PROPOZYCJA MAKIJAŻU ŚLUBNEGO


Sezon ślubny zbliża się wielkimi krokami, więc dzisiaj przychodzę do Was z propozycją subtelnego makijażu ślubnego. Jest to makijaż który zmalowałam na swój ślub. Jest w kolorach różu i delikatnego fioletu (chciałam go dopasować do wianka, który miałam podczas sesji plenerowej). 

Lubię mocno podkreślone oko, ale podczas ślubu nie chciałam przesadzić, więc postawiłam na mocne rzęsy, które dodadzą fajnej oprawy oku. Pierwszą wersją były usta nude, ale nie mogłam rozstać się z ulubionymi różami w których czuję się najlepiej.
(zapraszam do portfolio KLIK)



K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Makeup Atelier Paris
- kamuflaże Kryolan
- puder odbijający światło Vipera
- bronzer Honolulu
- baza do cieni Artdeco
- pigmenty Inglot
- rozświetlacz My Secret
- paleta cieni Sleek
- pomada do brwi Inglot
- eyeliner Isadora
- tusz One Oriflame
- kredka Yves Rocher
- konturówka Golden Rose
- pomadka Golden Rose
- fixer Kryolan

I gratisowo zdjęcie z pleneru, gdzie delikatnie widać makijaż :) 

Jak wyglądał Wasz makijaż ślubny? A może jesteście jeszcze przed tym wielkim dniem? 


MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MEDYCYNA ESTETYCZNA I CHIRURGIA PLASTYCZNA - WIDZIMISIĘ CZY POWAŻNY PROBLEM?




POWIĘKSZENIE UST KWASEM HIALURONOWYM - PRZED I PO

Komentarze

  1. ładne kolory i wszystko pięknie pasuje :) ja już jestem 7 lat po :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) ładny staż - szczęśliwa 7 :)

      Usuń
  2. Ładnie, choć bardzo... różowo. Osobiście wybrałabym mniej różowy czy też może nieco ciemniejszy odcień ust, bardziej stonowany. Ale sam makijaż piękny, delikatny, ale podkreślajacy urodę i na pewno dodający świeżości i rześkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo były nude, ale niestety to nie moje kolory :)

      Usuń
  3. Podoba mi się, jednak na ślub wybrałabym coś w nieco bardziej neutralnych kolorach :) np. brązu i beżu :) taka nudziarą ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D Beże też są piękne, ale mnie jakoś na róż natknęło :)

      Usuń
  4. Do tego wielkiego dnia mam jeszcze kilka lat przed sobą :D Makijaż cudny, a te kolory szminek z GR, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Prawda, GR mają piękne kolory!

      Usuń
  5. Wszystko ładnie, tylko to drugie zdjęcie..nakładałaś jakiś efekt czy cienie się osypały na rzęsy? Bo to zaburza cały odbiór, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :( Brokat spadł na niektóre rzęsy, odbiło się światło i tak wyszło :( Ale dzięki :*

      Usuń
  6. Piękny makijaż i super paznokcie :D
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż i zdjęcie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :) oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny makijaż ślubny, na pewno większość z nas kobiet chciało by wyglądać wyjątkowo a ten makijaż właśnie to by uczynił. :)
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło jak czytam takie słowa :) Dziękuję ślicznie! )

      Usuń
  10. Cudowny efekt <3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny i dopracowany, dla mnie jednak minimalnie za delikatny ;) Ja do ślubu malowałam się sama pół roku temu. Wygoniłam wszystkich z pokoju, dałam sobie czas i jakoś poszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To ciekawe, zazwyczaj słyszałam opinie, że dość mocny ;D Też jestem amatorką mocnego oka, ale na ślub trochę złagodniałam :D

      Usuń
  12. Osobiście w dniu ślubu (czyli w czerwcu przyszłego roku) postawię na beże i brązy, z delikatnym akcentem kolorystycznym. Ale Tobie bardzo pasuje taki makijaż, który zresztą jest piękny :) no i ten wianek cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wianek robiła mama :D Też bardzo lubię makijaż w beżach i brązach :) Zleci szybko do następnego roku!

      Usuń
  13. Bardzo śliczny makijaż i piękny wianek :) Mój był z kolorem pomarańczowym tak wyglądał : https://www.facebook.com/173625662698418/photos/pb.173625662698418.-2207520000.1459856244./1044570948937214/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Miałaś bardzo fajny makijaż, odważny kolor! :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny kolor szminki ;]
    Klikniesz w link w moim poście, będę bardzo wdzięczna! A jeśli to zrobisz koniecznie napisz komentarz z ceną produktu! Dziękuję:*****

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się napatrzeć na ten makijaż, cudowny! *.*

    www.stalova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy jednak ja wolę coś jeszcze delikatniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) No tak, ten to nie jest taki typowy delikates ;D

      Usuń
  17. Bardzo ładny makijaż. W sierpniu idziemy z MM na wesele i powiem szczerze, że postaram się odtworzyć proponowany przez Ciebie makeup ;) - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczna sesja zdjęciowa to i makijaz musi mieć swój klimat. Przepięknie :) a na zdjecia nie moge sie napatrzeć, marzenie mieć taka pamiątkę z tego wyjątkowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za miłe słowa :) To zdjęcie z sesji jest najbardziej magiczne, moje ulubione :)

      Usuń
  19. Świeżo i elegancko. Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się bardzo podobnie maluję na co dzień :D
    To moje ulubione połączenie kolorystyczne.
    Tobie oczywiście też pasuje i chyba dla większości blondynek byłby to odpowiedni makijaż :)
    A tak w ogóle to pierwsze na co zwróciłam uwagę - paznokcie :> Ale mam ochotę na takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja niestety na co dzień nie mam czasu na cienie na powiece, zostaje kreska i rzęsy :D Ale masz rację, róż bardzo pasuje blondynkom i takie połączenie też bardzo lubię :)

      Usuń
  21. Przepiękny makijaż! Ja skorzystałam z usług profesjonalistki,bo niestety na nie umiem się tak ładnie sama malować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Życzę znalezienia odpowiedniej wizażystki, bo z tym też różnie bywa :)

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się ten makijaż. Według mnie idealnie pasuje do tak delikatnej urody. Na ślub to naprawdę dobry wybór i w końcu coś innego niż tylko brązy i beże, które najczęściej wybierają panny młode :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Ja ogólnie miałam różowe dodatki na ślubie, więc i makijaż musiał być w takich odcieniach! :)

      Usuń
  23. Ładne zdjęcie z pleneru. Widać uczucie :)
    U mnie ślubu jeszcze nie ma w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że udało się nam odzwierciedlić rzeczywistość na zdjęciu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Skoro ślubu nie ma w planach to najlepszy czas żeby cieszyć się wolnością :)

      Usuń
  24. Ładnie, kolorowo, ale i delikatnie z nuta subtelności:) jednym słowem cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Ciesze się, że przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  25. Piękny makijaż :) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
    You are so pretty!!!!!:))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)