NATURALNY PEELING CUKROWY ANIDA MEDISOFT CZYLI MÓJ ULUBIONY KOSMETYK ZŁUSZCZAJĄCY


Cześć kochane!
Dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykiem, który wielu kobietom przypadnie do gustu. Dlaczego? Bardzo niska cena i świetna jakość stawia go w czołówce moich ulubionych kosmetyków pielęgnacyjnych. A chyba żadna z nas nie lubi wydawać fortuny na kosmetyki :) Nie bez powodu zużyłam już parę opakowań tego cuda. Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie wygładzająco-odżywczy peeling cukrowy dla skóry suchej i szorstkiej. Czym nie urzekł? Zapraszam na dalszą część wpisu. 



ANIDA MEDISOFT
NATURALNY PEELING CUKROWY
WYGŁADZAJĄCO-ODŻYWCZY
SKÓRA WRAŻLIWA I SUCHA
__________________________


OD PRODUCENTA: Naturalne kryształki cukru usuwają martwy naskórek, głęboko oczyszczają skórę i ułatwiają wchłanianie się aktywnych substancji odżywczych zawartych w olejkach. Masło Shea, olejki migdałowy, makadamia i arganowy, przyspieszają proces odbudowy naskórka, znakomicie regenerują, nawilżają i zapobiegają wysuszeniu skóry. Peeling doskonale wygładza i skutecznie oczyszcza. Ponadto masaż ciała z użyciem peelingu Anida pomoże naturalnie pobudzić krążenie krwi oraz doda skórze młodzieńczego blasku i stopniowo ją rozjaśni.


SPOSÓB UŻYCIA: Rozprowadź niewielką ilość peelingu i kolistymi ruchami wykonaj masaż, spłucz wodą. Stosuj 1-2 razy w tygodniu.

SKŁAD: Sucrose, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ethylhexyl Cocoate, Silica, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetearyl Alcohol/And/Ceteareth-20, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, CI 15510.

CENA/POJEMNOŚĆ: około 10 zł za 300 ml


MOJA OPINIA, WRAŻENIA I SPOSTRZEŻENIA:

Z peelingiem Anida poznałam się na promocji w aptece Ziko. Kupiłam go za... 5 złotych. Stwierdzam, że była to jedna z najlepszych "inwestycji", gdyż kosmetyk jest ze mną do dzisiaj. Produkt należy do kategorii mocnych zdzieraków, które poprawiają krążenie krwi. Pachnie bardzo ładnie- delikatnie i lekko kwiatowo. Do opakowania również nie mogę się przyczepić- klasyczny i prosty słoiczek. Konsystencja peelingu jest bardzo gęsta i ma bardzo dużo drobinek cukru. Bez problemu rozprowadza się na skórze. Najbardziej podoba mi się efekt jaki zastaniemy na skórze po masażu tym produktem- niesamowicie gładka i nawilżona skóra. Mimo, że jestem posiadaczką suchej skóry to stwierdzam, że produkt Anida jest jednym z niewielu po którym nie muszę używać żadnych balsamów. Peeling stosuję 2 razy w tygodniu i jedno opakowanie starcza mi na około miesiąc. Nawilżenie skóry czuć nawet na następny dzień. 


PODSUMOWANIE:

+ zdzieranie martwego naskórka
+ nawilżenie skóry
+ zapach
+ praktyczne opakowanie
+ cena

Minusów nie znalazłam :) Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku; mimo, że czasami lubię użyć innego peelingu to zawsze wracam do Anidy. Znakomita cena i dobra dostępność (mieszkam koło apteki Ziko) stawia go w czołówce moich ulubieńców.

Znacie kosmetyki Anida Medisoft? Jakie są Wasze ulubione peelingi?



Komentarze

  1. Zadziwiająco niska cena:) Jeszcze nie spotkałam się z tą apteką, może nie zwróciłam po prostu uwagi:)
    PS. dziękuję za czujne oko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię peelingi cukrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zwolenniczką solnych peelingów ;D ale ten cukrowy chętnie bym wypróbowała !! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie używam cukrowych, ale od czasu do czasu użyję także solnego :)

      Usuń
  4. Fajny ma kolor i nawet fajna konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie peelingi każde :) I widzę że ostatnio jest moda na tanie kosmetyki ;) i to mnie bardzo cieszy bo jak jest tani i jeszcze do tego działa to jest totalna bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś krem z tej firmy, ale nie zachwycił mnie. peeling wygląda super :) może się skuszę, gdy skończę obecny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej firmy mam jeszcze emulsję micelarną i jest ok, ale bez szału :D

      Usuń
  7. Uwielbiam peelingi, każde i wszystkie chcę ;) Jak spotkam na swej drodze kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na szczęście nie obciąży Twojego portfela :)

      Usuń
  8. Akurat tego nie znam, ale widzę że warto poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię peelingi o takiej konsystencji

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie :) Peeling wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ma świetny kolor! ale ja nie lubię arganu ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapaszek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej firmy miałam kremy do rąk i emulsję do twarzy. Jakoś nie przypadły mi do gustu. Peeling wygląda fajnie - lubię mocno zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam również emulsję i była ok, ale bez szału- ponownie nie kupię. Ale ich peeling to naprawdę świetny produkt :)

      Usuń
  15. Widziałam je w aptece, ale jakoś nie przemawiały do mnie. Muszę im się bliżej przyjrzeć przy następnej wizycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też nie przemawiały, ale promocja mnie skusiła :D

      Usuń
  16. Chętnie go wypróbuję, bardzo lubię cukrowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę go :P kocham takie zdzieraki :) niby mam ich zapas... Ale co tam :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale on pięknie wygląda! Dawno już nie używałam gotowego peelingu i powoli zaczyna mi tego brakować, będę musiała się rozejrzeć za tym cudem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie jestem fanką cukrowych peelingów :-) wygląda świetnie..aż ślinka cieknie :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam mało do ciała z tej firmy i także byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale chyba go sobie kupię. Obserwuję kochana! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Polubiłam ostatnio peelingi cukrowe i chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki pomarańczowy :D Chętnie bym wypróbowała, cena dodatkowo zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam mocne ździeraki :)na pewno rozejrzę się za tym peelingiem, bo tego dobra nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kończę swój z Ziaji, muszę rozejrzeć się za czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super wpis, mój dotychczasowy się skończyl także chętnie wypróbuje ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam nic z tej marki, ale sporo dobrego czytałam o miodowym kremie do rąk. Pelingów mam sporo, więc na razie nie szukam niczego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Taniusi! I z tego co widzę, to i dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I love this review ! will try to check it out too.


    lets follow each other if you like <3

    GoldFoil,Nail art Tutorial - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam peelingi cukrowe ! muszę się na niego skusić następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wpisuję go na swoją listę. Czegoś takiego moja skóra potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja lubię cukrowe peelingi, a skoro dodatkowo ładnie, delikatnie pachnie, to jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham peelingi do ciala,zwlaszcza te kyore tak apetycznie wygladaja heheh

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam mocne zdzieraki i kosmetyki Anida też, jak najbardziej :) Szkoda, że u mnie nieciekawie jest z ich dostępnością.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)