MAKEUP REVOLUTION - ULTRA BLUSH PALETTE SUGAR AND SPICE - PALETA 8 RÓŻY + FACEBOOK


Cześć dziewczyny!
Dzisiaj mowa będzie o różach, a raczej o paletce z ich udziałem od Makeup Revolution. Firma ta stosunkowo niedługo istnieje na rynku polskim, ale zyskała dużo zwolenników dzięki niskiej cenie idącą z wysoką jakością. Jak oceniam róże z paletki Sugar and Spice? Zapraszam do recenzji. 

O D  P R O D U C E N T A:
Ultra Blush Palette SUGAR AND SPICE marki MAKEUP REVOLUTION. Paleta 8 róży. Idealnie sprawdza się podczas uwydatniania kości policzkowych, podkreślania ramion, dekoltu i szyi. Paleta w swoim składzie mieści 6 róży o strukturze matowej (bez drobin) oraz 2 wypiekane, które działają jak rozświetlacz (doskonale sprawdzą się do podkreśla łuku brwiowego, szczytu nosa oraz uwydatniania kości policzkowych). Dobra pigmentacja sprawia, że kosmetyk jest bardzo wydajny. Delikatna konsystencja umożliwia łatwą i bezproblemową aplikację. Pozwala na stworzenie zdrowych i naturalnych rumieńców. Paleta została wzbogacona o prostokątne lusterko umieszczone pod pokrywą zamykającą.
SKŁAD: Mica,Talc,Dimethicone,NYLON 12,MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE,Methylparaben,Propylparaben,(+/-); CI77891, CI77491,CI77492,CI77499,CI15850,CI15850,CI19140,CI15985, CI77510, CI77742 

Paltety róży od Makeup Revolution dostępne są obecnie w 3 wariantach:


Golden Sugar


Hot Spice






Sugar and Spice




J A K  S P R A W D Z I Ł  S I Ę  U  M N I E?

Dzisiaj zajmiemy się moją ulubioną paletą z powyżej serii, czyli Sugar & Spice. Dlaczego akurat ta jest moim faworytem? Róż do policzków musi być dla mnie różowy, w takich odcieniach czuje się najlepiej. Okazało się jednak, że paleta jest bardzo uniwersalna i znajdziemy w niej także morelowe odcienie. W paletce znajduje się 8 kolorów, z czego 6 to róże matowe, a 2 to rozświetlacze. Łącznie daje nam to 13 g produktu.

Opakowanie - Paleta wykonana się z błyszczącego, czarnego plastiku. Jest wytrzymała, ale złoty napis się ściera. Środek opakowania producent zaopatrzył w lusterko przytwierdzone do górnej strony paletki.
Zapach - delikatny chemiczny, niedrażniący;
Przeznaczenie/stosowanie/działanie - rozświetlenie i podkreślenie policzków,;
Aplikacja - średnio trudna, za pomocą pędzla (nie dołączony do paetki) bądź za pomocą palców, róże są mocno napigmentowanie, więc trzeba mieć wprawę przy ich nakładaniu;
Cena - 29,90 zł
Dostępność - głównie drogerie internetowe, stacjonarnie np. Drogerie Polskie

Czas na kolory:
Kolory w kolejności od lewej do prawej, zaczynając od górnego rzędu.

S Z Y B K I E  P O D S U M O W A N I E:

Plusy:
+ szeroki wybór odcieni
+ 6 róży i 2 rozświetlacze w 1 palecie
+ wydajność 
+ cena
+ pigmentacja
+ opakowanie
+ trwałość

Minusy:
- dostępność
- aplikacja wymaga wprawy

Moja ocena -5/5 
Dla mnie paletka idealna. Dzięki zróżnicowanym kolorom nie powinno być problemu z doborem odcienia różu do cery. Trwałość zachwyca, cena w stosunku do ceny niska. Czego chcieć więcej?

Na koniec chcę serdecznie Was zaprosić do mojego nowo powstałego fanpejdża :) Mogę zdradzić, że jeszcze w  tym miesiącu planuję konkurs z fajnymi nagrodami do wygrania, więc bądźcie ze mną na bieżąco i z góry dziękuję za każde polubienie :) (KLIKNIJ TU LUB NACIŚNIJ SERDUSZKO)

MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentarze

  1. czaje się od dawna na tą paletkę i nie mogę się zdecydować. Chyba jednak jako pierwsze kupie bronzery z tej serii :) piękne zdjęcia!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Będę mieć ją na uwadze :)

      Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
  3. czytałam o nich bardzo dużo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i jestem zakochana w nich, najlepsze róże jakie kiedykolwiek miałam. Mój odcień to Golden sugar :)
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak są bardzo dobre :) Niespodziewałam się po nich aż tyle :)

      Usuń
  5. ostatnio zastanawiałam się nad tą paletką i jeszcze bardziej upewniłaś mnie, że warto sobie ją kupić :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta paletka i zastanawiam się czy się nie skuszę, po tych pięknych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie kolory, chociaż nie dla mnie. mam ochotę na paletę rozświetlaczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardo ładne kolory, plus za ilość na pewno szybko się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno! Na każdy dzień tygodnia inny kolor :D

      Usuń
  9. Ja mam Hot Spice i bardzo ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jest piękna, choć nie tak różowa jak sugar :D

      Usuń
  10. Twoja paletka odcieni jest cudowna! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się kiedyś nad tą paletką, ale w końcu wybrałam paletkę MUR 3 w 1: rozświetlacz, bronzer i róż. Także jest dobrze napigmentowana i trzeba uważać, żeby sobie nie zrobić "placków". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, z tą też trzeba uważać i delikatnie nakładać :) 3 w 1 nie miałam...jeszcze nie miałam :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  12. Kochana, kupiłam dokładnie taka sama paletkę róży! Choć jeszcze nie zdazylam jej prztestowac bo mam tez inne blushe. Ale widzac po twojej recenzji, mi również ta paletka przypadnie do gustu :) I wtedy oczywiście pojawi się także moja recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się dowiem jak u Ciebie się sprawdziła :)

      Usuń
  13. Cudowna paleta , nie miałam jej jeszcze <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad nią, ale kupiłam paletkę róży Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo zastanawiałam się nad Zoevą, ale te kolory mnie uwiodły :D

      Usuń
  15. Piękne kolory ma paletka,szkoda,że jest mało dostępna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusiła mnie swojego czasu ta paleta, bo mam cienie i jestem z nich zadowolona. pigmentacja powala!
    Obserwuję i FB też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z cieni MUR również jestem zadowolona :)
      Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  17. Mam ją i absolutnie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne...no i cena o dziwo jest korzystna ;) szkoda że nie da się kupić stacjonarnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Drogeriach Polskich podobno są, ale często mają braki w asortymencie, więc obstawiam, że ciężko będzie na nią trafić :(

      Usuń
  19. Beautiful colors!!! Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Choć używam róży, to mam ich juz trochę. Jednak dla osób, które dopiero zaczynaja tworzyć swój kosmetyczny kuferek, jak najbardziej przydatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam rzadko, ale dzięki różnorodnym kolorom jest o wiele prościej pomalować kogoś :)

      Usuń
  21. Ostatnio postawili w małym mieście, w którym aktualnie mieszkam, całą szafę Makeup Revolution, ale jeszcze nic nie macałam. Będę musiała to w końcu zmienić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się spieszyć, bo całą szafę wybiorą :) U mnie też powstała drogeria polska i wszystko znika w baaardzo szybkim tempie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)