KOBO PROFESSIONAL FACE CONTOUR MIX & KOBO FACE SCULPTING PALETTE - PROSTE KONTUROWANIE TWARZY

Niestety nie każda z nas na piękny owalny kształt twarzy. Niektóre jej elementy chciałybyśmy wyszczuplić i zakamuflować, a inne natomiast uwypuklić. Czy to takiego zabiegu konieczna jest interwencja skalpela? Oczywiście, jest to jedno z wyjść... Lecz dzisiaj przedstawię Wam dwie paletki do konturowania od Kobo Prosessional, które za zadanie mają pięknie wymodelować twarz. 



KOBO PROFESSIONAL FACE CONTOUR MIX 

Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy. Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Idealnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty.

AplikacjaNanieś niewielką ilość podkładu na wierzch dłoni lub paletę, rozetrzyj, a następnie aplikuj gąbką typu "beauty sponge" ruchem stemplującym

Składniki/Ingredients: Caprylic Capric Triglyceride, Octyldodecanol, Petrolatum, Cetyl Palmitate, Kaolin, Copernicia Cerifera(Carnauba)Wax, Candelilla Cera, Syntethic Besswax, Methylmethacrylate Crosspolymer, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, α-Isomethyl Ionone Tocopheryl Acetate, Ethylparaben, [+/-  CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 12085, CI 19140:1, CI 15985:1]

J A K  S P R A W D Z I Ł   S I Ę  U  M N I E?
Opakowanie - okrągły, plastikowy pojemniczek z wieczkiem. Ogólnie nie przyciąga wzroku, ale na razie nic się z nim nie dzieje. Nie pęka, napisy się nie ścierają. Opakowanie zawiera 4 odcienie produktu, po 3 gramy każdy.
Konsystencja - kremowa, gęsta i zbita
Zapach - kosmetyczny, przyjemny
Przeznaczenie - konturowanie twarzy,  zatuszowanie niedoskonałości
Obiecywane działanie - wyrównanie kolorytu, perfekcyjnie wymodelowana twarz.
Cena - 19,90 zł
Dostępność - drogerie Natura


Podchodząc do tego kosmetyku nie wiedziałam czego się spodziewać. Czy zamiast pięknie wymodelowanej twarzy nie uzyskam plam jak po poparzeniu słonecznym. Najjaśniejszy odcień nakładam pod oczy, można powiedzieć, że w okolicach oczodołu; minimalną ilość daję na czoło, brodę i linię nosa. Najciemniejszym brązem podkreślam kości policzkowe. Średnim brązem natomiast zataczam linie w okół żuchwy i na skroniach. Później to wszystko blenduje, dodając beżowy kolor. W razie dużych niedoskonałości wcześniej używam korektora. Wszystko ładnie stapia się ze skórą i nie zostawia smug. Nakładam gąbeczką lub pędzlem, ale myślę, że też będzie dobrze pracował naniesiony na skórę palcami. Bronzer pięknie podkreśla policzki. Jestem zadowolona z tej paletki.

S Z Y B K I E  P O D S U M O W A N I E:

Plusy:
+ działanie (ładnie modeluje twarz)
+ delikatny zapach
+ mocne krycie 
+ mocna pigmentacja
+ cena

Ani plus ani minus:
+/- dostępność, ja spotkałam go tylko w Naturze
+/- konsystencja, jest dość tłusty i mazisty

Minusy:
- dość mała wydajność
- ciężko nabrać odpowiedni odcień

Moja ocena +4/5 
Kiepska dostępność nie jest dla mnie dużym minusem, gdyż mam w pobliżu drogerię Natura. najbardziej ubolewam nad wydajnością, dla mnie dość szybko go ubywa. Mimo wszystko uważam, że jest jednym z lepszych produktów do konturowania twarzy.


KOBO FACE SCULPTING PALETTE

Zestaw do konturowania, pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Zestaw składa się z pudru rozjaśniającego (1), różu do podkreślenia kości policzkowych (2) oraz dwóch matowych pudrów brązujących przeznaczonych do modelowania konturu twarzy (3 i 4).
Jak nakładać na twarz? Producent nie zostawił nas sam z tym problemem...
INCI Talc, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Titanium Dioxide, Bambusa arundinacea Stem Powder, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, Kaolin, CI 77492
INCI Talc, Titanium Dioxide, Ethylhexyl Hydroxystearate, Paraffinum Liquidum, Phenoxyethanol(and)Methylparaben(and)Butylparaben(and)Ethylparaben(and)Propylparaben, CI 77491, CI 45410, CI 77492
INCI Talc, Mica, Caprylic/Capric Triglyceride, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Titanium Dioxide, Kaolin, Bambusa arundinacea Stem Powder, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, CI 77492, CI 77491, CI 77499
INCI Talc, Mica, Magnesium Stearate, Aqua, Titanium Dioxide, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, Nylon 12,  Avena Sativa(Oat)Meal Extract, Lanolin Alcohol, CI 77499, CI 77491, Al.Oxide, CI77711
Nakładając go zaczynam od bronzerów, ciemny (4) daje na poniżej kości policzkowych, aby optycznie wyszczuplić twarz. Natomiast bronzer nr 3 nakładam na krawędzie żuchwy oraz skronie. Zazwyczaj nie stosuję różu z tego zestawu, nie dlatego, że jest zły, ale wolę delikatniejsze odcienie. Nie używam także rozświetlacza, gdyż wolę mocniejszy efekt jaki daje mi Mary Lou bądź My Secret. Za to rozświetlającą kostkę z Kobo stosuję pod łuk brwiowy - ładnie i subtelnie ożywia okolice oka. 

J A K  S P R A W D Z I Ł   S I Ę  U  M N I E?
Opakowanie -kwadratowy pojemniczek, typowy dla produktów tego typu. Wieczko jest przezroczyste więc widać jaki kolor na produkt. Do tej pory mimo upadku opakowanie jest całe, napisy się nie ścierają. Opakowanie zawiera 4 odcienie produktu, po 2 gramy każdy.
Konsystencja - szorstka, sypka
Zapach - kosmetyczny, pudrowy
Przeznaczenie - konturowanie twarzy,  
Obiecywane działanie - wymodelowanie twarzy, rozświetlenie wybranych partii, nadanie rumieńców
Cena - 19,90 zł
Dostępność - drogerie Natura
Z powyższych paletek bardziej wolę pierwszą - kremową. Ma mocniejszą pigmentację, ale za to trudniej się nakłada poszczególne odcienie i nie trudno o zrobienie plamy. Jednak po umiejętnym nałożeniu pięknie współgra z cerą tworząc jej wielowymiarowość. Paletkę na sucho stosuję, aby uzyskać delikatny efekt, wtedy jest dość wydajna. 

S Z Y B K I E  P O D S U M O W A N I E:

Plusy:
+ działanie (ładnie modeluje twarz)
+ możliwość stopniowania efektu 
+ cena
+ wydajność

Ani plus ani minus:
+/- dostępność, ja spotkałam go tylko w Naturze
+/- niezbyt mocna pigmentacja

Minusy:
- dość mała wydajność
- małe kwadraciki z produktem utrudniają nabranie ich na pędzel

Moja ocena +3/5 
Paletka nie jest zła, ale najbardziej do gustu przypadły mi bronzery, a najmniej róż. 

Informacje o produktach pochodzą ze strony KOBO

Miałyście paletki do konturowania z Kobo? A może stosujecie inne? 
Pozdrawiam!
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Komentarze

  1. Ja raczej nie skuszę się na ta paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz odkąd jest promocja w Naturze udało mi się trawić na całe nie dotykane kółko z Kobo ;) Jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, większość kółek już jest popalcowanych :) Daj znać jak Ci się spisuje :)

      Usuń
  3. właśnie kupiłam kułeczko kobo - jest super, używamy go w szkole wizażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajne - dobra jakość za atrakcyjną cenę :)

      Usuń
  4. ta druga paletka wpadła mi w oko :) uwielbiam bronzery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta okrągła paletka KOBO jest idealna :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba niedługo się skuszę xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądałam je w sklepie, ale mnie nie skusiły ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tę drugą, jestem zadowolona, prosta w obsłudze, nie robi plam itd. Dla mnie idealna. Kremowa jakoś mnie nie interesuje, za dużo z nią zabawy jak dla mnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak z kremową jest dużo zabawy :) Ja lubię obie :)

      Usuń
  9. Mam tą do konturowania na mokro i nawet ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta druga paletka, ale bałabym się tego różu trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te paletki, ale trudno je dostać, wszyscy chcą je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, niedawno w Naturze były na nie promocje, temu sprzedają się jak świeże bułeczki :)

      Usuń
  12. Mam straszną chrapkę na to kółeczko do konturowania! Mimo, że moja twarz raczej nie potrzebuje konturowania to chciałabym jednak zapoznać się z tą metodą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie musisz spróbować :) Będziesz zadowolona :)

      Usuń
  13. Kremową pewnie zrobiłabym sobie krzywdę ;D A na pudrową miałam początkowo chęć, ale jakoś mi przeszło.. mam bronzer KOBO i na razie mi wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer z Kobo jest bardzo fajny, podobny jak w tej paletce :)

      Usuń
  14. Kiedy zastanawiałam się nad pierwszym zestawem do konturowania myślałam o kobo, ale nadal mam wrażenie, że tłusta konsystencja by mnie zapychała, zwłaszcza, że mam do tego tendencję. Zdecydowałam się na kontur "sypki" i jest ok :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam cerę z tendencją do zapychania i nie widzę negatywnych skutków. Obie lubię :) Sypkiej używam gdy mam mało czasu i raczej przy makijażach dziennych. A kremowa służy mi raczej do wieczorowych makijaży :)

      Usuń
  15. Nie jestem pewna czy umiałabym używać tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tej paletki na sucho nie kupowałam, bo własnie obawiałam się o wydajność, kwadraciki są naprawdę małe :( Natomiast kremowa sprawdza mi się super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem mimo małych kwadracików sucha ma lepszą wydajność :)

      Usuń
  17. Chciałabym je wypróbować, ale wciąż nie wiem którą. Nie wiem czy konturowanie na mokro jest dla mnie, a ta na sucho...cóż chyba wolę wypróbować słynne ich bronzery. Ciężkie życie kobiety:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Róż z tej paletki jest tak napigmentowany, że aż strach go używać!! Wstyd się przyznać, ale paletka w wersji kremowej od miesiąca leży i czeka na otwarcie. Musze niedługo do niej zajrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj koniecznie musisz do niej zajrzeć :) No tak, róż to bardziej cień do powiek przypomina z pigmentacją :)

      Usuń
  19. świetny post ;) Możesz zdradzić tajemnicę jak robisz takie piękne zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do zdjęć staram się jak mogę, ale głównie to zasługa dobrego światła i pewnie tła :)
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)