WIĘKSZA OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW W 5 SEKUND - SPRAY TAPIRUJĄCY JOICO STRUCTURE GLAMTEX


Cześć dziewczyny!
Znacie czasami ten stan kiedy Wasze włosy, mimo iż są od razu po umyciu, wyglądają jak totalny "przyklap"? U mnie czasami tak jest... włosy się buntują i o ile zazwyczaj ciągle się puszą to niekiedy planują wyglądać jak nieświeże. Taka "fryzura" nie wygląda ani ładnie ani zdrowo, więc z pomocą przychodzi mi spray tapirujący Glamtex marki Joico. 



Czym wyróżnia się Glamtex?


- nie pozostawia na włosach tłustego filmu
- jest to lekki isuchy spray
- pomocy w tapirowaniu i unoszeniu włosów
- nadaje włosom teksturę, przez co możemy je dowolnie stylizować
- gwarantuje długotrwałe utrwalenie (faktor 3/5)
- pomaga w uzyskaniu większej objętości


Kiedy Glamtex to produkt dla nas?

"Tapir w spray'u" przyda nam się do stworzenia na głowie artystycznego nieładu, do zbudowania większej objętości oraz do podniesienia włosów przy nasadzie. Dzięki produktowi włosy zyskują dodatkową przyczepność. Możemy go aplikować zarówno przy samej nasadzie (podniesienie włosów) jak i na końce (nadanie tekstury). Włosy potraktowane tym kosmetykiem stają się bardziej podatne na stylizacje. Spray przeznaczony jest zarówno do stylizacji damskich jak i męskich. Produkt w żadnym stopniu nie wpływa negatywnie na kondycję włosa. Nada się do włosów każdej długości. 


Za 150 ml produktu musimy zapłacić około 70 zł. Spray dostępny jest między innymi w sklepie Miasto Włosów (KLIK).



Glamtex ma u mnie zastosowanie w dwóch kluczowych fryzurach: klasycznych rozpuszczonych włosach oraz w wszelakiej maści koczkach. Z natury mam cienkie włosy, które nie wyglądają zbyt imponująco... Dlatego kiedy są rozpuszczone nie mogą być blisko twarzy. Spray pomaga uzyskać mi efekt tapiru nie niszcząc włosów- wystarczy tylko psiknąć u nasady i gotowe! Nie wiem jak produkt sprawdzi się przy ciężkich włosach, ale myślę, że  będzie potrzebna większa ilość produktu. Jeśli mam ochotę na kok w nieładzie to spryskuję całe włosy, mierzwię je w dłoniach - zyskują naprawdę sporo na objętości.


Jeśli Wasze włosy często są przyklapnięte bądź pozbawione objętości ten spray na pewno pomoże. Cena jest dość wysoka, ale trzeba przyznać, że produkt jest bardzo wydany- wystarczy 1 czy 2 psiknięcia na szerokie pasmo włosów i efekt gwarantowany :)

Znacie produkty do stylizacji włosów od Joico? Używacie takiego rodzaju kosmetyków?

Komentarze

  1. ja wlosow wcale nie tapiruje - moje stoja same :D ale markę znam, jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami lubię trochę podtapirować, ale zazwyczaj na większe wyjście :)

      Usuń
  2. Nie czuję sięgania po taki produkt. Pewnie użyłabym kilka razy i by leżał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pewnie zbyt często nie będzie używany, bo do pracy zazwyczaj noszę warokocza. Ale w weekend lubię coś pokombinować 😉

      Usuń
  3. O produkcie wiem mało i nie spotkałam się z nim jeszcze ale opakowanie ma naprwade fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nic na objętość nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że Twoje włosy są fajnie podniesione 😁

      Usuń
  5. Mam ten spray i piankę do włosów, generalnie jestem osłem w stylizacji i rzadko sięgam po niego. Z pianek natomiast korzystam często, ale wersja wygładzająca nie dogaduje się z moimi lokami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie też osioł😂 Ja właśnie pianek prawie w ogóle nie używam 😉

      Usuń
  6. Rzeczywiście cena jest wysoka ale jeśli miało by to polepszyć wygląd moich włosów to zaryzykowałabym :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że starczy na bardzo długo więc cena jest znośna 😁

      Usuń
  7. Na moich włosach niestety się nie sprawdził i za każdym razem sklejał włosy, moja koleżanka go przygarnęła i dała mu nowe życie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy chce zwiększyć objętość stawiam na pudry:) te sprawdzają się rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam puder i sprawdza się super ;D Jednak ten spray daje trwalszy elekt 😉

      Usuń
  9. Mi zazwyczaj towarzyszy oklap więc myślę że u mnie mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie tapiruję swoich włosów, ale takie coś jest fajne. Często mam oklap, zwłaszcza po kosmetykach arganowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie po arganie :/ Raz za kiedy można użyć takiego sprayu 😉

      Usuń
  11. U mnie to totalny oklap, ale ja nie lubię stylizować swoich włosów i zostawiam je takie, jakie są :P Tak jak pisałam na IG, moja mama byłaby bardzo zadowolona z tego kosmetyku - ma krótkie włosy i codziennie lekko je tapiruje, taki produkt na pewno wzmocniły ten efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno spasowałby Twojej mamie ;) Ja na codzień też nie stylizuję włosów ale czasami mam chęć coś pokombinować 😁

      Usuń
  12. Ciekawe czy by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz oklapnięte włosy to myślę że dałby radę 😉

      Usuń
  13. Moje włosy zawsze są uniesione, i nie muszę używać takich kosmetyków. Po twojej recenzji koniecznie polecę ten produkt mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę! Moje włosy mają różne humory 😁

      Usuń
  14. Ja już Ci pisałam, że produkt ten mnie zaciekawił, bo moje włosy są ciężki i przez to ciągle oklapnięte. Mam już podobny spray z L'oreala i faktycznie działa, ale niestety tylko na dwie godziny, a później kosmyki wracają do normalnego stanu. Jestem ciekawa czy ten poradziłby sobie z nimi na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten trzyma naprawdę bardzo długo! U mnie cały dzień ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam gdy moje włosy u nasady są mocno umięśnione do góry! Ale bardzo ciężko jest uzyskać taki efekt :(

    Produkt bardzo mnie zaciekawił, możliwe, że kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam taki efekt ale zazwyczaj nie mam czasu na ich stylizowane... Ale na szczęście u mnie ten produkt daje wspaniały efekt :)

      Usuń
  16. Fajnie, że działa! Bo to nie takie oczywiste. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)