ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE DLA WAS



Cześć Kochane!
W świątecznym zgiełku i pracy na pełnych obrotach nie zapomniałam o Was! Posty kosmetyczne muszą trochę poczekać. Za mną pracowity miesiąc, więc muszę naładować akumulatory i nadrobić zaległości w książkach. Ale obiecuję, że po świętach na pewno się coś pojawi :)

Życzę Wam przede wszystkim dużo zdrowia, bo ono jest najważniejsze i pomaga nam w dążeniu do osiągnięcia celów. Przyda się także dużo miłości, przyjaźni i serdeczności ze strony bliskich nam osób. Życzę także sukcesów w Waszym życiu prywatnym jak i zawodowym, a blogerkom dużo weny i motywacji w prowadzeniu swoich pięknych blogów. Pamiętajcie także, że ważny jest dystans do wszystkiego i wytrwałość w dążeniu do celu. Czasami wystarczy więcej wiary we własne siły i traktowanie porażek jako nauki. Nawet jeśli potknie się noga i cofniemy się o krok warto zregenerować siły i zrobić dwa kroki w przód!


Zdjęcia pochodzą z swrwisu Unsplash.

Wesołych Świąt!



Komentarze

  1. Tobie również Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i wszystkiego naj naj naj najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również życzę Wesołych Świąt :) Jakie piękne, świąteczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemne kochana wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka, radości i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :) Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń w nadchodzącym roku - mam nadzieję, że będzie dla nas łaskawy :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, dziękuję Wam bardzo za życzenia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie Święta przebiegły pracowicie, tak naparwdę to tylko na Wigilii byłam w domu i własciwie zaraz po niej musiałam ruszyć w drogę więc Świeta w tym roku zaliczam do nie udanych i nie spędzonych o odpoczynku nawet nie wspomnę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w święta w ogóle nie wypoczęłam ale za to teraz wygospodarowałam trochę czasu na odpoczynek :) bo mimo to że bardzo lubię pracować to potrzebowałam trochę oddechu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)