KOLOROWO-ŻELOWO, CZYLI ŻELE POD PRYSZNIC Z GAMY PLAISIRS NATURE OD YVES ROCHER


 Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolorowymi żelami od Yves Rocher. Bardzo lubię tą firmę, a szczególnie promocje, które obowiązują posiadaczy karty lojalnościowej. Od razu w kwietniowej ulotce zauważyłam reklamę nowej marki Plaisirs Nature. Przy zakupie 1 żelu z tej linii płacimy 15,90 zł, przy zakupie 2 - 26,90 zł, a biorąc 3 opakowania 35,90 zł. Oczywiście skusiłam się na ostatnią opcję. Wybrałam żel migał z kwiatem pomarańczy, kokos i malina z miętą pieprzową. Czy znalazłam ulubieńca?


Producent oferuje nam 6 różnych wariantów zapachowych w pojemnościach 200 ml lub 400 ml. Standardowa cena 200 ml to 11,90 zł, a 400 ml to 16,90 zł. Cenowo jak na żele jest to cena wyższa od średniej. Czy warto go przetestować?  

Składniki żelów są zbliżone, głównie są to Składniki pochodzenia roślinnego: żel z aloesu z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego, formuła łatwo biodegradowalna. Formuła zawiera ponad 97% składników pochodzenia naturalnegoFlakon z plastiku z recyklingu, nadający się do recyklingu . Bez parabenówWybór i połączenie składników roślinnych dokonany w oparciu o ich dobroczynne właściwości. Formuła testowane pod kontrolą dermatologiczną.


Energizujący żel pod prysznic i do kąpieli malina & mięta pieprzowa

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Mroźna świeżość mięty pieprzowej została połączona z lekko kwaśną świeżością maliny. W ten sposób powstał energizujący koktajl. 


Energizujący żel pod prysznic i do kąpieli mango & kolendra

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. W środku kulistych owoców Kolendry kryje się całe bogactwo olejku eterycznego. Jego korzenne i kwiatowe nuty oraz pikantna i ożywcza świeżość zostały uzupełnione o barwne i wibrujące nuty mango. Kompozycja zapachowa urzeka witalnością, która pobudza zmysły.


Relaksujący żel pod prysznic i do kąpieli lawenda & jeżyna

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Olejek zapachowy z Lawendy znany jest ze swoich właściwości odprężających. Jego kwiatowe, delikatne i pudrowe nuty w połączeniu ze szlachetną słodyczą Jeżyny gwarantują dobre samopoczucie i wytchnienie. 

Relaksujący żel pod prysznic i do kąpieli migdał & kwiat pomarańczy

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Migdał, prawdziwy skarb natury połączony z absolutem Kwiatu Pomarańczy dającym świeże kwiatowe tchnienie o delikatnie miodowych akcentach wypełnią zmysły relaksującym zapachem i zapewnią odprężenie.

Zmysłowy żel pod prysznic i do kąpieli kokos

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Yves Rocher wyselekcjonowało Kokos, który oferuje skórze subtelne i zmysłowe doznania

Zmysłowy żel pod prysznic i do kąpieli wanilia

Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Wanilia uprawiana według tradycji z Wyspy Bourbon pozostawia na skórze satynową zmysłowość. 


Mnie najbardziej urzekł zapach migdała z kwiatem pomarańczy. Kto czyta mojego bloga ten wie, że nie przepadam za zapachem pomarańczy i kawy w kosmetykach. Ale to połączenie mnie zaskoczyło, jest dziwne i nieoczywiste, ale bardzo wpasowało się z mój gust. Zgodnie z obietnicami producenta ma to być żel relaksujący i taki również jest - zapach świeży i odprężający. Co do kokosa jest to klasyczny kokosowy zapach jaki znamy z kosmetyków YR, nienachalny i nietandetny, bardzo mleczny. Ten żel jest bardziej kremowy od migdałowego. Malina z miętą pieprzową ma konsystencję zbliżoną do zielonego żelu. Ma mocny malinowy zapach przez który przebija się świeżość mięty. Nie jest to zapach dla mnie, wolę kremowe, nie zawierające mięty, mentolu i innych"ochładzających" dodatków. Trzeba przyznać, że łazience prezentuje się pięknie i sam jego widok dodaje energii :)

Plusy:
+ cena po promocji (wyszło mnie niecałe 12 zł za 1 żel o pojemności 400 ml)
+ ciekawe zapachy
+ fajna konsystencja (niektóre żele ją bardziej kremowe, inne płynne)
+ praktyczne i piękne opakowanie, nastrajają pozytywnie
+ dostępność w dwóch pojemnościach 200 ml i 400 ml
+ dostępność w stacjonarnych i internetowych drogeriach Yves Rocher
+ spełniają swoją rolę: energizującą, relaksującą i zmysłową
+ przyjazny skład

Minusy:
- bez promocji są dość drogie
- nie nawilżają mocno skóry, po kąpieli trzeba użyć balsamu
- dla niektórych konsystencja może być zbyt mało treściwa

Podsumowując, jest to bardzo fajny żel. Jeśli będzie na promocji to pewnie go kupię. W cenie regularnej się nie skuszę. Nie udało mu się zdetronizować mojego faworyta z YR czyli orzechu makadamia (recenzja tu). Myślę, że osoby preferujące delikatną konsystencję żelu pod prysznic będą zadowolone.

Moja ocena 4/5 (gdyby był kupiony w cenie regularnej to 3/5)

Korzystałyście już z nowej gamy kosmetyków Yves Rocher? Polecacie jakiś produkt?




MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Komentarze

  1. Podoba mi się, że są dostepne w dwóch pojemnościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podróż w małym opakowaniu, a co dzień w dużym :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie korzystałam ale żele muszą pachnieć cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłabym się na jakiś żel o świeżym zapachu :) Np. malinowy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować wersję migdał z pomarańczą. Bardzo ciekawi mnie to połączenie. Miętę z maliną znam z żelu Oriflame, ale też ciekawe jak tutaj to wypada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie migdału z pomarańczą jest bardzo ciekawe, niespotykane :) Malina z miętą bardzo odświeżająca :)

      Usuń
  5. ja bardzo lubię żele YR, kusi mnie malina oraz lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać koniecznie, jak się sprawdzi ten ślimaczkowy krem:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Promocje mają świetne ♥
    Jeszcze tych żeli nie miałam
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  8. Z nowej serii jeszcze nie miałam ale ze starej bardzo lubiłam, szczególnie za zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kokos i malinę ze starej wersji :) W sumie kolosalnej różnicy nie widzę, opakowanie teraz jest ładniejsze :)

      Usuń
  9. Z tej marki dawno już nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie mówiąc szczerze ten kwiat pomarańczy choćby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie ich produkty a Twoja recenzja jeszcze bardziej kusi :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię tej serii, mi przesuszały skórę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta seria czy ta przed zmianą? Bo tą wprowadzili w marcu dopiero :)

      Usuń
  13. Kiedyś bardzo lubiłam ich produkty ale jakoś odeszłam od nich, widzę, że chyba trzeba wrócić :) Ja miałam ich perfumy, które jak dla mnie są unikalnym zapachem! :) A te produkty co prezentujesz tutaj bardzo ciekawie wyglądają, będę pamiętać by na nie zerknąć jak będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YR ma dużo unikalnych kompozycji zapachowych :) Spróbuj, nie pożałujesz :)

      Usuń
  14. Już bardzo dawno nic z YR nie miałam i jak na razie tak pozostanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zmienili opakowania, bo wydaje mi się, że kiedyś miałam je w takim bardziej obłym. Piękne zdjęcia, dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, piękne zdjęcia! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie prosto z pod prysznica wyszłam 😃 skusiłam się na kąpiel kwiat pomarańczy i migdał mimo że...nie znoszę migdałów i ich zapachu ! Jestem ZACHWYCONA tym żelem! Fajna żelowa konsystencja, niewielka ilość pozwala na dokładne umycie całego ciała dzieki bardzo fajnej pianie która otula skórę. Zapach jest naprawdę niesamowity i zaskakujący. To była bardzo relaksująca kąpiel w dniu z migrena pomógł subtelny zapach. Polecam ! Dodam jeszcze ze zakupiłam też malinę z pieprzem i moją ukochaną wanilie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) Ja nie lubię pomarańczy, a tu takie zaskoczenie! :) Ciesze się, że żel Ci się spodobał :) I bardzo mi miło, że odwiedziłaś mojego bloga :)

      Usuń
  18. migdał i kwiat pomarańczy pewnie skradłby moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne fotki :) żałuję, że się nie skusiłam chociaż martwi mnie to, że nie nawilżają i trzeba użyć balsamu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ogólnie ja mam bardzo sucha skorę wiec mało który żel jest w stanie ją nawilżyć :(

      Usuń
  20. Uzdatniona woda prysznicowa pozwala pokazać tym żelom na co je stać! Sprawdziłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)