MAKEUP REVOLUTION - FORTUNE FAVOURS THE BRAVE - PALETA CIENI DO POWIEK SWATCHES

Hej! U mnie dzisiaj szarawo, słoneczko nie może wydostać się za chmur. W ramach rekompensaty na blogu będzie kolorowo! Jak wiecie często do makijażu używam paletek Makeup Revolution. Jestem zadowolona z ich pigmentacji i trwałości. A do tego duży wybór kolorów, więc czego chcieć więcej? Tym razem chciałam Wam przedstawić edycję limitowaną paletki MUR czyli FORTUNE FAVOURS THE BRAVE by British Beauty Blogger. Dzisiaj sporo zdjęć, mniej tekstu :)




Od producenta: Paleta 30 cieni do powiek. Kompozycja składa się z z odcieni matowych (11), perłowych (12), z drobinami (1) oraz wypiekanych (6). Różnorodne zestawienie barw sprawia, że pozwoli na stworzenie wielu interesujących makijaży. Dzięki odpowiedniej konsystencji łatwo się je rozprowadza i łączy ze sobą. Nie osypują się oraz mają bardzo dobrą pigmentację. Można dozować intensywność krycia. Do kompletu dołączony został dwustronny pędzelek z włosia syntetycznego. Pod pokrywą zamykającą umieszczone zostało duże lusterko. (opis zapożyczony ze strony ladymakeup.pl)

  •     Paleta 30 cieni do powiek.
  •     Posiadają różnorodną kolorystykę oraz wykończenia.
  •     Łatwo się je rozprowadza i nie osypują się.
SKŁAD: PRESSED EYESHADOWS: MICA, TALC, MAGNESIUM STEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM, ETHYLHEXYL PALMITATE, SILICA POLYBUTENE, DIMETHICONE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN (+/-): CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, CI77891, CI77491, CI77492, CI77499, CI15850, CI77510, CI77742, CI42090. BAKED EYESHADOW: MICA, DIMETHICONE, NYLON 12, MAGNESIUM ALUMINIUM SILICATE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN (+/-): CI77891, CI77491, CI77499, CI77499, CI77510.



Produkt zakupiłam w drogerii internetowej za coś ponad 40 zł. Za tą cenę otrzymujemy paletkę 30 cieni wraz z dwustronnym pędzelkiem. Paleta wykonana jest ze złotego, matowego plastiku, przez to wygląda bardzo elegancko. Dodatkowo kosmetyk zapakowany jest w tekturowy kartonik- również złoty. Oczywiście nie mogło zabraknąć lusterka. Po otwarciu naszym oczom prezentują się przepiękne kolory, niezbyt szalone, stworzone do makijaży lżejszych -dziennych oraz eleganckich wieczorowych. Fanki wesołych kolorów, neonów mogą czuć się nieco zawiedzione - kolory są stateczne, ale z drugiej strony nietuzinkowe i można nimi wykonać piękne kombinacje makijażowe.


Cienie stosuję na bazę. Pigmentacja cieni perłowych, wypiekanych i z drobinami jest bardzo dobra. Z matami jest troszeczkę gorzej, ale ich tak czy tak używam rzadko. Po paru użyciach mogę stwierdzić, że są trwałe. Nosiłam je z fikserem i bez fiksera. W obu przypadkach długo zostawały na  powiece (wiadomo z fikserem ich kolor był bardziej intensywny). Przy aplikacji nie osypują się i nie "wędrują" po powiece. Nie nakładam ich pędzelkiem dołączonym do paletki, ze względu, że w tej kwestii mam swojego ulubieńca. 




Czas na kolory! Cienie nakładałam palcem, po jednej, lekkiej warstwie na czystą rękę. Nie mam na niej ani bazy, ani balsamu. Chciałam żebyście zobaczyły jak wyglądają w "naturalnych" warunkach.


Od lewej: Glimmer, Buffer, Peachy, Hope, Fortune, Skylight, Transformer, Mignight Rainbow. 
Z tego zestawienia moim faworytem jest zdecydowanie wypiekany Skylight oraz Midnight Rainbow. Glimmer dość często stosuje w dzienniakach.


Od lewej: Ice Cloud, Golden Coins, Cashmere, Tip Top, Yes Please, Green Machine, Smoothie. 
Tym razem mamy 3 ulubieńców: Ice Cloud pod łuk brwiowy i do kącika oka, Golden Coins (uwielbiam odcienie złota i miedzi) praz Green Machine, który jest kolorem dość nietypowym.


Od lewej: Caffeine Fix, Latte, Pink Diamonds, Creme, Drama Queen, Lonely Planet, Blacqua
Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o Pink Diamonds, który bardzo ładnie wygląda na powiece- dodaje delikatności i romantyzmu :) Bardzo ubolewam, że nie udało mi się uchwycić jak pięknie wygląda Lonely Planet...ale uwierzcie, jest cudny! Stosuję go głównie na zewnętrzny kącik. Blacqua to natomiast fajna, głęboka czerń. 


Od lewej: Soft, New World, Favour, Sunset Hour, Super Gold, Winning, Brave, The Revolution
W tym wypadku lubię wszystkie kolory i najczęściej stosuję je do makijażu. Gdybym miała wybrać jeden z nich byłby to Super Gold


S Z Y B K I E   P O D S U M O W A N I E

+ rozmaitość kolorów
+ trwałość
+ wydajność
+ nie obsypują się
+ dobra pigmentacja cieni perłowych i wypiekanych
+ duże lusterko
+ elegancka szata graficzna
+ pędzelek w zestawie
+ cena

+/- pigmentacja cieni matowych 

- dostępność (nie spotkałam ich w drogerii, na internecie też było je dość ciężko dorwać)

Miałyście cienie z MUR? Jak Wam się podoba ta paletka? :)

Komentarze

  1. Przepiękna paletka, Favour podoba mi się najbardziej, teraz króluje na moim oku błysk po matowe cienie rzadko sięgam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna :) bardzo wszechstronna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Chętnie bym przygarnęła tę paletkę
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna paletka, cudne kolorki <3 Z MUR mam jedną czekoladę i w sumie fajnie się sprawdza, mimo iż ja jakiś wymyślnych makijaży nie robię i nie umiem :"D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedna z palet MUR słynna iconic 3 i bardzo lubię tę paletę. Wiadomo że inne też kuszą a szczególnie ta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mam iconic :( ale tak jak piszesz - każda kusi :)

      Usuń
  6. Nie używam cieni do powiek ale kolorki bardzo ładne :) Obserwuję :)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna paletka, no i świetnie się prezentuje :) Uwielbiam takie, gdzie jest tak dużo różnych cieni ponieważ można pokombinować z makijażem :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, śliczne kolory ma, super sie prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładna ta pelta <3 śliczne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paletka jest naprawdę śliczna oj i jak mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem pewna czy pigmentacja cieni matowych zadowoliła by mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są jakoś źle napigmentowane :) Nałożone na bazę wyglądają dobrze :)

      Usuń
  12. Szkoda, że w przypadku matów pigmentacja nie jest odrobinę lepsza :( Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem pierwszej palety MUR, ich zestawienia kolorystyczne są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tragedii z tymi matami :) ja w sumie używam zazwyczaj perłowych ^^

      Usuń
  13. Przepiekna paleta, bosko wydana:) ale wiele odcieni powiela się z kolorami w innych paletach MURa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę... byłoby zbyt pięknie gdyby każda miała inne kolory :D

      Usuń
  14. paleta prezentuje się naprawdę elegancko !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, przepiękna paleta *.*

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ma kolory :) choć ja bym wszystkich nie użyła bo nie maluje się fioletami, granatami i niebieskimi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja granaty lubię, fiolet bardziej jako domieszkę :)

      Usuń
  17. mnóstwo kolorów...świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może nie na temat troszkę ale chcę cię kochana dodaj do obserwowanych i nie mogę wyskakuje błąd spotkałam się z tym już kilka razy czyszczę ciasteczka itp i nic to nie daję już napisałam do blogera w tej sprawie ;p jak tylko się to naprawi (widzę, że od kilku dni są nowe okienka obserwowania) to od razu zaobserwuje z przyjemnością ;p dziwie się szczerze, że do tej pory mi to umknęło :D Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problemy z dodaniem niektórych osób do obserwowanych :( u mnie wróciło juz do normy ^^

      Usuń
  19. Wszystkie kolory wpadły mi w oko, piękna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. paletka już samym wyglądem kuuuusi <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna paletka i jakie cudne kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna paletka, chociaż jak zupełnie nie korzystałabym z odcieni granatu. Z drugiej strony słyszałam raczej średnie opinie o trwałości cieni MAR i z tego co widzę na zdjęciu pigmentacja też jest średnia... ale kolory nude i róże przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubuję się w granatach :) Zdjęcia są bez bazy, maźnięte palcem bez budowania koloru, więc mimo wszystko myślę, że przy użyciu duraline albo bazy kolory będą o wiele intensywniejsze ^^

      Usuń
  23. Właśnie mi przypomniałaś, że dawno już nie zaopatrzyłam się w nową paletkę ;) Także czas chyba nadrobić zaległości. Paletki z MUR jeszcze nie miałam, ale uwielbiam ich rozswietlacze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czas nadrobić! :) Jak rozświetlacze Ci przypadły do gustu to myślę, że z cieni również będziesz zadowolona :)

      Usuń
  24. Według mnie czekoladki nic nie pobije :)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne kolory! ale większość nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem szczerze, że jestem zachwycona! Mnóstwo, pięknych kolorów... Żebym jeszcze potrafiła robić makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie musisz ją kupić i testować na sobie! :D W końcu dojdziesz do wprawy :)

      Usuń
  27. Boże ona jest cudowna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obsrwację :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wizualnie baaardzo mi się podoba, ale na razie nie planuję zakupu palet z MUR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizualnie jedna z ładniejszych palet jakie mam :)

      Usuń
  29. kolory bardzo moje, ale paletek mam aż za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory też moje i lubię cienie tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Golden Coins mi się spodobał, choć ma tyle odcieni złota, to zawsze, jak sroka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrząc na paletkę nigdy bym nie powiedziała, że kosztowała 40zł, wygląda bardzo lususowo! No i te marmurkowe kolorki - pięknie to wygląda! MUR naprawdę dało czadu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam jej ceną! Do tego jest najładniejszą paletką jaką mam (w sensie opakowania :))
      Marmurki wygrywają! - są takie nietypowe :)

      Usuń
  33. Jestem pod wrażeniem, przepiękna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ;-) Taką ilością kolorków można wyczarować cuda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam jakąś paletę tego producenta, ale generalnie cierpię na nadmiar palet z cieniami więc rzadko używam ich systematycznie. Kolory ciekawe, aczkolwiek u mnie sprawdziłyby się głównie brązy i beże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam już zbyt dużo palet, to chyba jakieś uzależnienie :P

      Usuń
    2. Pewnie tak ;) Może jakaś grupa anonimowych paletoholików? ;)

      Usuń
    3. O tak! "Cześć nazywam się Kinga, a moim uzależnieniem jest kolekcjonowanie palet" :D

      Usuń
  36. Paletka mnie zachwyciła, jej kolory są obłędne! Paletka zdecydowanie mnie zauroczyła i skuszę się na nią koniecznie, z racji że mam tylko jedną paletkę mogę kupić i nie martwić się, że nie zużyje produktu :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Napisz jak ją przetestujesz, czy jesteś zadowolona :)

      Usuń
  37. Fajna paleta, sporo kolorów dzięki, którym można wyczarować sporo makijaży. Od razu w oko wpadły mi te mozaikowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozaikowe najlepsze! Nie dość, że ładnie wyglądają w palecie to dają fajne efekty na oku :)

      Usuń
  38. Kolory w moim guście szkoda że matowe odcienie wypadają nieco gorzej, ale będę miała na uwadze tę paletkę

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwszy raz widzę tą paletkę, robi wrażenie swoim wyglądem :D matowe cienie to moje ulubione, a skoro te wypadają średnio to raczej się na nią nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś fanką matów to rzeczywiście warto poszukać innej :)

      Usuń
  40. Paletka jest piękna i wygląda luksusowo. Bardzo lubię MUR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię MUR - fajna jakość w dobrej cenie :)

      Usuń
  41. slyszalam ze nie jest za fane ale mimo wszystko bardzo chce ja

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta paleta naprawdę bardzo mi się podoba, ma fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)