IN MY POCKETS CZYLI TORBA PROSTO Z PRACOWNI TWÓRCZEJ ZUZI GÓRSKIEJ


Hej!
Dzisiaj jest ten rzadki dzień, gdy odchodzę od standardów bloga i piszę na temat niekosmetyczny, ale zapewne bliski każdej kobiecie. Mam nadzieję, że moje posty dotyczące innej tematyki również Wam przypadną do gustu. Tyle słowem wstępu. Teraz czas na konkrety. Bohaterką dzisiejszego postu jest moja wymarzona torba, która wczoraj do mnie dotarła z Pracowni Zuzi Górskiej. Jesteście ciekawe? Zapraszam na dalszą część postu.

Zacznę od tego, że mam już jedną torbę od Pani Zuzi - beżowe hobo, które przez pewien czas towarzyszyło mi wszędzie. Jest to torba, do której na prawdę wszystko się zmieści - towarzyszyła mi na studiach, na wakacjach (idealne rozwiązanie na plażę), a także podczas zakupów. Idealne trzy słowa, które ją określają to: bardzo duża, bardzo pojemna i bardzo praktyczna. Ale dzisiaj mowa nie o Hobo, tylko o In my Pocket
Torbę zamówiłam 11 maja, a dotarła do mnie 21 czerwca. Czas wykonania produktu wynosi około 25 dni roboczych ponieważ każda sztuka jest personalizowana i ręcznie szyta zgodnie z zamówieniem. Tutaj muszę zwrócić uwagę, że w torbie nie widzę żadnego niedociągnięcia - nie wystają nitki, nic nie jest krzywo przeszyte. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik
Możemy skomponować materiały z jakich chcemy otrzymać produkt. U mnie padło na ziemisty zamsz i dodatki skóry w kolorze bladego różu. Jako fanka psów nie mogłam sobie odmówić podszewki w "Lulki na wrotkach" (Lulu to moja psinka). Do tego wszystkiego poprosiłam o wyhaftowanie serca wraz z napisem Kingula między szelkami torby. Jak widać wszystkie moje życzenia zostały zrealizowane :)

Szczegóły techniczne torby: 
Szerokość 38 cm
Wysokość 30 cm
Spokojnie mieści format A4. Torba jest bardzo lekka i pojemna.

Do torby można także zamówić skórzane dodatki, które także mogą zostać spersonalizowane. Ja otrzymałam skórzane serduszko i skórzaną kosmetyczkę, oczywiście w kolorze pudrowego różu.


          
Mój model torby można nabyć na stronie Pani Zuzi KLIK
Brelok serduszko KLIK
Kosmetyczka KLIK


Jak Wam się podoba mój nowy nabytek? :) 

Komentarze

  1. Jest cudowna! Moja siostra ma jedną torbę jej autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Coś pięknego!
    Jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) świetny model :) ma babeczka talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na początku nie zwracałam uwagi na ten model, ale w końcu został moim faworytem :D

      Usuń
  4. Piękna torebka, aż nie mogłam się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna :O Jejku!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, ale cena skutecznie mnie od niej odstraszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fakt cena wysoka, ale naprawdę jakość jest rewelacyjna. Z hobo która mam od 5 lat kompletnie nic się nie stało :)

      Usuń
  7. podoba mi się :) ale ja bym chciała taką w niebieskościach o ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba świetna ! Serduszko urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna torebka, zdecydowanie skradła moje serce <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie,a wnętrze jest niezwykle zabawne! :) Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba prezentuje się świetnie! Taka spersonalizowana torba to świetny pomysł. Podoba mi się podszewka, chociaż gdybym zamawiała torbę dla siebie, to pewnie szukałabym "kociego" motywu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracowni mają również bardzo fajną podszewkę z kotami ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)