DUET IDEALNY Z GOLDEN ROSE - MOJE LETNIE PROPOZYCJE LIQUID MATTE, LIP MARKER ORAZ PRZYDATNA APLIKACJA NA TELEFON


Cześć kochane!
Lato to okres zabawy z kolorami- nie tylko z kwestii ubioru, ale także i makijażu! Możecie zauważyć, że na moim blogu często pojawia się marka Golden Rose. Dlaczego? Jak dla mnie ich kosmetyki to świetna jakość w niskiej cenie. A matowe pomadki z serii Liquid to moi totalni ulubieńcy z którymi się nie rozstaję. W mojej kolekcji znajduje się blisko 50 pomadek tej marki, chcecie kiedyś zobaczyć ich swatche w jednym poście? Dzisiaj  przedstawię Wam moje propozycje kolorów na lato, a także opcję dla osób czujących się lepiej w nudziakach.  Na końcu wspomnę Wam o bardzo przydatnej aplikacji, którą stworzyło dla nas Golden Rose.


    


LONGSTAY LIQUID MATTE


O tych pomadkach pisałam sporo, ale wiem, że nie każdy czytał poprzednie posty, dlatego przytoczę o nich parę słów. Każda pomadka ma pojemność 5,5 ml i kupimy ją na stosikach Golden Rose za 19,90 zł. Oczywiście płynne szminki dostępne są także w internetowych drogeriach. Formuła pomadki posiada witaminę E i olej z awokado, przez co usta są gładkie i nie ma uczucia ściągnięcia. Po aplikacji należy chwilę odczekać, aby szminka zastygła. Golden Rose na swoim blogu pokazuje jak prawidło należy nakładać maty na usta (KLIK). Nie jest to trudne, z czasem dojdziemy do wprawy. Liquid Matte jest bardzo trwała dlatego poprawki przy malowaniu powinnyśmy ograniczyć do minimum. Na chwilę obecną do wyboru mamy 24 kolory. 



SKŁAD: isododecane, trimethylsiloxysilicate dimethicone, polybutene, petrolatum, cyclohexasiloxane, kaolin, cera alba, silica dimethyl silylate, disteardimonium hectorite, aroma, propylene carbonate, glyceryl behenate/eicosadioate, persea gratissima oil, tocopheryl acetate, cyclopentasiloxane, benzyl alcohol, may contain, mica, ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 45410, ci 45380, ci 17200, ci 15850, ci 12085, ci 73360, ci 16035, ci 42090, ci 77742, ci 75470, ci 19140, ci 15985, ci 47005, tin oxid
Wśród moich letnich propozycji znalazły się pomadki zarówno dla fanek wyraźnych ust jak i dla wielbicielek nudziaków. Na swatchach od lewej mamy kolejno numery 02, 08, 13, 16. Kolor numer 02 zawiera delikatne niebieskie drobinki (nie dostrzegalne na ustach) przez co optycznie wybiela zęby. 08 to szalony, różowy neon. Typowo wakacyjny kolor, jeden z moich ulubionych :) 13 to delikatny nudziak, nawet czasami lubię go mieć na ustach. Numer 16 to ciemniejszy nudziak, bardzo pasujący do opalonej skóry.


***
LIP MARKER

Lip Marker to nic innego jak pomadka do ust w markerze na bazie wody. Daje na ustach mocne, trwałe i wyraźne wykończenie. Produkt bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wysycha na ustach. Utrzymuje się nawet 12 godzin, nie wysusza przy tym ust i nie rozmazuje się. Pomadka wzbogacona jest o ekstrakt z aloesu i o witaminę E. Przy aplikacji Lip Marker zbędna będzie konturówka, gdyż pomadka posiada precyzyjny aplikator dzięki któremu bez problemu obrysujemy usta. Markery dają nam matowe wykończenie, ale możemy na nie nałożyć błyszczyk. 


Lip Marker będzie dobrym wyborem dla kobiet ceniących sobie bardzo trwały i wyrazisty makijaż ust. Tym produktem nie jesteśmy w stanie uzyskać subtelnego efektu.

2,5 ml produktu kupimy za 26,90 zł.

SKŁAD: aqua, aloe barbadensis leaf juice, polyurethane ‐ 35, polyglyceryl‐2 caprate, methylpropanediol, glycerin, butylene glycol, tri‐c12‐13 alkyl citrate, phenoxyethanol, caprylyl glycol, panthenol, stearic acid, palmitic acid, tocopherol, phenylpropanol, ethylhexylglycerin, tetrasodium glutamate, diacetate, helianthus annuus seed oil, citric acid, sodium hydroxide, (+/-): ci 17200, ci 42090, ci 45410, ci 61570, ci 42053, ci 19140, ci 15985




PRIME&PREP - LIPSTICK BASE

Prime&Prep to bezbarwna baza, która nawilża i pielęgnuje usta. Przedłuża także trwałość pomadek nałożonych bezpośrednio na nią. Unikalny składnik Maxi-Lip wspiera syntezę kolagenu dzięki czemu usta zyskują większą objętość.

SKŁAD: isotridecyl isononanoate, cyclopentasiloxane, synthetic beeswax, polybutene, polyethylene, bis-diglyceryl polyacyladipate-2, cera microcristallina, parafin, ethylhexyl palmitate, aroma, phytosteryl/octyldodecyl lauroyl glutamate, tocopheryl acetate, copernicia cerifera cera, hydrogenated soybean oil, tribehenin, disteardimonium hectorite, stearic acid, sorbitan isostearate, palmitoyl tripeptide-1

3 gramy pomadki kosztują 14,90 zł.


W końcu mogę Wam opowiedzieć o nowej aplikacji, która nazywa się Duet Idealny GR. Dzięki niej pozbędziemy się problemu z dobraniem odpowiedniej konturówki do pomadki. Aplikacja w swojej bazie posiada 4 rodzaje pomadek: Liquid Matte, Crayon Matte, Velvet Matte oraz Vision Lipstick.



Aplikacja jest bardzo prosta i intuicyjna. Możemy ją ściągnąć ze sklepu Google Play. Jest oczywiście bezpłatna. 


Korzystanie z aplikacji wygląda następująco:

1. Wybieramy rodzaj pomadki dla jakiej chcemy dobrać konturówkę
2. Wybieramy kolor pomadki
3. Ukazuje się propozycja koloru konturówki
4. Możemy od razu zakupić pomadkę wraz z konturówką (bądź samą pomadkę lub konturówkę) bezpośrednio z poziomu aplikacji
5. Jeśli nie jesteśmy zainteresowane zakupem to wychodzimy z aplikacji.

Dla przykładu dla pomadki Liquid Matte w odcieniu nr 03 aplikacja dobrała mi kredkę Dream Lips Lipliner w odcieniu 521 z czym całkowicie się zgadzam :)

Jakie kolory pomadek królują u Was w lecie? Będziecie korzystały z aplikacji Golden Rose?

Zainteresowanych swatchami matowych pomadek zapraszam na mojego instagrama:








Komentarze

  1. Sama bym się skusiłam na taki duecik !!! Przepiękne kolorki - wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam pomadki GR i ciężko byłoby mi wybrać ulubione kolory :)

      Usuń
  2. Na moich ustach króluje ocen 03 oraz 08.Myślę że jeszcze zaopatrzenie się w 02. Długo się utrzymują na ustach przynajmniej na moich dosc problematycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że mamy podobny gust! Skoro lubisz te numery to 24 też powinna Ci się spodobać - ciemniejsza wersja 03 :)

      Usuń
  3. Jedynie Prime&Prep-a nie posiadam. Uwielbiam te matowe pomadki, oraz markery! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynne matowe pomadki to dla mnie mega petarda 😍

      Usuń
  4. Uwielbiam pomadki Golden Rose, szczególnie te Longstay :) 16stka to mój ulubieniec, wygląda pięknie do każdego makijażu. Koniecznie muszę spróbować markerów! O aplikacji nie wiedziałam, ale wydaje się być przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Longstay to też moi totalni faworyci 😍 najbardziej uwielbiam 03 :)

      Usuń
  5. Wspaniałe produkty. Mamy lato, więc teraz postawiłabym na wyraziste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kolor 02, a po Twojej prezentacji kusi mnie jeszcze 08 z pomadek w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kolorki, chyba muszę się w jakąś zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam! Moje ulubione pomadki 😍

      Usuń
  8. uwielbiam pomadki z GR i mam zamiar kupić jeszcze kilkanaście kolorków :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te płynne pomadki z Golden Rose, sprawdzają się na wiele okazji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moi faworyci, jeszcze na nich się nie zawiodłam :)

      Usuń
  10. 02,08 -> kolory w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kolorów a kolorów, ja coś do GR pod względem pomadek się przekonać do końca nie potrafię, bo troszkę schodzę ostatnio w stronę lekko podkreślonych ust, ale te lip markery przypominają mi produkty, które kojarzę z koreańskich firm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to ja codziennie walę maty na usta :D lubię mieć mocno podkreślone :P

      Usuń
  12. o tej aplikacji oglądałam u ciebie na instastory powiem ci że całkiem fajna sprawa :) kolekcję masz naprawdę całkiem spora jeśli chodzi o produkty do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja to strzał w 10! Nie zawsze na stoisku uda nam się odszukać pasującą konturówkę :)

      Usuń
  13. Fajne są te bardziej brazowe kolorki heh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety jestem Nudna jeśli chodzi o pomadki. Głównie królują u mnie jasne i bardzo delikatne odcienie. Aplikacja dobierająca konturówki to naprawdę wspaniały pomysł. Jestem ciekawa czy będę mogła ją ściągnąć tu w Uk, bo tą nową z Rossmanna mogłam jedynie zainstalować w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Cię widzę w mocniejszych odcieniach pomadek! 😍😍😍

      Usuń
  15. ja nie uzywam szminek :) a pomadki jak najbardziej tak i to zawsze bezbarwne lub takie które ciut podciągają naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta apka to naprawdę znakomity pomysł, na pewno z niej skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 50 pomadek? Niezła kolekcja! :)))
    Ja ostatnio nie za często maluję usta... Przeważnie w weekendy :)

    Świetny pomysł z tą aplikacją...

    OdpowiedzUsuń
  18. Szał na matowe pomadki GR mnie nie dopadł, ale muszę obadać te markery :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie Lip Marker w odcieniu 106 ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolory i świetna aplikacja :) Nie mam ich aż tyle, ale najbardziej podobają mi się odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawią mnie te markery, świetnie się prezentują :D Paczuszka jest genialna :D Primer koniecznie muszę mieć :) A ja aplikacji nie mam na ios :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pomyśleli o tej aplikacji na inne systemy :( Ale liczę że zrobią takową! Primer przydaje się do wszystkiego :)

      Usuń
  22. O jakie kolory! Chyba z tej serii nie mam ani jednego :) JESZCZE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupisz jedną to przepadniesz tak jak ja... :D

      Usuń
  23. Markery wyglądają ciekawie :) ostatnio czaję się na matową pomadkę w płynie w odcieniu 04 - przepiękna :)
    Śliczny blog, widać, że prowadzony z wielką pasją - dodaję do obserwowanych i będę wpadać częściej :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego urodowego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię 04 u kogoś na ustach, do mnie ten kolorek średnio pasuje, ale sam w sobie jest zjawiskowy :)
      Bardzo się cieszę, że spodobał Ci się mój blog, na pewno wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  24. 08 jest piękna, jaka elektryzująca! Ale ja raczej nie noszę takich kolorów. Zdecydowanie lepiej czułabym się w tych nudziakach, bardziej brązowych. Lipmakery muszę obadać, jestem ciekawa jak się je nosi i rozprowadza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)