ: strona internetowa trawiaste.eu

Krem stosuję regularnie od miesiąca. Zostało mi jeszcze około połowę słoiczka. Skusił mnie przede wszystkim olejkiem z drzewa różanego oraz mirrą. Produkt znajduje się w małym słoiczku z ciemnego szkła i od razu na myśl przychodzi naturalność. Pachnie pięknie, ziołowo! Ma energetyczny kolor, a po aplikacji twarz od razu nabiera zdrowego odcienia. Rzeczywiście na samym początku stosowania, moja skóra musiała się przyzwyczaić do tego kremu- pojawiło się parę niedoskonałości, po których już nie ma śladu. Produkt jak najbardziej nadaje się pod makijaż, genialnie się wchłania, nie jest tłusty, przy czym bardzo dobrze nawilża! Dla fanek naturalnej pielęgnacji polecam jak najbardziej!

KWIATY WE WŁOSACH POTARGAŁ WIATR...

Suchy szampon najczęściej występuje w formie sprayu i przyznajmy jest to najwygodniejsza i najtańsza opcja. Wystarczy spryskać nasadę włosów i czasami wyczesać biały nalot. A co powiecie na suchy szampon w proszku? Tutaj muszę Was ostrzec... nie jest to produkt dla każdego i nie będę ukrywać, że aplikacja jest trochę skomplikowana ale dla efektów warto! 




ŚWIEŻOŚĆ I PUSZYSTOŚĆ BEZ MYCIA WODĄ!


Suchy szampon marki Trawiaste to 240ml sproszkowanego dobra zamkniętego w pięknej szklanej karafce, która z pewnością później posłuży mi jako np. wazonik. Producent zaleca aby posypać nim głowę, wmasować w nasadę włosów. Pozostałości wytrzepujemy nad wanną bądź umywalką. Nie muszę już wspominać, że produkt jest w 100% naturalny, a zawarte w nim zioła stymulują wzrost włosa. Szampon poprzez odblokowanie mieszków włosowych odświeża włosy. O czym muszę wspomnieć to zapach - piękny, świeży, kwiatowy. 


POJEMNOŚĆ: 240 ml

CENA: 70 zł

DATA PRZYDATNOŚCI: 5 miesięcy

DOSTĘPNOŚĆ: strona internetowa trawiaste.eu

Moje pierwsze spotkanie z marką Trawiaste zaliczam do bardzo udanych! Wspaniałe składy, zapachy, opakowania, a przede wszystkim wysoka jakość i wiele serca wkładane wytworzenie kosmetyków sprawia, że z pewnością będę polecać tę markę każdej fance naturalnej pielęgnacji!

Znacie markę Trawiaste? Lubicie kosmetyki naturalne?



Komentarze

  1. Fantastyczny wpis 💟szukam perełek i chyba trafiłam na coś od czego szybciej bije serce. Bardzo bardzo chcę wypróbować szampon. Idea do mnie przemawia kocham naturę i naprawdę super,że znalazłam dzięki Tobie tą markę 💟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jesteś fanką naturalnej pielęgnacji to bardzo polecam ❤

      Usuń
  2. Fantastyczny wpis 💟szukam perełek i chyba trafiłam na coś od czego szybciej bije serce. Bardzo bardzo chcę wypróbować szampon. Idea do mnie przemawia kocham naturę i naprawdę super,że znalazłam dzięki Tobie tą markę 💟

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham naturę i bardzo, bardzo chcę te kosmetyki <3 To się nazywa prawdziwy, naturalny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że ta marka przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  4. Z chęcią się zaprzyjaźnię z tymi perełkami. Moja chciejlista już mnie przerosła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała takie kremy stosować ale nie jestem w stanie 30 ml zużyć w ciągu 3 miesięcy :/. Co do suchego szamponu to piękne opakowanie i nie mam nic przeciwko takiej aplikacji ;).

    P.S Szaleje za tym tłem :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie ten krem dość szybko schodzi 😁 a suchy szampon jest ekstra!

      Usuń
  6. suchy szampon w takiej formie ? mega mi się podoba! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi i wygląda ta marka ciekawie, chociaż cenowo - sporo kosztują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety 🙁 ceny nie należą do najniższych... szczególnie szampon dość sporo wychodzi w porównaniu z drogeryjnymi

      Usuń
  8. A ten proszkowy szampon to dopiero ciekawostka ;) Zaciekawiły mnie te kosmetyki bardzo bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest po prostu w niesamowitych pudełeczkach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/nowosci-i-ciekawostki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tą markę jak na razie z recenzji innych :D O suchym szamponie nie słyszałam :) Fajna sprawa, chce się spróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki. Chętnie wypróbowałabym krem. Muszę zobaczyć, co tam jeszcze mają w asortymencie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo ciekawych kremów ale większość z nich aplikuje się na mokro więc ja wybrałam bardziej klasyczną formę aplikacji :)

      Usuń
  12. Myślę, że taki suchy szampon o wiele bardziej sprawdizłby się u mnie niż drogeryjne gdyż wysuszają mi włosy. Kiedyś miałam mazidło z polnego warkocza i miło to wspominam, więc kremik pewnie tez przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon nie wysusza ani nie "tępi " włosów 😊

      Usuń
  13. W tytule masz tyci błąd przykleiło ci się "v" do krem[v] ;* powiem ci że jestem bardzo ciekawa tych produktów :) tym bardziej że nigdy wcześniej nie miałam z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę już jakiś czas temu zauważyłem i zastanawiam się nad kilkoma produktami choćby nad makowo rozmarynowym produktem do mycia twarzy :) interesujące opakowania dobrze zapowiadająca się marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, nad tym makowym mleczkiem też się zastanawiałam :D

      Usuń
  15. Szampon ciekawy, choć ta forma jest mało wygodna. Nie ma to jak spray.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja - spray prosty w użyciu :P ale działanie lepsze ma ten w proszku, przynajmniej u mnie 😊

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Nazwa, opakowania i jakość - wszystko na wielki plus :)

      Usuń
  17. Bardzo fajnie sprawdzają się u mnie te produkty (dziś u mnie również Trawiaste :-) )

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem mnie bardzo zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak krem mnie nie pociąga szczególnie tak kusisz tym szamponem. Musi być cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie zwykłe suche szampony zaczęły trochę podrażniać, wiec ten byłby dla nich fajną alternatywą :D Tylko ta cena trochę wysoka :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena niezbyt fajna :( Żałuję, że teraz dotarłam do Twojego komentarza, bo wzięłabym Ci odsypkę na MB :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)