GLY SKIN CARE ARGAN OIL HAIR MASK CZYLI MASKA DO WŁOSÓW Z OLEJEM ARGANOWYM


Cześć kochane!
Na obecnym rynku kosmetycznym mamy do wyboru masę produktów do włosów. Pielęgnacja nie kończy się tylko na szamponie i odżywce. Mamy jeszcze maski, sera, olejki, mgiełki i wiele wiele innych. Problemem jest tylko odpowiedni dobór sprzyjających produktów dla naszych włosów. Jako posiadaczka rozjaśnianych włosów muszę na prawdę ciężko się nagimnastykować, żeby wybrać dobrze sprawujące się kosmetyki. Ostatnio w moje ręce wpadła maska z olejem arganowym od GlySkinCare, czy się sprawdziła? Zapraszam na wpis :)


GLY SKIN CARE 
ARGAN OIL HAIR MASK
______________________

Od producenta: Wzbogacona o olej arganowy formuła zapewni Twoim włosom inten­sywne i długotrwałe nawilżenie. Dzięki zawartości cennych skład­ników: białka pszenicznego, keratyny, witaminy E, panthenolu i alo­esu, Maska głęboko zregeneruje i wzmocni włosy, nadając im mięk­kość, zdrowy wygląd i blask. 


Sposób użycia: Rozprowadź dokładnie maskę na umyte, wilgotne wło­sy. Załóż na głowę czepek i owiń ręcznikiem. Po upływie 15-20 minut spłucz letnią wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia, przed nałożeniem maski zastosuj Szampon z Olejem Arganowym (Argan Oil Shampoo). Unikać kontaktu z ocza­mi. Produkt testowany derma­tologicz­nie.

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride Isopropyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Glycerin, Dimethicone, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Keratin, Aloe Barbadensis Leaf Juice,  Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Cena: około 30 zł za 300 ml
_______________________________________________

MOJA  OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:
_____________________________________

Maska zamknięta jest w zgrabnym brązowym słoiczku ozdobionym niebieskimi etykietami i zakrętką również w tym kolorze. Opakowanie zawiera 300 ml produktu, co w moim odczuciu jest wartością idealną - nie jest to wielki słój, ani mini maska. Wizualnie kosmetyk przypadł mi do gustu. Zapach maski jest dość mocny i raczej chemiczny, ale mi się bardzo podoba. Nie utrzymuje się jednak zbyt długo na włosach, ale takiego działania w ogóle nie wymagam od tego typu produktów. Maska ma konsystencję mocno zbitą, gęstą jak krem w kolorze białym. 
Produkt stosowałam zgodnie z zaleceniami producenta, czyli po umyciu (nie stosowałam ani szamponu ani odżywki z tej linii) nałożyłam maskę na włosy, które przykrywałam czepkiem i owinęłam  w ręcznik. Moje włosy są dość wymagające, ale z maską GlySkinCare bardzo się polubiły. Po wysuszeniu włosy są gładkie, dociążone, fajnie nawilżone. Nie są oklapnięte, ani przetłuszczone. Przez krótki okres czasu możemy się także cieszyć ładnym zapachem, który dość szybko się ulatnia. Przyznam, że kosmetyku tego używam czasami zamiast odżywki i trzymam go wtedy maksymalnie 3 minuty. Wtedy również daje bardzo fajne efekty. 



PODSUMOWANIE:
________________


+ wydajność (wystarczy niewiele, aby pokryć całe włosy)
+ zapach
+ konsystencja
+ opakowanie
+ efekt nawilżenia i dociążenia włosów
+ włosy się rozczesują bez problemu

+/- cena, ale warto wydać 30 zł, żeby mieć wydajną i bardzo dobrą w działaniu maskę
+/- dostępność

Przyznam, że obawiałam się tej maski. Bałam się, że włosy będą przyklapnięte i bez życia. Nic jednak takiego się nie stało. Maska za to dociążyła moje puszkowate włosy, nadała im wspaniały blask, nie miałam żadnego problemu z rozczesaniem włosów. Włosy są miękkie i sypkie. Dodatkowo bardzo podoba mi się zapach i pojemność produktu (mam dość litrowych słojów walających się po łazience...). Jeśli szukacie maski do włosów i lubicie olej arganowy w kosmetykach to szczerze Wam polecam :)
Moja ocena:








Fakt, iż maskę dostałam w ramach współpracy dzięki uprzejmości firmy Diagnosis nie ma wpływu na moją ocenę.



Komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie używałam oleju arganowego na moje włosy, a jeśli już to w jakieś mieszance z innymi olejami :). Jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdziła. Litrowe Kallosy to moja zmora, banana używam i używam i końca nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kosmetyk, właśnie przed chwilą czytałam o innej wersji tej maski ;) Lubię maski, które sprawdzają się też jako odżywka po myciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie maski, bo nie zawsze ma się czas żeby trzymać ją pół godziny :)

      Usuń
  3. Już dużo dobrego czytałam o tej masce.
    muszę w końcu wypróbować :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tego rodzaju maski, a w tej jest olej arganowy wiec musi być świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna :) konsystencja, zapach i działanie - wszystko mi się podoba :)

      Usuń
  5. Najważniejsze, że włosy po niej się dobrze rozczesują :) Cena troszkę wysoka ale w porównaniu z dużym opakowaniem, nie ma dla mnie znaczenia :)
    Proszę o jeden klik TUTAJ dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena rzeczywiście trochę wysoka, ale maska jest bardzo wydajna :)

      Usuń
  6. Produktu nie znam, ale ostatnio używałam oleju arganowego na końcówki włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się nawet ok. Nie próbowałam produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem efektu jaki dawałaby na moich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że u Ciebie się sprawdziła. Efekt przecież jest najważniejszy:) Nie miałam okazji jej używać, ale mnie nie bardzo pasuje jej skład.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaraz będę jej szukać, bo właśnie poluję na jakąś maskę do włosów, mam strasznie suche końcówki :/ pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy skład :) Jak się na nią natknę na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt. Masz ładne profilowe zdjęcie :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam do tej pory ale naprawdę skusiłas mnie, ;) !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. moje włosy niezbyt lubią olejek arganowy. Ja wybrałam tę z kokosowym i makadamia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak sie spisuje? U mnie z kokosem różnie bywa temu skusiłam się na tą wersję :)

      Usuń
    2. Z kokosem trochę puszy, ale odzywka b/s pozwala na okiełznanie. Makadamia jest super.

      Usuń
    3. Może makadamie spróbuję w następnej kolejności :)

      Usuń
  16. z tej firmy jak dobrze kojarzę to w zapasach mam miniaturkę olejku arganowego do włosów ale jeszcze go nie testowałam :) zazwyczaj używam masek kallosa ale już prawie wszystkie miałam i powoli mi się nudzą choć je uwielbiam :) ciekawa jestem czy ta maska nie obciążyła by mi włosów

    Kochana mam prośbę zagłosujesz na mnie? Walczę o główną nagrodę :) i brakuje mi trochę głosów aby wyjść na prowadzenie :) z góry dziękuję, podaję ci link bezpośredni do mojego wpisu i proszę o kliknięcie w różowy kwadracik z napisem głosuj :)
    http://thebodyshopclub.pl/konkurs-zostan-testerka?rhash=0e7fccc28777ae229326190bcb609d56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też znudziły kalosy :D
      Pewnie, że zagłosuje :)

      Usuń
  17. Ciekawe czy do moich siedmiu wlosow by się nadała. Arganowego na włosy nie stosowałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo, bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam kilka kosmetyków od Diagnosis, ogólnie GlySkinCare ma ciekawe i dobre jakościowo kosmetyki, jedynie złoty krem mi nie podpasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie stosuje złoty krem i jak na razie go sobie chwalę :)

      Usuń
  20. Bardzo fajna maska, przyda mi się na pewno, bo również mam rozjaśniane włosy :) Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak fajnie dociąża włoski, to muszę koniecznie się z nią poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze tej maski nigdy nie miałam ale inne produkty znam i bardzo lubię zwłaszcza z tej linii z olejem arganowym. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testuję jeszcze krem ze złotem tej marki i jestem zadowolona :)

      Usuń
  23. Moje włosy nie lubią produktów tego typu, ale może akurat ta maska by się sprawdziła, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje włosy lubią się z produktami zawierającymi olej arganowy, więc może i ta maska byłaby przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje włosy lubią olejek arganowy - z chęcią wypróbowałabym tej maski, gdyby nie to, iż półka ugina się już pod ciężarem kilku innych :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam tej maski, ale będę ją miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia, dokładny opis - bardzo profesjonalny blog ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Aktualnie używam jednej z mask firmy Kalos i jestem zadowolona. Ta za to przyciąga wzrok (opakowanie), a i opinie ma dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  30. musze powiedziec ze jestem leniem i masek nie lubie bo trzeba je zawsze dluzej trzymac na glowie. Musze sie przemoc! :-) Bo wlasnie maski najbardziej poprawiaja stan wlosow! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą maskę stosuję czasami zamiast odżywki i daje również fajne efekty :)

      Usuń
  31. To już kolejna pozytywna opinia jaką czytam o tej masce, może kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używałam jej jeszcze ale wygląda zachęcająco. U mnie do pielęgnacji włosów świetnie sprawdziło się uzdatnienie wody kranowej filtrem prysznicowym z systemem kdf. Taka woda sprawdza się przy pielęgnacji również skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tym sposobie :) Może po zmianie mieszkania się skuszę :)

      Usuń
  33. Maska wydaje się być ciekawa, ale nie wiem czy by się polubiła z moimi włosami. Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy jej nie miałam, ale widzę, że warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)