RELAKS DLA DUSZY I CIAŁA Z MARKĄ AJEDEN - SÓL, PIASEK I KULA DO KĄPIELI ORAZ MYDŁO RÓŻANE


Cześć!
Mimo, że trwa okres wakacyjny to nie każdy może pozwolić sobie na urlop. A jednak każdemu przyda się odpoczynek i relaks! Mam dla Was dzisiaj propozycję produktów, które uczynią z Waszej łazienki domowe SPA, a Wy poczujecie się odprężone i zrelaksowane. Mowa o kosmetykach marki Ajeden. W moim odczuciu jest to typowa marka promująca Slow Life- rodzinna manufaktura mydła i miodu. Gdzie w każdy produkt powstaje z sercem i należytą starannością. Zapraszam do dalszej części wpisu gdzie przedstawię kwiatową sól do kąpieli, piasek do kąpieli z kozim mlekiem i pyłkiem kwiatowym, różane mydło oraz różaną kulę do kąpieli.


MYDŁO Z RÓŻĄ

Pierwszym produktem jaki wybrałam do testów było oczywiście mydło z różą. Każdy kosmetyk różany nie umknie mojej uwadze, tak było i z mydełkiem Ajeden. Zauroczył mnie jego wygląd- wtopione suszone róże. Mydło wzbogacone jest wodą różaną, która przywraca odpowiednie pH skóry, łagodzi podrażnienia, zmniejsza pory, nawilża, poprawia koloryt skóry oraz zmniejsza wydzielanie sebum.


Jak widzicie na poniższym zdjęciu, skład mydła jest bardzo treściwy i wartościowy. Znajdziemy w nim między innymi olej z nasion dzikiej róży, wodę różaną, masło shea oraz jedwab. Swój kolor zawdzięcza olejowi z nasion dzikiej róży. Mydło polecane jest szczególnie dla cery suchej, mieszanej, wrażliwej, dojrzałej i naczynkowej.


Warto pamiętać, że poszczególne sztuki mydeł mogą się różnić między sobą kształtem i kolorem. Przeciętne mydło na 150 gram (+/- 10%) i kosztuje 23 złote. Aby cieszyć się dłużej kostką, należy ją przechowywać w ażurowej mydelniczce.


RÓŻANA KULA

Mała, okrągła i bardzo pachnąca kula otulona płatkami suszonych róż. Po wrzuceniu do wanny musuje, wydobywając przy tym wartościowe składniki- wodę różaną, kozie mleko, olej ze słodkich migdałów, olej jojoba.


Składniki aktywne w kuli kąpielowej:

- soda oczyszczona - oczyszcza, złuszcza, wygładza i zmiękcza
- kwasek cytrynowy - złuszcza i wygładza
- kozie mleko - nawilża i regeneruje
- woda różana - łagodzi, nawilża i odświeża
- biała glinka - ściąga pory, absorbuje sebum, oczyszcza, łagodzi
- olej awokado - nawilża i regeneruje
- olej jojoba - zmiękcza, natłuszcza, łagodzi
- olej ze słodkich migdałów - odżywia, wygładza


PIASEK DO KĄPIELI Z KOZIM MLEKIEM I PYŁKIEM KWIATOWYM

Drobnoziarnista sól z Morza Martwego działa odprężająco i kojąco. Uspokaja układ nerwowy i poprawia krążenie. Kąpiele w soli wspomagają metabolizm oraz rozluźniają mięśnie. W produkcie możemy także znaleźć płatki owsiane (oczyszczają oraz złuszczają naskórek), siemię lniane (nawilża), pyłek kwiatowy (odżywia i wygładza) oraz kozie mleko (niesamowicie nawilża oraz odżywia). 


Piasek do kąpieli z powodzeniem posłuży nam jako peeling- wystarczy zmieszać go z odrobina miodu bądź oleju. Przez zastosowaniem piasku należy wstrząsnąć opakowaniem- produkt nie zawiera antyzbrylacza. Jeśli chcemy zachować porządek w naszej łazience warto użyć sitka do odpływu, ponieważ kosmetyk zawiera suszone róże i płatki owsiane. Na jedną kąpiel starczą około 2 lub 3 łyżki soli. Za pół kilograma produktu zapłacimy 36 zł.



KWIATOWA SÓL DO KĄPIELI

Delikatna sól do kąpieli o pięknym i relaksującym zapachu lawendy, bergamotki i mandarynki. Sól uspokaja, rozluźnia mięśnie, koi układ nerwowy oraz regeneruje.  Wzbogacona dodatkowo o cenne składniki, takie jak: olej ze słodkich migdałów, olej jojoba, olej z orzechów makadamia. W soli dodatkowo znajdziemy kompozycję suchych kwiatów: jaśminu (rozluźnia i uspokaja), czarnego bzu (dezynfekuje, redukuje zaczerwienienia), róży (nawilża, wzmacnia), rumianku (łagodzi). 



Tak samo jak w przypadku piasku do kąpieli, zalecane jest użycie sitka do odpływu ze względu na sporą ilość suszonych kwiatów. Za pół kilograma soli zapłacimy 38 złotych.


Każdy z produktów marki Ajeden przetestowałam z dużą przyjemnością, ale najbardziej w mój gust trafia kwiatowa sól do kąpieli. Dla mnie to fenomen- wspaniały zapach, świetne działanie. Relaks gwarantowany! :) Mydła używam do mycia twarzy i bardzo dobrze się spisuje,natomiast po kuli różanej zostało tylko miłe wspomnienie. Piasek do kąpieli wspaniale nawilża skórę i fajnie go spróbować użyć w roli peelingu. Warto obserwować stronę Ajeden gdyż w swojej ofercie w najbliższym czasie będą mieć także miody! :) 


Lubicie naturalne kosmetyki w domowym SPA? Znacie produkty marki Ajeden?





Komentarze

  1. To wszystko tak pięknie wygląda.. w dobie żeli pod prysznic mydła są przereklamowane, ja tam nadal lubię po nie sięgać:) Stara mydlarnia to dla mnie mały raj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko tak pięknie się prezentuje! Ostatnio zaczęłam sięgać po mydła :) PS: Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkosz nie tylko dla ciała, ale i dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście używam z wielkim smutkiem, że kiedyś się skończą :(

      Usuń
  5. Czuję się skuszona, wiesz co lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjęcia mają klimat! A cały zestaw przygarnęłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zainteresował mnie chyba piasek do kąpieli, który można przerobić na peeling i sól do kąpieli :) Co prawda nie mam u siebie wanny, ale w domu już tak, i mogłabym szaleć! :D Podobają mi się takie marki promujące slow life - małe, rodzinne manufaktury, które wspierają rodzimy przemysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również popieram takie firmy, wszystko jest robione z sercem :)

      Usuń
  8. Jedne z piękniejszych zdjęć na Twoim blogu! Jestem zauroczona :)

    Sól kusi mnie swoim wyglądem, a do tego pewnie pięknie pachnie... Chcę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sól jak i piasek chętnie zobaczyłabym i w swojej łazience. Przyznaję wygląd tych produktów najbardziej kusi :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda to pięknie, ale ja nie lubię takich kosmetyków, które mają w sobie "śmieci" ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie takie kosmetyki - najbardziej kule :) Można zrobić sobie małe domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam firmy ale uwielbiam takie produkty i z przyjemnością zrobiłabym sobie relaks podczas kąpieli z ich użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przeslicznie wygladaja te produkty<3 bardzo lubię wszelkie umilacze kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie te kosmetyki są piękne! <3 Dziękuję Ci bardzo za obserwację, ja do Ciebie zaglądam już od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się stało, że do tej pory nie obserwowałam Twojego bloga...Ale na szczęście już nadrobiłam :)

      Usuń
  15. Strasznie żałuje, że nie mam wanny i nie mogę wypróbować tych wszystkich produktów. Sól wygląda genialnie, uwielbiam długie kąpiele podczas których można się relaksować z takimi cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam marki ale na kąpiel z takimi pachnącymi umilaczami z miłą chęcią wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jeszcze mało znana, ale wróżę jej spory sukces :)

      Usuń
  17. pięknie to wszystko wygląda, sól mnie najbardziej zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham takie naturalne produkty, ale przede wszystkim zachwycają mnie wyglądem ;) czarodziejskie są

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)