HAIR JAZZ - CZY SPOWODOWAŁ U MNIE TRZY RAZY SZYBSZY POROST WŁOSÓW ?



Cześć dziewczyny! 
Która z nas nie marzy o bujnej i długiej czuprynie w idealnym kolorze, układającej się od razu po wstaniu z łóżka? No właśnie...każda z nas chce mieć zdrowe, piękne i lśniące włosy. Jednak nie zawsze jest to proste- nieodpowiednia pielęgnacja, farbowanie, zabiegi fryzjerskie zazwyczaj negatywnie odbijają się na kondycji włosów. Dlatego gdy tylko zauważymy specyfik który pomoże nasze włosy zagęścić bądź "przedłużyć" to mamy oczy jak pięciozłotówki, a w myślach czeszemy już bujnego koka z naszej ulepszonej czupryny. Z napisaniem tej recenzji długo zwlekałam, gdyż miałam co do tego sławnego duetu mieszane uczucia. Jednak po sumiennym przetestowaniu zestawu Hair Jazz postaram się Wam go jak najlepiej przedstawić i same zdecydujecie czy warto :)



    
HAIR JAZZ SZAMPON + ODŻYWKA
______________________________

INFORMACJE DOTYCZĄCE DZIAŁANIA PREPARATU:

Wyniki badań klinicznych przeprowadzonych przez Spincontrol na grupie mieszkańców Francji w okresie jednego miesiąca (niestety tu już pojawiają się nieścisłości... raport mówi o 28 dniach, a opis produktu o 30) dowiodły, że:
- odnotowano maksymalny wzrost włosa o 4,9 cm;
- średni wzrost włosa wyniósł 2,9 cm;
- osoby stosujące kurację Hair Jazz uzyskały o 123% większy przyrost włosa niż osoby nie używające tego specyfiku;

REZULTATY W PROCENTACH: 

o 83 % silniejsze włosy
o 76 % większy porost włosów
o 80 % większa wydajność wzrostu włosów
90 % badanych osób jest zadowolonych z kuracji
95 % badanych osób ma w planach kontynuację kuracji

Raport w języku angielskim możecie zobaczyć tutaj (klik). Postaram się przytoczyć Wam jego najważniejsze aspekty. Badanie zostało przeprowadzone na grupie 61 osób w wieku od 18 do 40 lat. 29 osób (nazwijmy ją dla uproszczenia grupą A) z tej grupy stosowało duet Hair Jazz, pozostałe 31 osób nie (grupa B). Grupa A stosowała zestaw codziennie- szampon nakładany był na około 3-4 minuty, a odżywka na minimum 5 minut. Grupa B nie stosowała w tym czasie żadnych kosmetyków na porost włosa, używali tylko dotychczasowego szamponu. Co mnie zdziwiło, test przeprowadzany był głównie na brunetkach i polegał na rozjaśnieniu 30 włosów u szczytu skalpu, a po upływie 28 dni wybrania z nich 10 włosów i zmierzenia ich odrostu. Co ciekawego można znaleźć w raporcie? Limit wzrostu po 28 dniach (w reklamie zaokrąglono do 30 dni...) wyniósł 18 mm. Moment moment... jakie 18 mm? Reklama mówi o 4,5 cm. A to już druga niezgodność... Mimo to w raporcie mowa, że dokładnie 18,1 mm nie jest wynikiem reprezentatywnym... A średni przyrost według raportu to 15,2 mm. W takim razie skąd w reklamie mowa o blisko 3 cm? Dajmy na chwilę spokój raportowi i zobaczmy skład szamponu i odżywki.



SKŁAD SZAMPONU: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAÏNE, COCAMIDE DEA, HYDROLYZED SOY PROTEIN, HYDROLYZED KERATIN, EGG SHELL EXTRACT, ALCOHOL, CAMPHOR, METHYLISOTHIAZOLINONE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, PYRIDOXIN HCL, PERFUM, CITRIC ACID, CARBOXYMETHYL CHITIN, PROPYLENE GLYCOL, 5-BROMO-5- NITRO-1,3 DIOXANE, C.I. 42090, ALPHA AMYL CINNAMAL, LINALOL.



SKŁAD ODŻYWKI: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, HYDROLYZED SOY PROTEIN, CETEARYL ALCOHOL, CETEARETH-20,HYDROLYZED KERATIN, EGG SHELL EXTRACTALCOHOLCAMPHOR, METHYLISOTHIAZOLINONE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, PYRIDOXIN HCL, PERFUM, DIPALMITOYLETHYL HYDROXYETHYLMONIUM METHOSULFATE, CITRIC ACID, PROPYLEN GLYCOL, 5-BROMO-5-NITRO-1.3-DIOXANE, ALPHA AMYL CINNAMAL, LINALOL

OBIETNICE PRODUCENTA: 
______________________


1. blisko trzykrotnie szybszy porost włosów,
2. bardziej miękkie i błyszczące włosy, 
3. wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,
4. wydajność sprawdzona na wszystkich rodzajach włosów, 
5. zmniejszenie liczby wypadających włosów.

WERYFIKACJA OBIETNIC PRODUCENTA: 
_________________________________

Ad. 1 Nie mam w zwyczaju mierzenia szybkości porostu włosów, lecz miesięcznie przybywa mi około 1,5 cm włosów, co widzę po odroście. Specjalnie zaczęłam stosować kurację świeżo po fryzjerze. Mija około 1,5 miesiąca a mój odrost ma dokładnie 27mm. Licząc wg mojego średniego porostu, bez używania zestawu Hair Jazz, moje włosy powinny w ten czas wydłużyć się o 22,5 mm, więc wychodzę na plus około pół centymetra. Szaleństwa nie ma, daje to 4 cm więcej w rok. Nie brzmi już tak imponująco, prawda?

Ad. 2 Niestety z tym punktem nie mogę się zgodzić... Po użyciu zestawu moje włosy wcale nie zrobiły się bardziej miękkie, a co gorsza stały się sztywniejsze. Po stosowaniu zaczęło się lekkie swędzenie skalpu.

Ad. 3 Tego nie mogę zweryfikować. Ale jeśli rzeczywiście będzie to dodatkowy przyrost 4 cm w rok to pewnie nawet tego nie zauważę...

Ad. 4 Wydajność... Ciężko mi zrozumieć o co chodzi w tym punkcie :) Odżywka zużywa się o wiele szybciej, później możemy stosować sam szampon, który moim zdaniem bardzo dobrze oczyszcza.

Ad. 5 Z tym punktem się zgodzę. Zminimalizowała się ilość wypadających włosów, chociaż podkreślę, że nie mam większego problemu z nadmiernym gubieniem włosów.




MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA: 
_____________________________________

Zestaw Hair Jazz udało mi się wygrać w konkursie na blogu u Edyty. Jej duet nie przypadł do gustu i postanowiła kogoś nim obdarować. Padło na mnie z czego bardzo się cieszyłam, gdyż nie raz widząc reklamę Hair Jazz walczyłam ze sobą, żeby jej nie ulec. Normalnie zestaw można kupić tutaj za cenę 145 zł, ale obecnie jest promocja i zapłacimy 115 zł. Za tą cenę otrzymujemy szampon i odżywkę o pojemności 250 ml każdy. Produkty zamknięte są w plastikowych tubach, za tą cenę spodziewać by się można lepszego opakowania. Zapach... jest okropny. Brzydki, chemiczny, sztuczny... Mało co mnie zraziło zapachem tak jak Hair Jazz. Konsystencja jak dla mnie zbyt rzadka (na poniższym zdjęciu szampon niebiesko-zielony, a odżywka biała). Co do stosowania... Myję włosy codziennie wieczorem, zestawu natomiast używałam co drugi dzień. Szampon za zadanie ma oczyścić włosy i przygotować je na przyjęcie odżywki. Tutaj nie mam nic do zarzucenia. Następnie na skórę głowy należy nałożyć odżywkę. W tym momencie pojawiał się problem, gdyż produkt rozprowadza się bardzo tępo. Pewnie przez to, że włosy po szamponie są oczyszczone i sztywne. Po aplikacji odżywki trzymałam ją na skalpie około 5-7 minut, a na końcówki nakładałam inną maskę. Po wszystkim spłukiwałam i w końcówki wcierałam serum. 



PODSUMOWANIE:
________________

+ redukcja wypadania włosów
+ minimalny wzrost tempa przyrostu włosów
+ pojawienie się baby hair

+/- opakowanie 

- cena
- zapach
- sztywność włosów
- skład
- dobór próby do badań 
- reklama produktu
- niemiarodajne wyniki w raporcie
- nieścisłość pomiędzy raportem a reklamą

Sam produkt nie zniechęcił mnie tak bardzo jak fatalne działania promocje i PR Hair Jazz. Podczas stosowania na prawdę byłam zadowolona, mimo minimalnego porostu włosów pojawiło się sporo baby hair i włosy zaczęły mniej wypadać. Jednak po analizie raportu i skonfrontowania go z ofertą i reklamą Hair Jazz - KLIK czuje się oszukana i wiem, że po skończeniu tego zestawu nie kupię go już ponownie. Wyliczyłam, że stosując duet, w rok moje włosy wydłużyłyby się o dodatkowe 5 cm. Jest to dla mnie zbyt mało, szczególnie, że produkt ma u mnie sporo minusów.
Moja ocena:










Miałyście okazję stosować Hair Jazz? Sprawdził się u Was, czy macie podobne odczucia jak moje?

Komentarze

  1. Wow za taką cenę możnaby spodziewać się cudów. 3cm w miesiąc to by było coś u mnie, ale szkoda ze słabo się to pokrywa z rzeczywistością :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, na początku byłam bardzo zadowolona, ale z czasem było coraz gorzej... Gwoździem do trumny były dane z raportu :P

      Usuń
  2. Mam toto w zapasach, ale jakos obawiam się użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale stosowałam starą wersje Bell i byłam zadowolona. Moze włosy nie rosły jak szalone ale było ok. Nowa odsłona ponoc jest przedobrzona

      Usuń
    2. Jak już masz w zapasach to spróbuj :) Może Ci spasuje, bo widziałam, że dużo dziewczyn chwali sobie ten zestaw :)

      Usuń
  3. Boże! Jakie tragiczne składy! Parafina w odżywce na drugim miejscu!! W życiu nie zapłaciłabym tyle za kosmetyki z takimi składami :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład nie powala, działanie również, jedynie cena szokuje :D

      Usuń
  4. Ja zawsze podchodzę sceptycznie do produktów które obejmują takie rzeczy ...
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podchodzę sceptycznie, ale kusiły mnie opinie dziewczyn, które były z tego zestawu zachwycone :D

      Usuń
  5. Miałam ten zestaw ale u mnie sprawdził się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna recenzja. Szkoda, że więcej przemawia na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja jestem na nie, ale z drugiej strony dużo osób jest na tak :D

      Usuń
  7. A tak go zachwalano... miałam kupić ale jednak zrezygnuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że udało mi się wygrać ten zestaw, bo w innym wypadku pewnie bym go kupiła :(

      Usuń
  8. Masakra jakie nieścisłości.
    Nie wydałabym na to kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że w ogóle zauważyłam te nieścisłości... one najbardziej mnie zniechęciły ;/

      Usuń
  9. Boże.. tyle pieniędzy za takie produkty? Nigdy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, teraz już będę wiedzieć... dobrze, że to była wygrana :D

      Usuń
  10. Hello there! I just discovered your blog and I love your reviews, nice photos and the whole look of your blog is very appealing! Great job! Would you like us to help eachother out by following on GFC? I just started to follow you #186, please follow back so we can stay in touch!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym kupiła ten zestaw i zauważyła takie efekty jak U Ciebie to byłabym bardzo rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N szczęście zestaw wygrałam, więc pieniądze nie poszły w błoto :)

      Usuń
  12. Dla mnie podstawowym minusem jest cena. A w zasadzie - stosunek ceny do efektów. Bo faktycznie, gdyby produkty działały WOW, mogłaby nawet wydać tak horrendalną sumę. Ale dodatkowe 5 cm w ciągu roku? Przy odpowiedniej wcierce jesteśmy w stanie więcej wycisnąć z naszych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...zgadzam się z Tobą ;/ Same efekty nie wychodziłyby tak źle, gdyby nie wysuszenie włosów, zapach...no i cena :D

      Usuń
  13. Za taką cenę, jak duet nie robi cudów to bałabym się wydać ponad 100zł na obydwa produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również jest to zbyt duża kwota jak na takie efekty :(

      Usuń
  14. Widziałam kiedyś te kosmetyki na jakieś stronie, ale przyznam szczerze nie bardzo mnie kusiły chyba jestem za bardzo sceptyczna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie dodatkowo skusiły opinie dziewczyn z blogosfery, widać na każdego działają inaczej :P

      Usuń
  15. O kurcze! Nie wiedziałam, że tak się da. :D Efekt zagęszczenia jest kuszący. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena kosmos. Ja zostaję przy Alterrze z kofeiną bo działa cuda a jest o wiele tańsza 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam Altery z kofeiną, jedynie z granatem, ale ona nie działała zbyt dobrze na moje włosy ;/

      Usuń
  17. Ojojojo ,nie dla mnie,zresztą moje włosy rosną średnio 2 cm na miesiąc .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście nie masz na co narzekać, 2 cm to duuużo :)

      Usuń
  18. bardzo nieciekawe składy. wyczerpujący wpis. reklamy kłamią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kłamią, a widać ludzie się nabierają heh ;/

      Usuń
  19. Bardzo fajna recenzja. Byłam zainteresowana tymi produktami, ale odstraszyła mnie cena. W tej chwili używam szamponu z Dermeny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Dermeny nie miałam okazji testować szamponu, może kiedys :)

      Usuń
  20. Ja też po moim odroście widzę jak szybko włosy mi rosną, niestety jeśli chodzi o długość to nic prawie się nie zmienia :( Strasznie mi się łamią włosy. Co do produktów to cena jest bardzo wysoka, a słyszałam, że na porost włosów idealna jest wcierka z Jantar z bursztynem (a do tego mega tania). Podobno włosy rosną jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się kiedyś baaaardzo łamały, ale teraz jest z nimi lepiej - odstawiłam prostownicę :) Miałam wcierkę z Jantara i u mnie nie pomogła :(

      Usuń
  21. No proszę, piękny przykład jak to reklama nabija ludzi w butelkę… oczywiście sama już od dawna nie wierzę w takie rzeczy, ale samo wymyślanie danych skoro sami stworzyli owy raport to już śmiech na sali. Widziałam ostatnio u kogoś pozytywną recenzję i muszę przyznać, że byłam zaciekawiona… ale chyba już mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh widzisz Kasiu, pogubili się we własnych statystykach :D Nie wiem kto na to pozwala, że w ogóle można tak nabijać ludzi w butelkę... :P

      Usuń
  22. Skład nie powala... Wolę naturalne kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie naturalne kosmetyki niezbyt dobrze spisują się na włosach :(

      Usuń
  23. a ja zwykle uważam że jesli chodzi o gestosc i porost włosów to sam szampon pozostaje na włosach za któtko by zdziałac cokolwiek sama zas odzywka juz predzej ale nie jest chyba az tak profesjonanym kosmetykiem by dawac spektakularny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się...szampon tu ma raczej rolę oczyszczającą, bo trzeba przyznać, że oczyszcza bardzo mocno :) Włosy aż skrzypią :)

      Usuń
  24. Moje włosy i tak już rosną szybko ale produkt ciekawy.. :P melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że rosną szybko :) Chociaż moje tak czy tak przyspieszyły w porównaniu z poprzednim rokiem ;D

      Usuń
  25. Czytałam o tym produkcie i nawet sie nad nim zastanawiałam, super, że trafiłam na rzetelna recenzję, bo to duży wydatek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bardzo duża kwota... Za taką cenę to można kupić na prawdę świetny komplet do pielęgnacji włosów :)

      Usuń
  26. 3 razy nie było u mnie szybciej, ale faktycznie poszły włosy do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, u każdego działa inaczej :) Fajnie, że Ci podpasował ^^

      Usuń
  27. Sporo opinii czytałam nt. tych produktów, nie wszystkie jednak były/są pozytywne. Ja bym się chyba nie skusuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontrowersyjny produkt, gdyż jedni go uwielbiają, a innym zupełnie nie przypadł do gustu :/

      Usuń
  28. Czytałam same negatywne recenzje na temat tego zestawu, więc napewno na niego się nie skuszę! Jestem pewna, że Jantar da lepsze rezultaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też się na to nacięłam zła byłam jak nie wiem co

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)