UWAGA KONKURS! PIERWSZE ROZDANIE NA BLOGU ZORGANIZOWANE Z FIRMĄ PRINTEA


Bloga prowadzę trochę już blisko 4 miesiące i przyszedł już czas na pierwszy konkurs. Jest on spowodowany przekroczeniem magicznej liczby 100 na liczniku obserwatorów :) Nie tracąc zbędnego czasu, przejdźmy do sedna.
W skład nagrody wchodzi:

  • Koszulka kosmetoholiczki lub stylistki paznokci (do wyboru rozmiar oraz kolor czarna/biała)
  • Notes kosmetoholiczki
  • Mały notatnik motyw marynarski w okładce z ecoskóry
  • Samoprzylepne naklejki ścienne kółeczka, w wybranym kolorze
  • niespodzianka - drobiazg kosmetyczny


REGULAMIN KONKURSU

1. Organizatorem konkursu jest blog www.gorzela-makeup.blogspot.com,
2. Fundatorem nagród jestem ja oraz firma PRINTEA;
3. Czas trwania zabawy - od dnia 07.06.2016 r. do dnia  01.07.2016 r, do godz. 23.59;
4. Wygrywa 1 osoba;
5. Wyniki zostaną ogłoszone maksymalnie do 4 lipca 2016 roku i pojawią się na blogu Kinga Gorzela beauty blog oraz na profilu FB.
6. Jeśli zwycięzca nie skontaktuje się ze mną do 7 lipca, to 8 lipca wybieram kolejnego zwycięzce.
7. Wysyłka odbywa się na terenie Polski, koszt wysyłki opłacam ja;
8. Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

  • być osobą pełnoletnią, w przeciwnym razie posiadać zgodę opiekuna
  • być publicznym obserwatorem bloga  Kinga Gorzela beauty na bloggerze
  • polubić moją stronę na FB - Kinga Gorzela Makeup
  • polubić stronę FB sponsora - Printea 
  • odpowiedzieć na pytanie konkursowe (zamieszczone pod regulaminem)
  • możesz, ale nie musisz udostępnić informację na rozdaniu na blogu, albo na fb.
9.Biorąc udział w rozdaniu zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych do wysyłki).
10. Nagroda zostanie przesłana do 5 dni po podaniu przez zwycięzce adresu, rozmiaru i typu koszulki oraz koloru naklejek ściennych)
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Zadanie konkursowe. Jako, że lato zbliża się wielkimi krokami tematyka nawiązywać do wakacji :) Planujesz wymarzoną podróż (w dowolne miejsce) i możesz wziąć ze sobą 3 kosmetyki do pielęgnacji i 3 kosmetyki kolorowe. Co spakujesz ze sobą? Chętnie dowiem się także gdzie odbyłaby się Twoja wycieczka (poza konkursem, z czystej ciekawości). 

Nagrody są na prawdę fajne :) Koszulka nosi się dobrze, w notatniku pisze się wszystko gładko i przyjemnie :) Printea posiada w swojej ofercie bardzo fajne naklejki ścienne z sentencjami oraz przeróżne wzory do urozmaicenia monotonnych ścian. 


Prawidłowy komentarz zgłoszeniowy:

Bloga obserwuję jako.....................................
FB (mój i Printea) polubiłam jako.................
3 kosmetyki do pielęgnacji: ..........................
3 kosmetyki kolorowe: ..................................
Udostępnienie na blogu lub fb tak/nie (imię i pierwsza litera nazwiska)

Ewentualne inne dopiski, uzasadnienia i wszystko inne o czym chcecie napisać :)



MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje 100 obserwatorów! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny konkurs. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo czasu aby się zgłosić :) powodzenia dziewczyny :) sama chyba wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jakie fajne nagrody! :-) Jeszcze mam trochę czasu, w wolnej chwili na pewno się zgłoszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga obserwuję jako...............Justyna Spryszyńska
    FB (mój i Printea) polubiłam jako..Justyna Spryszyńska
    3 kosmetyki do pielęgnacji: .......Masło kakaowe Ziaja, jedwab do włosów i niezastąpiony krem do rąk z mocznikiem Ziaja
    3 kosmetyki kolorowe: .. Tusz do rzęs (nie mam ulubionej firmy ;-) ), neonowe lakiery do paznokci (jeden konkretny to limonka Vipera ) i konturówka do oczu w pisaku Inglot
    A miejce to jakaś nadmorska miejscowość... Może Łeba, Sopot.... Najważniejsze że zawsze z rodziną ;-)
    Na fb udostępniłam jako Justyna S. ;-)

    Gratuluje pierszej 100 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloga obserwuję jako Ullence Makeup
    FB (Twój i Printea) polubiłam jako Urszula Budzyła
    3 kosmetyki do pielęgnacji: balsam do ciała grecki z mydlarni u Franciszka, mydło Aleppo, odżywka do włosów z ceramidami Ziaja;
    3 kosmetyki kolorowe: tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational, krem BB z filtrem Golden Rose, szminka KOBO PROFESSIONAL FASHION clour 108 Fuchsia (zawsze robi efekt wooow :));
    Udostępnienie na blogu tak/ Ullence http://ullencemakeup.blogspot.com/

    Uwielbiam morze, a mój chłopak góry, idealnym połączeniem okazała się być w tym roku Kreta, następnym moim marzeniem jest Chorwacja, Jeziora Plewickie na zdjęciach wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwację bardzo polecam! Jeziora zwiedziłam i robią ogromne wrażenie :)
      Zgłoszenie nr 3 :)

      Usuń
  9. Jeziora Plitwickie - mój słownik przekręcił nazwę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloga obserwuję jako.. Anna Niezgódka
    FB (mój i Printea) polubiłam jako.. Anna Niezgódka

    3 kosmetyki do pielęgnacji:
    *ciało- peeling do ciała z olejkiem i zieloną herbatą Wellness&Beauty
    *twarz- intensywnie nawilżający krem ochronny spf15 Oeparol
    *włosy- szampon do włosów prowansalski regeneracyjny Planeta Organica

    3 kosmetyki kolorowe:
    * błyszczyk do ust shine your lips Joko
    * podkład do twarzy Magical Cover La Luxe Paris
    * tusz do rzęs Rimmel Wonder'full

    Udostępnienie na fb tak - Anna N.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bloga obserwuję jako Wiola Panfil
    FB (mój i Printea) polubiłam jako Viola Panfil
    3 kosmetyki do pielęgnacji:
    Szampon do włosów np. Elseve lub gliss kur który doskonale dba o moje włosy.
    Balsam do ciała oczywiscie znajdzie się także w moim podręcznym bagażu a z racji ze jest lato wybieram moje ukochane masło kakaowe które nawilża skóre, wygładza, redukuje szorstkość a przede wszystkim jest świetne przed opalaniem i po :)
    No i trzecim kosmetykiem byłby odżywczy ale i nawilżający krem do twarzy, mógłby być również z tej serii czyli masło kakaowe ale również inny np Słowiańskie piękno lub nivea ;)
    3 kosmetyki kolorowe:
    Mascara - bez niej nie da się obyć, nie ma nic piękniejszego niż ponętne długie rzęsy niczym skrzydła motyla
    Szminka a w zasadzie kredka do ust która zdecydowanie dłużej pozostałaby na moich ustach. polecam golden rose.
    No i podkład Maybelline New York Affinitone który jest świetny, a cera wygląda po nim zdrowo i promiennie
    Udostępnienie na blogu lub fb tak Viola P.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bloga obserwuję jako Inga Nowicka
    FB (mój i Printea) polubiłam jako Like a porcelain doll
    3 kosmetyki do pielęgnacji: krem ze sporym filtrem np. 30, żel do twarzy la roche possay i olejek różany
    3 kosmetyki kolorowe: maskarę loreal vollume million lashes, kobo zestaw do brwi i lekki krem bb

    OdpowiedzUsuń
  13. Bloga obserwuję jako Klaudia Cebula
    FB (mój i Printea) polubiłam jako Klaudia Ceebula
    3 kosmetyki do pielęgnacji: Olejek do kąpieli Le Petit Marseillias, Mgiełkę z Avonu, Olejek z Vital Code Lirene (bo dosknale sprawdza się do opalania, nawilżania a nawet do włosów)
    3 kosmetyki kolorowe: tusz do rzęs, cień do brwi, podkład
    Udostępnienie na blogu lub fb tak/ https://www.facebook.com/kl.cbla/posts/1075659922512198

    OdpowiedzUsuń
  14. Bloga obserwuję jako Kinga Wiśniewska.
    FB (mój i Printea) polubiłam jako Kinga Marta Wiśniewska.


    3 kosmetyki do pielęgnacji:
    •Krem do rąk (bo dłonie to moja wizytówka)
    •Krem do stóp (bo stopy muszę mieć zawsze nawilżone)
    •Cytrusowy żel pod prysznic (bo kocham ten zapach, a kąpiele pozwalają mi się odprężyć)

    3 kosmetyki kolorowe:
    •Tusz do rzęs (aby podkreślić moje duże oczy)
    •Lakier do paznokci (ponieważ kocham manicure)
    •Odżywka do paznokci (aby bez względu na okoliczności dbać o swoje paznokcie)


    Udostępnienie na fb jako Kinga Marta Wiśniewska.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bloga obserwuję jako Mirramele
    FB (Twój i Printea) polubiłam jako Marta B. B.
    3 kosmetyki do pielęgnacji: szampon do włosów blond Timotei, żel pod prysznic Balei, żel do mycia twarzy BeBeauty
    3 kosmetyki kolorowe: fioletowe cienie do powiek INGRID, hypoalergiczne szminka i podkład od Bell
    Udostępnienie na blogu lub fb: TAK (Marta B. B.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zgłoszenia do konkursu skończyły się w piątek :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)