EVELINE ART SCENIC PROFESSIONAL MAKE-UP KOREKTOR DO TWARZY 2 W 1 KRYJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCY

Każda z nas czasami ma za sobą nieprzespaną noc, napięty harmonogram dnia bądź gorsze samopoczucie spowodowane przemęczeniem. Niestety odbija się to na naszej cerze, która nie ma blasku, jest poszarzała i zdradza przeszłe "niepowodzenia". Szczególnie daje znać o sobie skóra pod oczami. Ten obszar jest bardzo wymagający w pielęgnacji, a jednak często o nim zapominamy. Skóra pod oczami ma bardzo cienką warstwę i nie chroni jej warstwa lipidowa. Skutkiem tego jest większa podatność na podrażnienia, uszkodzenia, a także szybsze pojawianie się zmarszczek. Najważniejsza oczywiście jest pielęgnacja, bo żaden, nawet najlepszy korektor, nie "uleczy" obszaru w okół oczu. Dzisiaj wspomnę o korektorze, który pomoże nam zamaskować problem.

O D  P R O D U C E N T A:
Innowacyjny korektor z serii Art Scenic Professional make-up to znacznie więcej niż tradycyjny korektor. Preparat idealnie koryguje niedoskonałości, dając efekt nieskazitelnej i promiennej cery. Dzięki delikatnej konsystencji korektor precyzyjnie się rozprowadza, łącząc perfekcyjne krycie niedoskonałości z uczuciem lekkości i świeżości. Innowacyjna receptura z formułą Long Lasting Effect 24h gwarantuje perfekcyjny makijaż przez cały dzień. Mineralne pigmenty rozświetlające optycznie wygładzają zmarszczki i linie mimiczne, skutecznie maskują oznaki zmęczenia, nadając cerze nieskazitelną gładkość i młodzieńczy blask. Innowacyjna receptura Exclusive Bio Complex™ oparta jest na naturalnych wyselekcjonowanych składnikach i nie zawiera substancji zapachowych, często będących przyczyną alergii. (poniższe zdjęcie i opis pochodzi ze strony producenta)


SKŁAD: Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Dicaprylyl Ether, Bis-PEG/PPG-14/14 Cyclopentasiloxane, Isodecyl Neopentanoate, Propylene Glycol, Talc, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Sodium Chloride, Cera Alba, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Pullulan, Hydrogenated Castor Oil, Dimethicone. May Contain (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Mica.

J A K  S P R A W D Z I Ł  S I Ę  U  M N I E?

Posiadam 2 wersje kolorystyczne: Ivory i Nude, które zaprezentowałam poniżej. Do wyboru mamy 4 odcienie.


Jak widać paleta kolorów ze strony producenta średnio oddaje odcień korektora. Produkt posiada pojemność 7ml. 
Opakowanie - Przy zakupie otrzymujemy korektor umieszczony w kartoniku. Całość wygląda średnio, nie przyciąga zbytnio wzroku. Napisy nie schodzą z buteleczki. 
Konsystencja - typowa dla płynnego korektora, lekko kremowa;
Zapach - delikatny, niedrażniący;
Przeznaczenie/stosowanie/działanie - zatuszowanie niedoskonałości oraz cieni pod oczami, dodanie młodzieńczego blasku, rozświetlenie;
Aplikacja - prosta, naniesienie korektora za pomocą pędzelka z opakowania;
Cena - 12,90 zł
Dostępność - drogerie w których jest szafa Eveline (np. Rossmann, Natura, Hebe,...)
S Z Y B K I E  P O D S U M O W A N I E:

Plusy:
+ 4 odcienie
+ rozświetlenie skóry pod oczami
+ wydajność 
+ dostępność

Ani plus, ani minus:
+/- opakowanie
+/- krycie dobre, ale dla niewymagającej cery

Minusy:
- ciemniejsze odcienie wchodzą w pomarańczowo-ceglany kolor

Moja ocena 3+/5 
Dobry korektor dla niezbyt wymagającej cery. Pod oczy nada się jak najbardziej, bo jest dość lekki. Natomiast do krycia niedoskonałości polecam coś mocniejszego (np. kamuflaże Kryolanu - KLIK)
Jaki jest Wasz ulubiony korektor pod oczy, a jaki do ukrycia niedoskonałości? Stosowałyście Art Scenic z Eveline? 


MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


POWIĘKSZENIE UST KWASEM HIALURONOWYM - PRZED I PO





CREAMY BLUSH STICK CZYLI KREMOWY RÓŻ DO POLICZKÓW W SZTYFCIE OD GOLDEN ROSE




Komentarze

  1. Z eveline miałam jedynie serum do rzęs. Nigdy nie przyglądałam się kolorówce. Piękne paznokcie swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ciemniejsze kolory są takie beznadziejne :( I że krycie może zawodzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bladziochem więc dla mnie ogólnie wszystkie kolory są za ciemne :( Krycie na małe niedoskonałości tak, ale na większe niespodzianki raczej się nie nada...

      Usuń
  3. jakby nie te parabeny, to nawet bym się skusiła xD czasami żałuję że zaczęłam zwracać uwagę na skład kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ze sprawdzania składu można oszaleć ;)

      Usuń
  4. Czaiłam się na ten korektor, ale ostatecznie wygrał inny, choć w przyszłości chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten korektor i byłam z niego bardzo zadowolona :) Fajnie, że o nim napisałaś, bo od razu mi się przypomniał i jak skończy mi się mój obecny pewnie kupię ten.

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam już o nim, jestem go ciekawa, tym bardziej, że ja potrzebuję tylko pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś sie pewnie skuszę jak upoluję najjaśniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemów ze znalezieniem najjaśniejszego :) Od groma ich w Rossmanie ;)

      Usuń
  8. Lubię go pod oczy! Nie kryje wszystkiego, ale ładnie rozświetla, więc wyglądamy na bardziej wypoczęte ; ) Czasem nakładałam go na inny korektor i wtedy też świetnie się sprawdzał ; _

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pod oczy jak najbardziej, ma duży + :)

      Usuń
  9. Z eleline jeszcze nie stosowałam korektorów, natomiast moim lubionym pod oczy jest liquid camuflage od catrice i mac pro longwear - ten stosuję i pod oczy i na niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami sięgam ten od Catrice :) A na większe niedoskonałości to kamuflaż z Kryolanu ;)

      Usuń
  10. Nigdy go jeszcze nie miałam. Może kiedyś wypróbuję pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie dla mnie skoro slabo kryje. Uzywam Camuflagu Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go czasami używam :) Ten z Eveline bardziej nadaje się pod oczy, bo daje ładne rozświetlenie :)

      Usuń
  12. Tego nie miałam, lecz ostatnio bardzo lubię korektor z L'oreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już kilka razy o nim słyszałam :) Osobiście szczerze polecam korektor z Maybelline - Fit ME (niestety tylko przez internet lub za granica, bo stacjonarnie nie jest dostepny), L'oreal True Match albo Rimmel Match Perfection - to moja święta tania trójca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fit ME nie próbowałam, ale zaciekawiłaś mnie nim :) Natomiast ani True Match ani Match Perfection mi nie spasowały :(

      Usuń
  14. Korektor nie dla mnie. Potrzebuję mocnego krycia, jak w przypadku Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam go, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego korektora. Ciekawe czy by się u mnie sprawdził, bo jedyny problem jaki mam, to z cieniami pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pod oczy sięgam po korektory w płynie Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odcienie mi sie podobają :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wiem, że nie na temat, ale przepiękny kolor na pazurkach masz :D a korektor chyba nie przebija mojego z Catrice, przynajmniej z opisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie na temat, blog urodowy to i paznokcie w to wchodzą :D Dziękuję :) No w kryciu to na pewno nie przebija :)

      Usuń
  20. miałam kiedyś jakiś korektor z Eveline ale średniaczek był

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam, ale mój korektor pod oczy musi mocno kryć, bo mam cienie pod oczami takie trochę hardcorowe :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obawiam się, że ten może nie podołać zadaniu :P

      Usuń
  22. U mnie by się raczej nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te korektorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla cery niewymagającej dużych poprawek są bardzo fajne :)

      Usuń
  24. wydają sie być nieco rozwodnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam go, oczywiście w najjaśniejszym odcieniu, i byłam zadowolona, choć nie mam wielkich problemów z cerą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam najjaśniejszy, na lato ok, na zimę za ciemny :(

      Usuń
  26. Miałam odcień 04 Light Beige i był całkiem ok :D Niemniej wolę korektor Bell Multi Mineral pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bell multi mineral również miałam, wydaje mi się bardzo podobny w działaniu jak ten od Eveline :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)