HYDRA VEGETAL 24 H CZYLI AKSAMITNY KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY OD YVES ROCHER

Cześć dziewczyny!
Jeśli śledzicie mojego bloga na bieżąco możecie zauważyć, że dość często robię recenzje kosmetyków Yves Rocher. Wynika to z mojego bardzo pozytywnego stosunku do tej marki. Lubię ich produkty oraz oczywiście promocje dla klubowiczów :) Dzisiaj opowiem o kremie nawilżającym Hydra Vegetal  jaki podczas ostatnich zakupów wpadł w moje ręce.

Opis producenta: Aksamitny krem intensywnie nawilżający 24h z gamy Hydra Végétal sprawia, że skóra natychmiastowo odzyskuje odpowiedni poziom nawilżenia. Soki roślinne z klonu i niebieskiej agawy w połączeniu z roślinną betainą posiadają niezwykłą moc zatrzymywania wody w skórze. Działanie: Dzięki intensywnemu nawilżeniu skóra staje się znów promienna, gładka oraz odzyskuje poczucie komfortu.
Efekt dla urody:
1. Intensywnie nawilża skórę przez 24h.
2. Skóra odzyskuje komfort i jest widocznie bardziej elastyczna.
3. Skóra jest pełna blasku
.
Opakowanie - ładny i estetyczny szklany pojemniczek o pojemności 50ml. Zakrętka posiada wstawkę w postaci metalicznego, turkusowego paseczka. Produkt dodatkowo zapakowany jest w ofoliowany kartonik.
Konsystencja - kremowa, bardzo aksamitna, lekko śliska - silikonowa
Zapach - bardzo przyjemny, świeży i naturalny
Przeznaczenie - pielęgnacja twarzy
Obiecywane działanie - mocne nawilżenie, poprawa kolorytu i elastyczności skóry, dodanie blasku
Cena - regularna cena to 39,90 zł, ale można go często znaleźć na promocji
Dostępność - drogerie Yves Rocher

Krem zakupiłam przez przypadek. Był wystawiony jako oferta miesiąca dla posiadaczy karty YR. Skusiłam się na niego i zapłaciłam 19,90 zł. Nie miałam co do niego jakiś większych oczekiwań. Z tej serii nic wcześniej nie stosowałam, a swojego ulubieńca wśród kremów już mam (KLIK). Spodobało mi się w nim to, że można go stosować zarówno na dzień jak i na noc. Jest w tym wypadku idealnym rozwiązaniem na podróż. Osobiście wolę także kremy w słoiczkach, a nie tubkach, więc kolejny plus dla niego. Bardzo podoba mi się jego konsystencja i efekt jaki czuję na twarzy zaraz po aplikacji. Po wchłonięciu w skórę (około 10 minut), standardowo nakładam podkład i utwierdzam pudrem. Nie zauważyłam, żeby fluid się rolował bądź miał mniejszą trwałość. 
S Z Y B K I E  P O D S U M O W A N I E:

Plusy:
+ nawilżenie 
+ delikatna konsystencja
+ piękny zapach 
+ eleganckie opakowanie
+ wydajność
+ uniwersalność
+ cena po promocji
+ skład

Minusy:
- cena bez promocji
- dostępność (drogerie Yves Rocher i internet)

Moja ocena -5/5 
Na pewno skuszę się na niego jak będzie na promocji. Moja skóra bardzo go polubiła, może dla tego, że po zimie potrzebuje mocniejszego nawilżenia. Polecam dla szukających swojego ideału :) 


MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Komentarze

  1. Zaciekawił mnie ten kremik, bo moja skóra zdecydowanie potrzebuje teraz nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo, uwielbiam Yves Rocher i też jestem klubowiczką, dzięki czemu przychodzące do mnie oferty są naprawdę kuszące. Sama kiedyś dostałam próbkę tego kremu i pokochałam go od pierwszego wklepania. Ostatnio podkusił mnie ten z serii Sensitive Végétal i powiem szczerze, że byłam niestety zawiedziona. Dopiero podwójna jego aplikacja uspokajała moją wymagającą skórę. Dlatego też chętnie powrócę do wspomnianej hydry.

    I zgadzam się - krem jest świetny. Szybko się wchłania, cera po nim wygląda pięknie. I teoretycznie nadaję się pod podkład - u mnie sprawdzał się idealnie. Ale z nadchodzacą wiosną widzę spory mankament w postaci braku filtrów uv. Moja bardzo jasna cera będzie płakać - więc będzie to mój wybór jedynie na wieczór.

    PS super blog! Może jakieś propozycje makijażu na co dzień?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, promocje są kuszące...aż grzech czegoś nie kupić :) Też mam jasną cerę i widzę ten sam problem...Coś za coś niestety :(
      Propozycje makijażu na co dzień na pewno niedługo się pojawią :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. miałam próbkę kremu i niestety nie przypadł mi do gustu, nie pamiętam czy ten, ale było coś Vegetal

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się prezentuje xd pewnie by sie sprawdził, szkoda że dostępność słaba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam nic z pielęgnacji Yves Rocher za wyjątkiem żelu do kąpieli :D może kiedys wypróbuje cos z ich serii do twarzy, ale nie obiecuje bo moja skóra twarzy jest bardzo wymagająca i mało co jej pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra też jest dość wymagająca, ale akurat ten krem jej spasował :) Więc może się uda :D

      Usuń
  6. Miałam go, dawno napisałam jego recenzję, które dość dobrze go podsumowywała, jednak po dłuższym czasie sprawdziły się opinie dziewczyn..zapychał! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, to niedobrze... Zobaczę na sobie jak będzie po dłuższym stosowaniu :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię tą firmę i kremik też rewelacja :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo kremik bym capnęła chętnie;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak intensywnie nawilża, to mógłby spodobać się mojej skórze ;-) Dawno nie miałam nic z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie slyszalam o tej marce, ale jesli rzeczywiscie mega nawilza to bylby idealny dla mnie :)

    Pozdrawiam,
    www.imacharlatan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie ma większej dostępności, ale dla chcącego nic trudnego :) Chyba nie używałam jeszcze nic z tej firmy
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak się chce to znajdzie się go bez problemu :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona zdjęciami jakie robisz :) Niby pokazanie kosmetyku, ale jednak zdjęcia mają coś w sobie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam go od 1,5 mies i dziwię się, że tak cicho na temat kremów YR:) Są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mało piszą o nich, a na prawdę są super :)

      Usuń
  15. Ta marka nie należy do moich ulubionych i woolę raczej inne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu lubię produkty YR, ale nie wszystkie ;)

      Usuń
  16. Nie znam tego kremu i ogólnie raczej rzadko stosuję produkty Yves Rocher ale być może jeszcze kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremu nie znam, ale swego czasu uwielbiałam tonik i serum z tej serii, są genialne! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chyba skuszę się jeszcze na serum :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)