KONKURS Z OKAZJI 200 OBSERWATORÓW


Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z miłą informacją- z okazji zdobycia 200 obserwatorów postanowiłam zorganizować konkurs. Mam nadzieję, że nagrody Wam się spodobają i zachęcą do udziału. 

W skład nagrody wchodzi:

1. Roberto Cavali body lotion - luksusowy, perfumowany balsam do ciała 150ml
2. Woda perfumowana Calvin Klei Reveal 15 ml
3. Kremowy błyszczyk "Candy love" nr 3 marki Celia
4. Przeciwzmarszczkowy, nawilżający krem na dzień i na noc Delia
5. Zmysłowy żel pod prysznic i do kąpieli kokosowy 400 ml od Yves Rocher



Czas trwania konkursu 24.09.2016 - 29.10.2016 

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić poniższy formularz. Koniecznie musisz być obserwatorem mojego bloga oraz proszę o podanie poprawnego adresu email, poprzez który skontaktuję się ze zwycięzcą. Reszta punktów jest nieobowiązkowa, ale miło mi będzie jeśli poślecie dalej w świat informację o konkursie :) 

REGULAMIN KONKURSU

1. Organizatorem konkursu jest blog www.gorzela.com
2. Fundatorem nagród jestem ja.
3. Czas trwania zabawy - od dnia 24.09.2016 r. do dnia  29.10.2016 r, do godz. 23.59;
4. Wygrywa 1 osoba;

5. Wyniki zostaną ogłoszone maksymalnie do 02.11.2016 roku i pojawią się na blogu Blond Blogu oraz na profilu FB.
6. Ze zwycięzcą skontaktuję się poprzez podany w formularzu adres mailowy. Na dane do wysyłki czekam 3 dni od wysłania przeze mnie maila. Po tym czasie wybiorę kolejną osobę.
7. Wysyłka odbywa się na terenie Polskikoszt wysyłki opłacam ja;

8. Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
  • być osobą pełnoletnią, w przeciwnym razie posiadać zgodę opiekuna
  • wypełnić formularz zgłoszeniowy
  • być publicznym obserwatorem bloga  Blond Blog na bloggerze
  • polubić moją stronę na FB - Kinga Gorzela Makeup
  • odpowiedzieć na pytanie konkursowe "Określ w trzech słowach swoją jesienną pielęgnację"
  • możesz, ale nie musisz udostępnić informację na rozdaniu na blogu, albo na fb.
9.Biorąc udział w rozdaniu zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych do wysyłki).

10. Nagroda zostanie przesłana do 5 dni po podaniu przez zwycięzce adresu.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).



Komentarze

  1. Świetny konkurs:D Gratuluję 200 obserwatorów:* Takie okrągłe liczby zawsze cieszą :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Racja, zawsze okrągła setka cieszy :)

      Usuń
  2. Świetny konkurs!
    Gratuluję 200 obserwatorów, masz świetnego bloga więc myślę że kolejne 200 szybko zdobędziesz
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Cieszę się, że tak uważasz ^^

      Usuń
  3. gratulacje kochana :) z okazji 200 obserwatorów oby było ich jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Mam nadzieję, że i ja kiedyś dojdę do takiej liczby :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci 200 obserwatorów, zasługujesz na więcej :) Życzę powodzenia wszystkim i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej ^^

      Usuń
  6. Tu powinno być 3x więcej obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze! <3 Powodzenia

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, z przyjemnością dołączam do zaszczytnego grona Obserwatorów :)
    Wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje kochana!
    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Również dołączyłam do grona Twoich obserwatorów! :D

      Usuń
    2. PS Również dołączyłam do grona Twoich obserwatorów! :D

      Usuń
  10. Gratulacje kochana!
    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych 200 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby było ich jak najwięcej ;) Udział wzięty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje cieplutkie i następnych okazji do świętowania 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację i życzę aby ta liczba się powiększała :)
    Życzę wszystkim powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje i zycze powodzenia konkursowiczom! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 200 obserwatorów! ;) Nagroda bardzo ciekawa, więc zgłoszenie wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brwo, brawo kochana oby kolejnych obserwatorów przybywało równie chętnie ;)

    Udział wzięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji 200obserwatorów! :) Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę dalszych sukcesów :) Z przyjemnością biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)