MAKIJAŻ ŚLUBNY DARII I ŚWIADKOWEJ KASI


Hej! Dzisiaj przybiegam Wam pokazać jak prezentowały się Daria z Kasią w wielkim dniu.

- DARIA -



Do makijażu Darii użyłam: Podkład Revlon Colorstay odcień 150 i 180, korektor Golden Rose w odcieniu 01, puder ryżowy Ecocera, bronzer Honolulu, rozświetlacz The Balm Mary Lou, perełki wyrównujące koloryt Avon, paletka do brwi Nyx, pomadka Liquid Matte Golden Rose, cienie z paletki Flawless z MUR, pigment sypki Inglot, fixer Kryolan.

I parę zdjęć przesłanych przez Darię :) To makijaż z pierwszego dnia, czyli wersja delikatna bez srebrnego akcentu :)



- KASIA - 

Do makijażu Kasi użyłam: Kamuflarzy Dermacolor z Kryolanu, korektor Amilie Minerals, puder fixujący Kobo, bronzer The Balm Bahama Mama, rozświetlacz The Balm Mary Lou,  tusz do rzęs Sexy Pulp Yves Rocher, czarna kredka do oczu Eveline, eyeliner Isadora, cienie z paletki MUR i Sleek, połyskująca pomadka z Golden Rose, paletka do brwi Nyx, kępki rzęs o długości 10 mm i 12 mm, fixer Kryolan.

Jak podobają się Wam makijaże? :) 

Komentarze

  1. Co tu dużo mówić, piękne makijaże! A dziewczynom bardzo w nich do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nachalne - ładne i naturalne! <3 to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba śliczne! a kolor ust Darii to mój kolor,piękny jest! pamiętasz może numer pomadki...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent :) przepieknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba jest w sumie prosty i bez zbednych udziwnień :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ślubnych stawiam na klasykę, żeby nie przesadzić :)

      Usuń
  6. Obydwa makijaże bardzo ładne :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatnie i z klasą, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne metaliczne makijaże :) to mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te makijaże :) Ten pierwszy super rozświetla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło naprawdę bardzo ładnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne makijaże, masz talent! ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba makijaże przepiękne, ale bardziej podoba mi się chyba od Kasi ponieważ cienie, których użyłaś wydają się mniej metaliczne :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) u Kasi używałam bardziej perłowych cieni :)

      Usuń
  13. ten drugi bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwa makijaże przepiękne! Wyglądają mega naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzęski robią wrażenie, zaś kolory cieni fajnie podbijają tęczówki dziewczyn :)

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy Darii to 1 do 1 ale nie robione przeze mnie, a Kasi to kępki, które ja robiłam :)

      Usuń
  16. Ten drugi jest mega!
    Ale pierwszy też niczego sobie :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten drugi jest mega!
    Ale pierwszy też niczego sobie :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny make up, masz wielki talent! ;) uwielbiam oglądać takie piękne makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny makijaż! delikatny, nie przesadzony - w moim stylu:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne, klasyczne makijaże :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycam się Twoimi makijażami. Każda panna młoda oddając się w Twoje ręce na pewno jest zachwycona. Delikatność to coś co lubię najbardziej w makijażu ! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać taki komentarz :) ciesze się, że tak uważasz! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  23. obie bardzo ładnie wyglądają, nie ma w tym przesady

    OdpowiedzUsuń
  24. Obydwa makijaże prezentują się pieknie, ale nie ukrywam, ze bardziej zblizony do moich preferencji jest ten Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie wyglądały pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba piękne i podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)