VICHY NUTRIEXTRA CZYLI KREM ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY DO RĄK

Dobry wieczór! Na zakończenie weekendu zapraszam Was na bardzo krótki i bardzo różowy post dotyczący jednego z moich faworytów do rąk jakim jest Vichy Nutriextra. Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam do dalszej części postu.

Przyznam, że początkowo do tego kremu podchodziłam z dużą rezerwą. Dlaczego? Pielęgnacja od Vichy nie jest raczej dla mnie, gdyż moja cera się buntuje po zastosowaniu kremów. A nie jednego próbowałam... Natomiast podkład Dermablend kiedyś bardzo mi pasował (teraz, jak nie opalam się na solarium, jest po prostu za ciemny...). Stwierdziłam, że Vichy może dla moich dłoni będzie bardziej łaskawy. Tak też się stało. 
Nutriextra, parę słów od producenta - Krem dla kobiet o suchych lub zniszczonych dłoniach, które szukają skutecznego kremu ​oferującego głęboką regenerację i komfort, który trwa przez cały dzień. Krem regenerujący zapewnia głębokie odżywianie oraz komfort skóry przez cały dzień - nawet po umyciu rąk. Jedna aplikacja wystarcza na cały dzień, nawet po umyciu rąk. Wchłania się natychmiast po użyciu. Gliceryna zatrzymuje wodę w skórze, masło shea nawilża i natłuszcza skórę, łagodzi suchą skóręHydrovance ułatwia wchłanianie i wygładza nierówności skóry, które hamują przenikanie substancji aktywnych. Woda termalna koi, wzmacnia i regenerujeNie klei się, nie pozostawia tłustej warstwyHipoalergiczny. Produkowany według ścisłych norm przemysłu farmaceutycznego. Skuteczność testowana pod kontrolą dermatologiczną. Gęsta w dotyku, wtapiająca się w skórę podczas aplikacji, matowa, pudrowa konsystencja zapewnia nietłuste, nieklejące się, ultrakomfortowe wrażenie na skórze. 

SKŁAD Aqua / Water, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Glycerin, Paraffinum Liquidum / Mineral Oil, Octyldodecanol, PEG-30 Stearate, Glyceryl Stearate, Niacinamide, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Bisabol, Capryloyl Glycine, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Steareth-10, Tetrasodium Edta, Tocopherol, Parfum / Fragrance (Code F.I.L.: B38343/1)
Widać, że producent obiecał na prawdę duuuuużo! Jak się ma teoria do rzeczywistości? Na pewno nie w każdym aspekcie tak różowo :)
Głęboka regeneracja i komfort - zgadza się, nawet bardzo suche dłonie po aplikacji kremu staną się gładkie i miękkie. Trochę wodze fantazji poniosły producenta, który uznał, że produkt będzie utrzymywał się na skórze rąk cały dzień, nawet po myciu. W to raczej żadna użytkowniczka takich specyfików nie wierzy. Tak więc jedna aplikacja na cały dzień nie starczy. Rzeczywiście wchłania się bardzo dobrze, ręce nie są tłuste i nie lepią się. Zostawia fajną "powłokę" na skórze. Czy wygładza nierówności skóry? Nie wiem, ciężko było mi to ocenić, mimo, że próbowałam zauważyć jakąś różnicę. Niemniej nie oczekuję tego od kremu do rąk. 
S Z Y B K I E  P O D S U M O W A N I E:

+ praktyczne opakowanie, idealne do torebki (50ml)
+ solidna tubka
+ nawilżenie
+ konsystencja
+ zapach

- dostępność (głównie apteki)
- cena (cena regularna to około 25 zł)
- wydajność

Cena jest wysoka jak na krem do rąk. Ja kupuję go na promocjach w aptekach Ziko za 9,99 zł i uważam, że to jest kwota rozsądna za tego typu produkt. Trzymam go w torebce i używam tylko będąc poza domem. W pracy i w domu mam kremy z pompkami, gdyż jest to dla mnie najpraktyczniejsze opakowanie na krem do rąk. 
Moja ocena 4/5

Jakie kremy do rąk lubicie najbardziej?

Komentarze

  1. Bardzo fajny krem, lubię markę Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio ich bardzo polubiłam :) ale kremu do rąk jeszcze nie miałam. W cenie promocyjnej warto je kupić :)natomiast w regularnej cenie raczej bym się nie skusiła bo to tylko krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, masz rację :) To tylko krem do rąk, więc cena zbyt duża ^^

      Usuń
  3. świetny produkt;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na krem do rąk, cena jest dość wysoka :)
    Moim ulubieńcem ostatnio jest krem z Indigo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z Indigo nie miałam, ale planuje w końcu jakiś zakupić :)

      Usuń
  5. Różowy post? Jak najbardziej :D
    Nie znam; do rąk stosuję zwykłe balsamy do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Vichy ma w ofercie krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie wiedziałam, że Vichy ma kremy do rąk :) Znam tańsze i równie dobre, więc będę się ich trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremik jeszcze nie dla mnie :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam swojego faworyta do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z vichy nie miałam wcześniej kosmetyków oprócz szamponu do włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Vichy ma kremy do rak :O Ja mam swojego ulubieńca, mianowicie krem z Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio bardzo polubiłam krem z mocznikiem, dużo tańszy i bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś krem z mocznikiem. Zapach miał średni, ale działał super :)

      Usuń
  13. Ja wciąż szukam idealnego kremu do rąk :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosuję produktów Vichy. Nie mam zatem ani dobrych, ani złych doświadczeń z nimi związanych. Ja stosuję dwa kremy równocześnie, jeden w pracy, drugi w domu :) Moim ulubieńcem jest Evree, który można spotkać w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Evree miałam niebieski i spisywał się bardzo dobrze, tylko zapach mi się niezbyt podobał :D

      Usuń
  15. w cenie promocyjnej warto zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wydaje się fajny, ale wolę kremy do rąk z tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie kremów do rąk nigdy nie za mało :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię markę Vichy i ten krem chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w promocji warto się na niego skusić :)

      Usuń
  19. Cena w promocji i jak na krem do rąk- jest do przyjęcia. Moja twarz też niestety nie lubi pielęgnacji z Vichy. A krem do rąk - dlaczego nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czemu nam nie służy vichy w kwestii pielęgnacji twarzy ;/

      Usuń
    2. Mają bardzo chemiczne składy i dosyć dużo substancji zapachowych .

      Usuń
    3. U mnie niestety każda próba kończyła się wysypem :( czy to idealia, czy taka niebieska wersja... niestety.

      Usuń
  20. za 10 zł z pewnością kupiłabym, żeby wypróbować, ale za 25 na pewno nie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. za 10 zł z pewnością kupiłabym, żeby wypróbować, ale za 25 na pewno nie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkt interesujący, dodatkowo niska cena kusi jednak nie mam problemu z nawilżeniem rąk latem...problem pojawia się dopiero mroźną zimą :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zimą też jest problem i to nawet duży... Pewnie przez wpływ ogrzewania w mieszkaniu. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)