MAKIJAŻ MARIOLI NA WESELE + PRÓBA MAKIJAŻU ŚLUBNEGO DARII

Mariola                                                                      Daria 

Dzisiaj przedstawię Wam makijaże jakie zmalowałam w minioną sobotę. Mariola preferuje mocniej pokreślone rzęsy i brwi, z niezbyt wielkim szaleństwem na powiece. Daria natomiast to makijażowa minimalistka, której bardzo pasuję makijaż "no makeup". 

Żeby było sprawiedliwie zaczniemy od Marioli, która była u mnie na makijaż przed Darią :) Jak widać na powiece zagościły brązy i beże, lekko rozświetlone złotem. Powieka sama w sobie jest delikatna, ale charakteru nadaje jej kreseczka i mocno wytuszowane rzęsy. Takie oko pięknie podkreśla duże i piwne oczy Marioli.
(zapraszam do portfolio KLIK)

K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Revlon Colorstay 150 i 180 (recenzja)
- Paleta do konturowania na morko Kobo
- puder ryżowy Ecocera (recenzja)
- korektor Eveline Art Scenic (recenzja)
- bronzer Honolulu
- baza Ingrid
- baza do cieni Artdeco
- rozświetlacz My Secret (recenzja)
- paleta cieni Sleek
- paleta Flawess MUR
- pomada do brwi Inglot
- eyeliner Isadora
- tusz Sexy Plump Yves Rocher
- kredka Yves Rocher
- konturówka Golden Rose
- pomadka Wibo Million Dollars
- złoty pyłek no name
- fixer Kryolan (recenzja)

Daria ma ślub w czerwcu. Będę wtedy też malować jej siostrę i mamę (mam nadzieję, że będę mogła podzielić się z Wami efektami pracy) :) Założeniem było bardzo naturalne podkreślenie urody, bez krzykliwych kolorów. Delikatny i świeży - te słowa najlepiej odzwierciedlają look Darii :) W zewnętrznych kącikach nałożyłam morelowy cień, a wewnątrz perłowy bladziutki róż. Linię rzęs subtelnie podkreśliłyśmy szarą kreseczką. Do tego lekko podkreślone brwi i rzęsy. Akcent kolorystyczny stanowiły różowe usta.

K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Revlon Colorstay 150 (recenzja)
- róże z palety MUR (recenzja)
- puder ryżowy Ecocera (recenzja)
- bronzer BahamaMama The Balm
- baza Ingrid
- baza do cieni Artdeco
- rozświetlacz Inglot
- paleta Flawess MUR
- puder do brwi Golden Rose 104 
- kredka Rimmel
- tusz Sexy Plump Yves Rocher
- konturówka Golden Rose
- pomadka Velvet Matte nr 9 
- złoty pyłek no name
- fixer Kryolan (recenzja)

Jak podobają się Wam makijaże? Preferujecie mocniejszy, czy delikatniejszy makeup?

MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Komentarze

  1. Pierwszy makijaż jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama lubię delikatny, ale pierwszy wyszedł Ci pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna ta Mariola :)tylko cera przesuszona :( obydwa śliczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piękna :) Cera wysuszona z kwasów :( Dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  4. ten pierwszy super... ;)drugi jest moim zdaniem zbyt delikatny. tak chciała Pani Daria... ale makijaż na ślub powinien być nieco "fotograficzny" - a taki wymaga solidnego konturowania..no i chociaż rzęsy bym dłuższe dorzuciła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również jest delikatny i rozumiem, że nie każdy lubi mocne makijaże :) Sama na co dzień noszę doczepiane rzęsy więc mogę powiedzieć, że jestem fanką zdecydowanych makijaży :) Ale Pani Daria nie chciała ani rzęs ani mocnych akcentów bo źle się w nich czuje. A na własnym ślubie powinno się czuć dobrze i komfortowo, prawda? :)

      Usuń
  5. U Marioli bardziej mi sie podobało :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie jestem za pierwszym Makijażem! Piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonane makijaże ;) Bardziej podoba mi sie make up Marioli, lubię mocno podkreślone oczy ;P Jednak make up Darii jest dopasowany do Jej delikatnej urody i nie brakuje tutaj pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ciesze się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podobają! Po prostu - oklaski i gratulacje dla Ciebie :)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy makijaż skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ładnie wyeksponowane oczy , więc Marioli bardzie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie propozycje makijażu są genialne bardzo mnie inspirujesz i dzięki Tobie zagłębiłam się bardziej w makijaż oka. Chętnie oddałabym się w Twoje ręce :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło czytać takie słowa ;) Jak będziesz w moich okolicach to zapraszam na makijaż :D

      Usuń
  12. Piękne makijaże <3
    Ja bym dodała jeszcze pannie młodej jakieś rzęski,np. kępki żeby bardziej otworzyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Daria jednak nie chciała nic doczepianego :)

      Usuń
  13. Mariola wygląda jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi chyba najbardziej podoba sie makijaż Marioli, ale to dlatego ze nie wyobrażam sobie swojego makijażu w dniu ślubu bez kreski :) jedynie postawiłabym pewnie na jakieś usta w kolorze nude :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mariola i mnie makijażowo powaliła;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba makijaże ładne, jednak ten pierwszy mocniejszy bardziej mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)