WYMODELUJ SWOJE CIAŁO Z SERUM WYSZCZUPLAJĄCYM I ANTYCELLULITOWYM MODELING SYSTEM OD AQUA π COSMETICS


Cześć dziewczyny!
Można powiedzieć, że lato powoli zaczyna dawać znać o sobie! Jest coraz cieplej, a my chcąc albo i nie, mamy ochotę zrzucić z siebie dżinsy i wszelakie bluzy. Żeby jednak nasze ciało świetnie prezentowało się w wakacyjnym wydaniu warto wcześniej zadbać o sylwetkę. Oprócz zdrowej diety i ćwiczeń warto posiłkować się suplementami oraz specjalistycznymi kosmetykami. Dzisiaj przedstawię Wam wyszczuplające serum do ciała, które testowałam długo- blisko 2 miesiące. Po tym czasie mam już o nim wyrobioną opinię. Czy produkt Aqua π daje spektakularne efekty? 




Modelling System jest to treściwe serum z bogactwem składników. Głównie skierowane jest na wyszczuplanie oraz redukcję cellulitu. 



Dla kogo? Kiedy powinniśmy stosować serum Modelling System?

- przy problemach z dodatkowymi kilogramami i brakiem jędrności i elastyczności skóry, działa modelująco i wyszczuplająco;

- przy zaawansowanym cellulicie; 

- kiedy nasza skóra jest skłonna do podrażnień.


Aby uzyskać najlepsze efekty produkt powinien być stosowany dwa razy dziennie- rano i wieczorem. Regularna aplikacja serum daje wyraźne efekty wyszczuplające oraz redukcję cellulitu. Kosmetyk szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy. Dodatkowo ekstrakt z mięty daje uczucie odświeżenia i bardzo delikatnego chłodzenia (jest praktycznie niewyczuwalne). 


SKŁADNIKI AKTYWNE: 

- Uszlachetniona laboratoryjnie woda- potęguje działanie innych składników aktywnych, na właściwości terapeutyczne;

- Ekstrakt z alg morskich- wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej i cellulitu, przyspiesza przemianę materii w skórze;

- Ekstrakt z bluszczu pospolitego- charakteryzuje się działaniem wyszczuplającym, stymuluje pobudza metabolizm, wspomaga oczyszczenie komórek z toksyn;

- Ekstrakt ze skrzypu polnego- redukuje nadmiar wody w tkankach;

- Ekstrakt kofeiny i palmitoilokarnityny- zwiększa jędrność i sprężystość, usuwa zasoby tłuszczu, wygładza;

- Escyna pochodzenia naturalnego- wzmacnia ściany naczyń krwionośnych;

- Olej arganowy- odżywia skórę;

- Masło Shea- natłuszcza;

- Proteiny jedwabiu- wygładzają powierzchnię skóry;

- Ekstrakt z mięty- odświeża i delikatnie chłodzi;

- Kompozycja relaxing- zapach działający na zmysły


Wiadomo jak to jest z produktami modelującymi sylwetkę i redukującymi cellulit. Gdyby same z siebie działały to wszystkie kobiety wyglądałyby jak modelki, a świat byłby nudny ;) W tym wypadku jest tak samo. Samo serum nas nie odchudzi. Musimy dać trochę od siebie. Wskazane jest zdrowe odżywianie oraz ruch. Przyznam, że z pierwszym u mnie różnie bywa... Co do ruchu to dużo chodzę: połowę drogi z pracy i do pracy, parę spacerów z psem, trochę dreptania po sklepach ;D Serum stosowałam przez  prawie 2 miesiące- na tyle mi starczyło. Starałam się stosować je regularnie rano i wieczorem. O ile wieczorem udawało się, tak rano nie zawsze o tym pamiętałam. Dlatego też przedłużyłam miesięczną kurację, do blisko dwóch miesięcy. Zaskoczyła mnie bardzo delikatna i lekka konsystencja serum- plusem jest to, że szybko się wchłania i natychmiastowo czuć lekkie napięcie skóry połączone z efektem delikatnego chłodzenia (na lato idealny!). Co do efektów... Porównajmy je z tym co obiecuje producent:

  • Zmniejszenie obwodu uda o 11,4% u 90% badanych, nawet do 6,7 cm
  • Zmniejszenie obwodu brzucha o 4,2% u 52% badanych, nawet o 2,3 cm
  • Widoczne zwiększenie elastyczności skóry u 92,5% badanych. 

Powyższe wyniki opierają się na badaniach klinicznych przeprowadzonych na 40 osobach, które stosowały serum przez 4 tygodnie 2 razy dziennie.

Na pewno po całej kuracji mogę zauważyć zwiększenie elastyczności skóry oraz poprawę jędrności. Cellulit został lekko zredukowany, skóra na udach i pośladkach jest bardziej napięta. Niestety w okolicach brzucha nie zauważyłam żadnego działania. Mimo, iż nie przepadam za efektem chłodzącym to ten jest tak delikatny, że zdecydowanie zaliczam go do przyjemnych. Sam zapach jest lekki, orzeźwiający i nienachalny. 

Podsumowując, serum polecam głównie osobom mającym problem z dolnymi partiami ciała- uda, pośladki. Produkt pomoże napiąć i ujędrnić skórę w tych obszarach. Wiem, że efekt byłby bardziej spektakularny gdyby włączyć w to regularne ćwiczenia oraz wyeliminować słodycze :) Za 200 ml serum musimy zapłacić 169 zł, co jest dość sporą kwotą. Produkty marki Aqua π Cosmetics możecie zakupić w ich sklepie online KLIK oraz stacjonarnie w wybranych drogeriach - Lista KLIK.

Znacie markę Aqua π Cosmetics? Stosujecie modelujące balsamy?



Komentarze

  1. Fajny blog, bardzo mi się podoba logo i piekne zdjecia do recenzji produktu. Cena dość wysoka. Myślę, że większość kobiet zdaje sobie sprawę, że w przypadku cellulitu sam jeden kosmetyk nie załatwi sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Takie komentarze motywują mnie do działania :)

      Usuń
  2. nie słyszałam nigdy o takim kosmetyku;) ale dobrze, że dzięki Tobie już o nim wiem;)
    pieknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona Twoim blogiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie słyszałam o tym kosmetyku, chętnie bym go wypróbowała na mój tłuszczyk;)
    ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne zdjęcia;) profeska;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie wygląda ten specyfik, brałabym;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię kosmetyki modelujące, tej marki akurat nie znam, ale czytałam już trochę recenzji jej kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie marka jest dość mało znana :) Ale warta uwagi!

      Usuń
  8. Nie znam tej marki, ale brzmi zachęcająco ;) Ja ostatnio trochę przytyłam i przydałoby mi się coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym spróbowała, ale nie lubię się smarować dwa razy dziennie :( Czuję, że nie mogłabym się zmobilizować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, jest to męczące... Ja przez to wstaję 5 minut wcześniej :P

      Usuń
  10. Podoba mi się ilość składników aktywnych, a kosmetyk interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych kosmetyków modelujących co testowałam jest naprawdę w czołówce :)

      Usuń
  11. jejku, za dobre kosmetyki trzeba słono płacić, lubię się wspomagać modelującymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Za taką cenę to raczej bym go nie kupiła chyba że zrobiłby tak że będę extra fit laska :P fajny i ciekawy produkt ale trochę mam większe wymagania jak za produkty w tej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ciężko o kosmetyk, który od razu zrobi z nas fit :( A szkoda :P

      Usuń
  13. Samo opakowanie wygląda genialnie! Kosmetyk kosztuje sporo, ale jeżeli na prawdę warto, to czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywajmy, że za dobre działanie trzeba zapłacić :)

      Usuń
  14. Musiałabym wypróbować, borykam się ostatnio z cellulitem wodnym spowodowanym stosowaniem antykoncepcji hormonalnej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem :( biorę suplementy, ale wiadomo z zewnątrz też warto podziałać :)

      Usuń
  15. Buteleczka jest cudowna a co do produktu to nie wiem bo nie znam zupełnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest jeszcze dość mało znana, ale warto spróbować ich kosmetyki :)

      Usuń
  16. Ja znam markę tylko dzięki Tobie :) Ze zdrowym odżywianiem i ruchem nie mam problemu, ale jeszcze nie sięgnęłam w tym roku po kremy antycellulitowe. Chyba nie mam aż takiego problemu z nim by spędzał mi sen z powiek i zmuszał do sięgania po specjalistyczne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzymać! :) Ja bardzo polubiłam się z tą marką :)

      Usuń
  17. Z chęcią wypróbowałabym go na uda :)
    Z tego typu produktów mam krem modelujący Natura Siberica, jest całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również stosuję go głównie na uda :) - moja zmora :(

      Usuń
  18. Chyba cieżko byłoby mi wytrwać w postanowieniu, żeby smarować się 2 razy dziennie - czasem jednokrotna aplikacja balsamu to dla mnie za dużo :P Zauważyłam, ze nawet masaż zwykłym masełkiem czy olejkiem powoduje u mnie wzrost jędrności, więc na razie to serum mnie nie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja, nawet masaż najprostszym balsamem poprawi krążenie i skóra będzie jędrniejsza :)

      Usuń
  19. Oj cena dość wysoka, jak na miesiąc kuracji ;). Ja obecnie się szczotkuje i od czasu do czasu użyję olejku wyszczuplającego ;). Ale fakt przydało by się ruszyć 4 litery :P.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam go i może czas go przetestować dogłębnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ogólnie ciekawi mnie ta firma. Nie wiem tylko czy koniecznie ten produkt, ale w sumie efekt ochłodzenia na laato zawsze mile widziany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę efekt grzania, ale ten chłodzący jest tak subtelny, że jestem na tak :)

      Usuń
  22. Cena wysoka, produkt brzmi ciekawie, ale boje się jednak, że na mojej skórze może zawieść :(

    OdpowiedzUsuń
  23. wlasnie uxywam kremy do twarzy tej firmy i zapowiadaja sie super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zadowolona z ich kremów do twarzy :)

      Usuń
  24. Nie znałam, ale kwota dla mnie zaporowa, więc raczej nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Modelujące kosmetyki używam, ale średnio się sprawdzają jeśli chodzi o modelowanie sylwetki. Największym ich plusem jest świetne nawilżanie skóry. Marki nie znam ale, po Twojej recenzji mam ochotę na ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)