URODOWY WEEKEND CZYLI RELACJA Z III EDYCJI MEET BEAUTY


Cześć!
W ostatnim czasie na wielu blogach pojawiły się relacje z III edycji Meet Beauty. Dzisiaj i ja dorzucę swoją :) Była to pierwsza edycja na jakiej miałam okazję być- wstyd przyznać, ale rok temu dopiero zaczynałam blogowanie i nie miałam pojęcia o takim fajnym evencie. Czy mi się podobało? Zapraszam do dalszej części wpisu. 

#PODRÓŻ

W podróży do Nadarzyna towarzyszył mi mąż. Wyjechaliśmy już w piątek, żeby nie stresować się dojazdem w sobotę :) Niestety utknęliśmy w korkach i nasza droga trwała 6 godzin... a to tylko 300 km. Szukając noclegu nie brałam pod uwagę Warszawy- dla mnie to zbyt duży tłok, wolałam spokojne i ciche miejsce. Trafiło na pensjonat Przystań w Rozalinie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z noclegu. W dwójkę za 2 noce zapłaciliśmy 180 zł, a pokój był przytulny, schludny, miał łazienkę i taras (nasz pokój to ten który na balkonie ma napis Przystań ;D ). Polecam!

zdjęcie pochodzi z serwisu booking.com
#KONFERENCJA & TARGI

Wydarzenie odbywało się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. Jest to kawałek od Warszawy, więc cieszę się, że jechaliśmy autem, bo niektóre dziewczyny miały problem by dotrzeć komunikacją miejską na miejsce. Każdy z uczestników konferencji otrzymał identyfikator oraz dwie opaski: srebrna pozwalała na zwiedzanie targów, fioletowa natomiast była wejściówką na konferencję. Nie miałam żadnych problemów, wydawanie identyfikatorów przebiegało sprawnie.

#WYKŁADY

Na wykłady nie obowiązywały zapisy, były to panele otwarte. Miałam okazję uczestniczyć w paru. Między innymi:

"Strobing&Contouring w pigułce- wszystko, co powinnaś wiedzieć, by podkreślić swoje piękno"
Prowadząca: Agnieszka Bil z bloga Agowe Petitki 
Marka: Dax Cosmetics, Cashmere
Moja opinia: Nie mogłam się doczekać aż poznam Agnieszkę! Obserwuję jej poczynania od dobrych paru lat, na bieżąco jestem z jej blogiem i życiem Klusek ;) Wykład dał mi sporo nowej wiedzy, Agnieszka profesjonalnie pokazała jak prawidłowo konturować twarz na mokro. Do tego okazała się (tak jak zresztą myślałam) bardzo ciepłą i serdeczną osobą.

"Fotografia kosmetyków w praktyce"
Prowadząca: Natalia Sławek z bloga Jest Rudo
Moja opinia: Przyznam, że spodziewałam się więcej po tym wykładzie. Niestety nic odkrywczego nie zostało powiedziane :( 

"Twój blog w Google może znaczyć więcej! - poczuj moc SEO"
Prowadzący: Tomasz Stopka
Moja opinia: Na tym wykładzie dowiedziałam się sporo przydatnych informacji, nawet robiłam notatki. Tomasz dał nam cenne wskazówki i wskazał często popełniane błędy w pozycjonowaniu. Na pewno będę starała się wcielić tą wiedzę w praktyce.

"Kosmetyki mineralne- korzyści ze stosowania oraz alternatywne sposoby wykorzystania" 
Prowadząca: Ewa Szałkowska
Marka: Annabelle Minerals
Moja opinia: Kolejny ciekawy wykład, na którym dowiedziałam się jak łączyć ze sobą minerały, czym można je rozjaśnić oraz jak zamienić je w płynną formę. Niestety z wykładu musiałam wyjść wcześniej, bo czekały na mnie warsztaty Gosh'a.

#WARSZTATY

Oprócz wykładów na uczestników Meet Beauty czekały także warsztaty, na które obowiązywały internetowe zapisy. Ja bez żadnego problemu zapisałam się na 2- Golden Rose oraz Gosh. Żałuję, że nie zapisałam się na Eylure, sama nie wiem czemu... bo w momencie moich zapisów było jeszcze sporo miejsc.

Warsztaty Golden Rose poprowadziła Karolina Ziętek. Tematem było konturowanie twarzy. Tutaj również dowiedziałam się cennych wskazówek. Każda z uczestniczek dostała w prezencie także Golden Boxa z kosmetykami.


Warsztaty z Gosh poprowadziła Anna Mucha. Tematem był makijaż selfie look, czyli jak wyglądać perfekcyjnie na zdjęciach. Przyznam, że makijaż który wykonała Pani Ania bardzo przypadł mi do gustu. Tutaj również, każda z uczestniczek otrzymała paczuszkę z kosmetykami. Dodatkowo za zrobienie sobie selfie na ściance Gosha można było otrzymać paletkę do brwi.


#TARGI

Między wykładami i warsztatami zwiedziłam wystawców. Zrobiono mi badanie skóry oraz makijaż mineralny, zakręcono także włosy. Nie poczyniłam dużych zakupów...Kupiłam jedynie pomadkę z Golden Rose w numerze 21, która jest ciemniejszym wariantem 3. Najbardziej kolorowymi wystawcami były firmy paznokciowe.


Moją uwagę przykuwały głównie stanowiska z kosmetykami naturalnymi. 


#NOWE ZNAJOMOŚCI

Czyli główny cel wyprawy. Poznałam sporo wspaniałych osób! Większość weekendu spędziłam z Ingą z bloga www.porcelaindoll.pl  oraz Anią z www.rozmaitoscikosmetyczne.pl. Dodatkowo poznałam Magdę z bloga www.delishe.pl, Kasię www.minimalniee.pl, Agnieszkę www.agnieszkabloguje.pl, Natalię www.elfnaczi.pl, Emilkę www.urodawgblondynki.blogspot.com oraz wiele innych wspaniałych dziewczyn!



#WARSZAWA

Nie obyło się bez sobotniego zwiedzania stolicy! 


To już koniec podsumowania :) Wydarzenie bardzo mi się podobało, pewnie też ze względu na fakt iż była to moja pierwsza konferencja. Poznałam wiele wspaniałych dziewczyn oraz nawiązałam nowe współprace. Dziękuję Indze i Ani za zdjęcia, które mogłam wykorzystać w tej relacji :)

Miałyście okazję brać udział w tej edycji Meet Beauty? Podobało się Wam? 







Komentarze

  1. Ogromnie żałuję, że nie mogłam być :( Może za rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Zaczynam żałować że nie byłam ! :<
    Za rok nie odpuszczę, mam nadzieję, że zgodnie z obietnicą tym razem będzie w Warszawie :)

    Pozdrawiam
    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówisz, że 21 jest ciemniejszą wersją 3 - muszę to sprawdzić, bo 3 mam i baaardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię 3! A 21 jest mocniejsza ale utrzymana w tych samych tonach :)

      Usuń
  4. Ja startuje za rok, niestety w tym roku nie zgłosiłam się bo nie dostałabym wolnego ale będę próbować i może uda nam się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna relacja, piękna sukienka ta kolorowa, nie dało się takiej ślicznotki nie zauważyć :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny ten pensjonat! I faktycznie takie spokojne miejsce to dobry pomysł :). Piękne zdjęcia i ciekawa relacja - ja muszę jeszcze swoją przemyśleć, bo nie mam za wiele zdjęć ;(. Może też użyczę sobie od dziewczyn, o ile się zgodzą :D. Bardzo się cieszę, że mogłyśmy się poznać! A zdjęcia nad wodą :D - już mówiłam, że świetne! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też musiałam się posiłkować zdjęciami dziewczyn :D Pensjonat niby pod Warszawą, a cisza i spokój :) Mam nadzieję, że niedługo znów się spotkamy :)

      Usuń
  7. Ja przez korki jechałam prawie 5 godzin zamiast 4...
    Też byłam pierwszy raz i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za rok musimy się zobaczyć na Meet Beauty :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam Cię gdzieś tam w biegu, wyglądałaś prześlicznie, no i ta sukienka :) aż głupio przyznać, ale jeszcze nie zdążyłam ogarnąć giftów z MB :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło <3 Giftów dali tyle, że rzeczywiście ciężko je ogarnąć:D

      Usuń
  10. Świetne spotkanie, rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Impreza była naprawdę udana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż miałam sprawozdanie z wyprawy na bieżąco z przyjemnością przeczytałam ten wpis :) Okrasiłaś go pięknymi zdjęciami i przy każdym wydarzeniu zatrzymałaś się na chwilę, ale bez zanudzania. Krótko i na temat :) Może za rok i ja będę miała okazję się z Wami spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, mam taką nadzieję! W końcu najwyższa pora :)

      Usuń
  13. sporo osób narzeka na wykład Natalii Jest Rudo, a ja przyznam, że jak bym była na MB to właśnie do niej najbardziej bym chciała iść. Szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poszłam z wielkim zapałem...no ale różnie bywa :P

      Usuń
  14. Ja też rok temu zaczęłam blogować! :) Kojarzę Cię z Meet Beauty, następnym razem podejdę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo widzisz! :) Ja też następnym razem podejdę :)

      Usuń
  15. Było mi bardzo miło Cię poznać, przysiadłaś się na jakimś wykładzie :) Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, przysiadam się na minerałach :) Ja również mam nadzieję, że uda nam się spotkać i dłużej poplotkować :)

      Usuń
  16. Oby za rok się udało dostać na tą konferencję. Musze przyznać, że nocleg miałaś w bardzo fajnym miejscu. Cieszę się że miałaś okazję tam być i spędzić miło czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że Cię nie było, ale liczę, że za rok się spotkamy :)

      Usuń
  17. Było gorąco, było duszno, buty mnie obtarły, ale co tam.. Najważniejsza była ta przygoda i osobiste poznanie wielu dziewcząt :) Jeszcze raz dzięki Kinia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji brać udziału w Meet Beauty, Beauty Targach czy nawet jakim kolwiek spotkaniu blogerskim. Mam nadzieję, że po powrocie do Polski to się zmieni. Ale super zdjęcia, widać że wróciałaś bardzo zadowolona z tego Warszawskiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz w Polsce to na pewno w końcu wybierzesz się na jakieś spotkanie :) Trzymam kciuki! :)

      Usuń
  19. Byłam i dopiero teraz Cię skojarzyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię skojarzyłam po fakcie :D Kasia mi chyba powiedziała, że Ty to Ty :P

      Usuń
  20. Mam nadzieje, ze juz za rok sie spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo małych niedociągnięć było super, juz za Wami tęsknie i mam nadzieję ze szybko ponownie się spotkamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję :) Szybciej niż za rok :P

      Usuń
  22. Chciałam też zarezerwować nocleg w Przystani. Jednak dobrze wiedzieć na przyszłość,że Ci się podobało...Mam nadzieję, że uda mi się być w przyszłym roku na Meet Beauty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona z noclegu :) Jak na tereny pod Warszawą to tanio, czysto, wygodnie :)

      Usuń
  23. Kurcze, szkoda że nie udało mi się poznać... Kompletnie nie skojarzyłam. Ale widać mnie na zdjęciu 😂 jak trzymam telefon (w limonkowej bluzce).

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno było to cudowne dośwoatczeie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie też nie do końca podobał się wykład Natalii, bo na każdym mówią to samo - same podstawy, a jednak my, blogerki, mamy je już w większości opanowane. Ogólnie mam kilka zarzutów do organizatorów, ale ogólnie cieszę się, że miałam okazję się tam pojawić. Super, że się poznałyśmy, szkoda, że nie było dłuższej chwili, ale za rok to nadrobimy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nadrobimy! Za rok, a wcześniej na czacie :P

      Usuń
  26. Niestety nie mogłam się pojawić :( Musiało być super, piękną miałaś sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Mam nadzieję, że pojawisz się za rok :)

      Usuń
  27. Jakie ślicznotki! :**

    Mam nadzieję, że spotkamy się na następnej edycji, Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam Cię oczywiście <3 Następnym razem podejdę si przywitać :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki! Musimy się w końcu poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda że nie mogłam tam być :(
    Super wyglądacie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)