DERMOPIELĘGNACJA WŁOSÓW I SKÓRY GŁOWY OD PHARMACERIS H


Cześć!
Jak Wam leci weekend? U mnie pogoda od paru dni dopisuje i o żadnym deszczu nie ma mowy! Między grillem, leniuchowaniem, sprzątaniem i czytaniem książek wpadam do Was z recenzją kosmetyków do włosów i skóry głowy marki Pharmaceris. Przyznam, że jest to moje pierwsze spotkanie z pielęgnacją włosów tej firmy. W dzisiejszym wpisie opowiem Wam o peelingu do skóry głowy, preparacie do intensywnej kuracji stymulującej wzrost włosów oraz o dwóch szamponach. Przekonacie się same co najbardziej podbiło moje serce :)


Pharmaceris to specjalistyczne preparaty pomagające walczyć z najczęstszymi problemami skóry. Kosmetyki są bezpieczne oraz hipoalergiczne przez to iż nie posiadają mydła, substancji zapachowych, barwników, alergenów, parabenów, SLS, SLES.

PHARMACERIS H - to skrót od Hair, produkty z tej kategorii są przeznaczone do pielęgnacji włosów i skóry głowy.


H-STIMUPEEL OCZYSZCZAJĄCY PEELING TRYCHOLOGICZNY DO SKÓRY GŁOWY  Z PROBLEMEM WYPADANIA WŁOSÓW I ŁUPIEŻU 


Dla kogo? Polecany do dogłębnego oczyszczania skóry głowy osób mających problem z wypadaniem włosów, łysieniem, przerzedzeniem, łupieżem i łojotokowym zapaleniem skóry głowy.

Jak działa? Przede wszystkim usuwa zanieczyszczenia i nadmiar zrogowaciałego naskórka, które tworzą się na skórze głowy. Dodatkowo odblokowuje ujścia mieszków włosowych oraz przywraca skórze fizjologiczną równowagę. Peeling oparty jest na komplementarnym działaniu enzymatycznych i mechanicznych składników złuszczających- dogłębnie oczyszcza skórę głowy oraz zmniejszaja tendencję do przetłuszczania się włosów.
Stosowanie peelingu zwiększa przyswajalność substancji aktywnych oraz innych preparatów używanych w pielęgnacji skóry głowy, podnosząc ich skuteczność. Peeling unosi włosy u nasady, nie obciąża ich i nie przetłuszcza. Drobinki peelingujące łatwo się wypłukują z powierzchni skóry głowy.

Jak stosować? Peelingu powinniśmy używać minimum raz na tydzień. Kluczem do sukcesu w tym wypadku jest regularność. Peeling nakładamy na wilgotną skórę głowy i masujemy ją okrężnymi ruchami. Po czasie całość spłukujemy. 

Cena/pojemność/dostępność: za 125ml peelingu musimy zapłacić około 36 zł. Produkt bez problemu dostaniemy w aptekach.
Przyznam się, że jest to mój pierwszy peeling do skóry głowy. Do tej pory traktowałam tę kwestię po macoszemu robiąc samoróbki np. peeling z pestek z malin wymieszany z szamponem. Minus tego był taki, że taka mieszanka ciężko spłukiwała się z włosów oraz czułam ciągle jakieś ziarenka na głowie. Peeling Pharmaceris otrzymujemy w złotej 125ml tubie z precyzyjnym aplikatorem. Ma piękny zapach- delikatny, lekko owocowy. H-Stimupeel używam raz na tydzień- nie mam problemów z łupieżem, więc zależy mi głównie na usunięciu suchego naskórka. Co mnie zdziwiło to łatwość z jaką możemy spłukać ten peeling. We włosach nie zostają nam żadne drobinki! Po wysuszeniu włosy pięknie się błyszczą, są odbite od nasady i jakby lżejsze, mające w sobie więcej życia. 

    



Składniki aktywne: 

- kofeina
- mocznik
- papina
- łupiny z pestek moreli
- piroktonian olaminy


W badaniach in vivo w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris po 2 tygodniach osiągnięto następujące wyniki:

90% oczyszczenie skóry głowy z zanieczyszczeń

90% -brak przetłuszczania włosów

87% - zmniejszenie tendencji do przetłuszczania się włosów

83 % - zmniejszenie swędzenia skóry głowy

77% - likwidacja uciążliwego i zalegającego łupieżu

70% - zwiększenie objętości włosów przy nasadzie



H- STIMUFORTEN PREPARAT DO INTENSYWNEJ KURACJI STYMULUJĄCEJ WZROST WŁOSÓW 

    

Dla kogo? Polecany dla wszystkich osób borykających się z problemem nasilonego, okresowego i przedwczesnego wypadania włosów. Jest pomocny w walce z przerzedzeniem włosów oraz z łysieniem o podłożu genetyczno-hormonalnym oraz spowodowanym czynnikami środowiskowymi. Skutecznie zapobiega utracie włosów wynikającej z długotrwałego przyjmowania leków, stresu, przemęczenia, osłabienia organizmu, a także z powodu spadku hormonów.


Jak działa? Wstrzymuje proces wypadania włosów oraz stymuluje wzrost nowych. Poprawia mikrokrążenie i dotlenienie komórek. Spowalnia starzenie się włosów, przyspieszając ich naturalny wzrost i wydłużenie cyklu życia włosa. W efekcie hamuje przedwczesny proces wypadania, przerzedzenia oraz łysienia. Kompleks z udowodnioną naukowo skutecznością aktywuje geny uśpionych mieszków włosowych do wzrostu całkowicie nowych włosów widocznie zwiększając ich ilość i zmniejszając widoczność skóry głowy. Preparat wzmacnia i pogrubia włosy, wygładza ich strukturę i zwiększa objętość. 
Jak stosować? W przypadku nadmiernego wypadania włosów zaleca się stosować preparat 2 razy dziennie- rano i wieczorem, na przedziałki wilgotnych bądź suchych włosów. 
Pojemność/cena/dostępność: Za 125ml preparatu musimy zapłacić około 55zł. Produkt możemy zakupić w aptekach.

Na wstępie przyznam, że nie mam dużych problemów z wypadaniem włosów. Jednak jeśli już to ewidentnie jest to spowodowane stresem oraz braniem leków. Spray'u używałam z przyjemnością, jednak aplikowałam go trochę mniej niż zaleca producent (około 10-12 dozowań). Bałam się obciążenia włosów, lecz nic takiego nie miało miejsca. Co więcej włosy świetnie odbijają się od nasady. 

Składniki aktywne:

- Kompleks Naturalny Czynnik Wzrostu FGF
- Kofenina

W badaniach in vivo w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris po 6 tygodniach osiągnięto następujące wyniki:

83% - nie elektryzuje włosów

79% - hamuje wypadanie włosów

75% - zwiększa objętość włosów

67% - mniej widoczna skóra głowy

63% - stymulacja odrastania



SZAMPON 

Czym byłaby pielęgnacja włosów bez odpowiedniego szamponu? Obecnie mamy naprawdę spory wybór tych produktów i możemy dostosować je do swoich potrzeb. W tym poście przedstawię Wam 2 szampony od Pharmaceris: H- Stimuclaris specjalistyczny szampon o podwójnym działaniu stymulujący wzrost włosów & przeciwłupieżowy oraz H-Sensitonin micelarny szampon kojąco-nawilżający dla skóry wrażliwej.


H-STIMUCLARIS SPECJALISTYCZNY SZAMPON O PODWÓJNYM DZIAŁANIU STYMULUJĄCY WZROST WŁOSÓW & PRZECIWŁUPIEŻOWY

Dla kogo? Polecany dla każdego kto boryka się z problemem łupieżu oraz tendencją do wypadania, przerzedzenia i łysienia. Rekomendowany do włosów słabych, cienkich, przetłuszczających się oraz osób z łojotokowym zapaleniem skóry głowy i z nadmiernymi pokładami łuski.

Jak działa? Likwiduje objawy oraz przyczyny uciążliwego i nieestetycznego łupieżu, który zaburza fizjologiczny cykl życia włosa, wpływając na nadmierne wypadanie i przerzedzenie włosów. Poprawia mikrokrążenie i dotlenienie komórek, wzmacnia mieszek włosowy, jednocześnie wpływając na zahamowanie wypadania włosów oraz aktywując i przyspieszając ich naturalny wzrost. W rezultacie powstrzymuje przedwczesną utratę włosów, przerzedzenie oraz łysienie skóry głowy, znacząco wzmacniając włosy, wygładzając ich strukturę i zwiększając objętość. Szampon zmniejsza swędzenie i tendencję do przetłuszczania się włosów. Przywraca naturalne pH skóry głowy, a włosy pozostawia miękkie i podatne na układanie, bez tendencji do łamania się.

Składniki aktywne: naturalny czynnik wzrostu FGF, kofeina, piroktonian olaminy, kwas cytrynowy, D-pantenol

Pojemność/cena/dostępność: Za 250 ml szamponu musimy zapłacić 43 zł. Dostępny jest w aptekach.

Moje włosy są cienkie i bardzo delikatne, a skóra głowy bardzo wrażliwa i mocno reagująca na zmiany w pielęgnacji. Szampon H-Stimuclaris oczyszcza skórę głowy z wszelkich zanieczyszczeń oraz resztek kosmetyków pielęgnacyjnych. Nie powoduje swędzenia głowy. Stosuję go do oczyszczania włosów po olejach bądź po stylizacjach w których używałam wielu szkodliwych produktów.


H-SENSITONIN MICELARNY SZAMPON KOJĄCO-NAWILŻAJĄCY DLA SKÓRY WRAŻLIWEJ

Dla kogo? Szampon opracowany dla osób z problemem nasilonego okresowego i przedwczesnego wypadania włosów. Pomaga walczyć z łysieniem o podłożu genetyczno-hormonalnym oraz spowodowanym czynnikami środowiskowymi. Skutecznie zapobiega utracie włosów wynikającej z długotrwałego przyjmowania leków, stresu, przemęczenia, osłabienia organizmu (diety) oraz po ciąży. Bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy.

Jak działa? Hamuje proces wypadania włosów i stymulue ich odrastanie. Aktywując geny odpowiedzialne za proces budowy nowego włosa. Pobudza aktywność życiową istniejących mieszków włosowych, przyspieszając naturalny wzrost włosów i wydłużając ich cykl życia. Zapobiega uwarunkowanemu genetycznie łysieniu, neutralizując negatywny wpływ hormonów odpowiedzialnych za degradację włosów i przedwczesne wypadanie. 

Składniki aktywne: Kompleks naturalny czynnik wzrostu FGF& kofeina, biotyna, niacynamid, D-pantenol

Pojemność/cena/dostępność: 250 ml szamponu kosztuje 40 zł i możemy go nabyć w aptece

W mojej opinii ten szampon działa bardzo podobnie do H-Stimuclaris. Wydaje mi się jednak, że ten lepiej oczyszcza. Po tamtym natomiast włosy są bardziej odbite od nasady. Zgodnie z obietnicami producenta szampon nie powoduje podrażnienia skalpu. 


Podsumowując, moje pierwsze spotkanie z produktami do włosów Pharmaceris było (a w sumie nadal jest) bardzo udane. Moim ulubieńcem z tego kwartetu zdecydowanie jest peeling, gdyż wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, ze taki kosmetyk może tak bardzo poprawić kondycję nie tylko skóry głowy ale i włosów. Każdy z kosmetyków charakteryzuje się solidnym i minimalistycznym opakowaniem- typowo aptecznym. Produkty mają delikatne i przyjemne zapachy. Szampon micelarny jest bardziej lejący od szamponu stymulującego porost włosów i jest przezroczysty (H-Stimuclaris ma kolor mleczny). Całą serię serdecznie polecam osobom borykającym się z wypadaniem bądź osłabieniem włosów.

Wszystkie produkty Pharmaceris możecie kupić klikając poniższe logo.
Znacie produkty marki Pharmaceris? Stosowałyście ich pielęgnację włosów?







Komentarze

  1. Znam wiele produktów Pharmaceris i już nie ram miałam z nimi styczność głównie z tymi do cery trądzikowej, ale i szampon poleciłam mojej przyjaciółce na problemy ze skórą głowy i o dziwo bardzo jej pomógł. Sama od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu peelingu, ale mam chwilowo jeden i chcę go wykończyć zanim sięgnę po kolejny. Co zaś do szamponów tych serii nie znam, ale z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam dużych oczekiwań co do tego zestawu do włosów, bo wcześniej nie miałam z nim styczności, ale muszę przyznać, że taki peeling to świetna rzecz ;)

      Usuń
  2. Wiele dobrego słyszałam o tej serii kosmetyków, nie miałam natomiast żadnego z tych produktów. Najbardziej ciekawi mnie peeling do skóry głowy, bo niestety domowy, cukrowy nie do końca się u mnie sprawdza. Na drugim miejscu jest mineralny szampon - podoba mi się jego delikatniejszy skład :) Myślę, że mogłabym być z nich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po rozpakowaniu paczki również w pierwszej kolejności zaciekawił peeling, potem micel :)

      Usuń
  3. Pon przeczytaniu wpisu muszę przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling i serum do skóry głowy chętnie bym sprawdziła na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty na pewno godne są uwagi. Zdecydowanie przydałby mi się ten peeling. Mam problem z przetłuszczaniem i być może ten produkt zniweluje ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, peelingi do skóry głowy to moje odkrycie, a ta linia z Pharmaceris bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby mi się coś do ukoiłoby moją swędzącą skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że szampon micelarny mógłby się dobrze sprawdzić :)

      Usuń
  8. Jeszcze nigdy nie stosowałam produktów tej marki...

    Z chęcią wypróbowałabym peeling ;))Uwielbiam to uczucie po peelingu skalpu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe kosmetyki, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produktów do włosów od nich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym wypróbować taki zestaw ;) szczególnie peeling zazwyczaj stosuje domowe do skóry głowy, natomiast takiego gotowego nie miałam. A samą markę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji sie poznac bliżej z ta marką :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już na Instagramie pisałam Ci, że nie znam ich produktów do włosów, ale chętnie przygarnęłabym ten peeling do skóry głowy. Miałam kiedyś dobry z Natura Siberica, ale ciężko się go wypłukiwało. Muszę pamiętać by w Polsce rozejrzeć się za tym od Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest świetny! I co ważne dobrze się spłukuje :)

      Usuń
  14. Zastanawiam się od jakiegoś czasu na tym peelingiem do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę znam, jednak nie miałam okazji jeszcze jej testować. Bardzo zaciekawiły mnie te produkty, i chętnie wypełnię swoją kosmetyczkę o te produkty. Peeling bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na ten peeling do skóry głowy mam ogromną chęć - z własnorobnymi mam problem by dotrzeć do skóry głowy oraz z wypłukiwaniem. Z kolei czarne mydło, które podobno ma właściwości peelingu enzymatycznego, robi mi z włosów siano...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największy problem w samoróbkach to wypłukwianie :D Tutaj nie ma takiego problemu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)