PERFEKCYJNY MAKIJAŻ W KAŻDYM MIEJSCU I W KAŻDYM CZASIE DZIĘKI ZESTAWOWI 8 MINI PĘDZLI DO MAKIJAŻU OCZU I TWARZY - MINI 8 PIECE BRUSH SET OD LILY LOLO


Cześć!
Sezon wakacyjny rozwinął się już w pełni- zapewne większość z Was jest jeszcze przed urlopem (w tym i ja!) i planuje zawartość wakacyjnej walizki. Jeśli podróżujemy samochodem to możemy pozwolić sobie na większą ilość bagaży. Jednak w wypadku pociągów, autokarów i oczywiście samolotów musimy się liczyć z objętością naszych tobołków. Wtedy liczy się każda rzecz! Dzisiaj przedstawię Wam zestaw 8 mini pędzli od Lily Lolo dzięki którym wykonamy każdy wakacyjny makijaż! 


#OD PRODUCENTA

Zestaw 8 praktycznych pędzli, w skład którego wchodzą mini pędzle: Powder, Blush, Spoolie, Socket Line, Concealer,  Eye Shadow, Angled Eye oraz Eye Liner, zapakowany jest w praktyczne etui z niewielką kosmetyczką. Dzięki swoim niewielkim wymiarom (~17,5 cm x 12 cm x 3 cm) pędzle możemy wziąć ze sobą w podróż nie marnując miejsca w walizce. Przy użyciu tego zestawu jesteśmy w stanie zrobić cały makijaż twarzy i oczu. Pędzle są odpowiednie dla wegan.


#POWDER 

Pędzel który ułatwi nam aplikację pudru. Posiada bardzo miękkie włosie i wyjątkowy kształt główki dzięki czemu bez problemu wykończymy swój makijaż. 

Zalecany sposób aplikacji kosmetyku za pomocą pędzla Powder: wysyp trochę produktu na wieczko, wmasuj puder w pędzel, strzep nadmiar produktu. Aplikuj, omiatając deliaktnie twarz bądź jej wybrane partie.



#BLUSH

Delikatny pędzel z gęstym włosiem, który został zaprojektowany do nakładania różu. Z powodzeniem może służyć do nakładania bronzera i tak jest w moim przypadku. Nie używam w ogóle różu, za to bronzer to mój must have! 

Zalecany sposób aplikacji kosmetyku za pomocą pędzla Blush: tak samo jak w przypadku użycia pędzla Powder, należy wysypać trochę kosmetyku na wieczko, następnie zaaplikować na wybrane partie twarzy. Należy pamiętać o dobrym roztarciu kosmetyku, tak aby wtopił się w skórę.



#CONCEALER

Nasz sprzymierzeniec w walce z zasinieniami i niedoskonałościami. Giętkie włosie pędzelka sprawia, że produkt daje większe krycie oraz korektor jest bardziej wydajny. 

Zalecany sposób aplikacji kosmetyku za pomocą pędzla Concealer: wmasowany w pędzelek korektor należy delikatnie wklepać w wymagające miejsca. Pamiętajmy, aby nie naciągać delikatnej skóry wokół oczu nakładając korektor.



#SOCKET LINE

Mały, sprężysty, krótki pędzelek. Niezastąpiony do aplikacji oraz roztarcia cieni w załamaniu powieki. Dzięki niemu nasze oko zyska głębie i zostanie uwypuklone. 

Zalecany sposób aplikacji kosmetyku za pomocą pędzla Socket Line: nakładamy nim ciemniejszy cień w załamaniu powieki

#EYE SHADOW

Pędzel który zapewni idealną aplikację cieni prasowanych jak i sypkich.

Zalecany sposób aplikacji kosmetyku za pomocą pędzla Eye Shadow: intensywność cieni można budować poprzez nakładanie kolejnych warstw



#ANGLED EYE

To jeden z tych pędzelków, których używam codziennie! Niezastąpiony w nakładaniu pomady bądź wosku na brwi. 

Zalecany sposób aplikacji kosmetyku za pomocą pędzla Angled Eye: Cień, pomadę bądź wosk aplikujemy wzdłuż linii brwi

#EYE LINER

Giętki pędzelek, który pomoże nam w uzyskaniu pięknej kreski stosując zarówno produkty suche jak i mokre. 

Zalecany sposób aplikacji kosmetyku za pomocą pędzla Eye Liner: zanurz pędzelek w swoim ulubionym cieniu i staraj się narysować kreskę jak najbliżej linii rzęs

#SPOOLIE

Szczoteczka przyda się zarówno do stylizacji rzęs jak i brwi.

Zalecany sposób użycia szczoteczki Spoolie: rozdzielenie rzęs przed lub po aplikacji tuszu, rozczesanie brwi przed aplikacją wosku



Śmiało mogę Wam polecić zestaw pędzli Lily Lolo. Dzięki swoim małym rozmiarom jest niezastąpiony w podróży. Etui dodatkowo posiada małą kieszonkę na zamek, tam możemy dorzucić własne pędzle bądź inne kosmetyki. Zestaw można zakupić za 138,50 zł klikając w poniższe logo. 

Macie zestaw swoich pędzli podróżnych? Jakie są Wasze plany na wakacyjne wojaże?






Komentarze

  1. Boże rewelacyjnie wygladają te pedzelki :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. cały czas się patrzyłam i zastanawiałam czy to zdjęcie z pędzlem w różu to Twoje czy z reklamy :D a pędzelki prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pędzelki są praktycznie takie, jak moje, tyle, że maja krótsze trzonki. Jestem z nich bardzo zadowolona, jakość jest tak samo dobra jak znanych mi wcześniej kabuki 😍 To jedne z najbardziej miękkich pędzli, jakie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Rzeczywiście wyglądają podobnie do Twoich, tylko są krótsze :)

      Usuń
  4. Świetny post! I zdjęcia super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnęłabym taki zestaw ;)
    Podróżnych nie mam, zawsze zabieram takie minimum, jeden albo dwa w podróż :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A pędzli od Lily Lolo nigdy nie miałam... wyglądają na bardzo porządne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentują! Z chęcią bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to takiego podróżnego zestawu nie posiadam ;) Pewnie i dlatego że mało podróżuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też mało podróżuje :P Ale warto mieć taki zestawik :D

      Usuń
  9. Nie pogardziłabym takim zestawem pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bardzo ładnie prezentuję się ten zestaw :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw idealny na urlop ja zawsze mam problem jak zapakowac pedzle do kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają uroczo ;) fajny zestaw podróżny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne maluszki:) ja mam chyba wszytskie pędzle LL, ale w wersji dużej, a to jest super opcja jak ktoś podrózuje często :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę kupić jakieś nowe pędzle miniaturki właśnie takie wyjazdowe, ale wystarczą mi dosłownie 4 pędzle, nad samą marką nie myślałam a z LL jeszcze nie miałam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Można kupić na sztuki, a są porządne :)

      Usuń
  15. Jako typowa pedzlomaniaczka urzekly mnie swoim design i w dodatku sa malutkie :) Z przyjemnoscia obserwuje bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za "mini" pędzlami. Wolę zabrać ich minimalną ilość, ale o normalnych rozmiarach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za wersjami mini jeśli włosia jest mniej, krótki trzonek mi nie przeszkadza :)

      Usuń
  17. Oj przydałby mi się taki zestaw na wyjazdy bo zawsze mam problem gdzie upchnąć pędzle żeby wszystkiego nie pobrudzić ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z tej firmy pędzel do podkładu i jest ok ;) Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie one urocze ;) Ja mam pędzel kabuki odm Lily Lolo i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ich pędzle do makijażu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są porządne i ładnie wyglądają, cóż więcej chcieć :)

      Usuń
  21. Ale te pędzle są... słodkie :D Ja mam z LL tylko Super Kabuki :) Z tego zestawu chyba tylko języczkowe średnio mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zgodzę :) Największą miłością darzę ten pędzel do pudru i do różu :)

      Usuń
  22. Pędzle do makijażu oczu mnie nie przekonują, za to te do twarzy... chciałabym! Najbardziej chyba kusi pędzel do różu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie kuszą te mini pędzelki, które idealnie sprawdzą się w podróży. Muszę wymienić moje pędzle bo już na to czas i przyznam, że chętnie bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)