YANKEE CANDLE - UWIODŁY I MNIE!

Cześć!
Dzisiaj odejdziemy od tematów kosmetycznych... Jak widać i ja uległam modzie na woski Yankee Candle. Mimo, iż od paru miesięcy, jak nie dłużej cała blogosfera huczy o niesamowitych woskach YC, ja zostawałam nieugięta. Aż do ostatniego tygodnia, gdy stwierdziłam, że spróbuję. Decyzja na gorąco, ale czy słuszna? 
Jestem typem domatorki, która lubi relaksować się w domu przy dobrej książce, bądź przy wciągającym serialu. Do szczęścia potrzebny jest mi porządek, czyste otoczenie, dużo kwiatów (szczególnie ciętych) oraz piękny, otulający zapach. Do tej pory stosowałam wszelkiej maści odświeżacze, świece, patyczki zapachowe, ale nic nie gwarantowało wyczuwalnego cały czas zapachu. Aż do teraz...
Swoje woski zamawiałam w sklepie internetowym GOODIES 8 marca, a przesyłka dotarła w piątek 11 marca. Zamówiłam kominek i kilka wosków. Pomyślałam, ze jak już inwestuję w kominek to nie będę ograniczać się do 2 czy 3 wosków. 

Na pierwszy ogień idzie kominek. Wybrałam biały  tłoczenia kwiatowe. Wygląda bardzo ładnie i estetycznie. Ma surowy wygląd, ale uważam, że będzie pasował do każdego wnętrza. U góry posiada miseczkę na którą kruszymy wosk. 

Co do wosków zrecenzuję tylko pięć, gdyż jak do tej pory nie miałam okazji przetestować reszty zapachów. W pozostałych woskach przedstawię tylko nuty zapachowe (opis zapachów pochodzi ze strony goodies). 


FLUFFY TOWELS

Jest bardzo miękki i puszysty. W chwilę po zimnej kąpieli zapewnia ciepłe ukojenie, a wieczorami – sprawnie zastępujący wszystkie maskotki świata! Pachnący świeżością, chowający w sobie nuty wiatru i ciepłego słońca biały ręcznik swoim zapachem przywodzi na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. Opiekuje się nami troskliwie i odgania wszystkie zmartwienia. A do tego – inspiruje twórców Yankee Candle, którzy wzorując się na jego świeżości stworzyli wosk Fluffy Towels – fantastyczną kompozycję zawierającą w sobie nuty jabłka, lilii, lawendy i świeżych cytrusów.
Moja opinia: bardzo świeży i ciepły zapach, nieduszący, przypominający zapach prania suszącego się na sznurkach w wietrzny dzień. Za bardzo nie czuję w nim jabłka i cytrusów. Bardzo spodobał mi się ten zapach, czuję, że będzie jednym z moich ulubieńców.
Ocena: 5/5


BUNDLE UP
Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o czystym, zimowym zapachu przywołującym wspomnienie mroźnych dni.
Moja opinia: niestety nie polubiliśmy się... Ten zapach ma w sobie coś innego, nieoczywistego. Czuję w nim zapach oszronionej sosny, ale niestety z drugiego planu pojawia się woda toaletowa... Spróbuję go wymieszać z innym woskiem, może wtedy da efekt na plus.
Ocena 3/5 

MIDSUMMER'S NIGHT
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: piżmo, paczula, szałwia oraz drzewo machoniowe. Zaśnij głęboko i wejdź do fantastycznego świata dzikiego lasu, w którym buszują rezolutne elfy i duchy, i w którym rozgrywają się zawiłe, miłosne intrygi. Przywitaj się ze słynnym Pukiem i zanurz w fabule spisanej ręką Mistrza Szekspira. A potem... obudź się z tej letniej fantazji i zatoń w męskim aksamicie Midsummer's Night – głębi cudownego wosku, którego kompozycja zainspirowana została losami Tytanii, Hermii i Lizandra. Stań na brzegu jawy i snu, przekonaj się, jak bardzo hipnotyzujące jest połączenie ciężkiego piżma, mahoniowej wody kolońskiej, paczuli i słodkich, korzennych wątków.
Moja opinia: Chyba z pokorą muszę przyznać rację mamie, która zawsze mówiła "Nie oceniaj książki po okładce"... Kupiłam ten wosk ze względu na etykietę, przypominającą spacer w lesie gwieździstą nocą. Niestety moje wyobrażenie nie poszło w parze z zapachem... Podsumowując go jednym zdaniem - zapach prostej, mocnej wody kolońskiej. Jest bardzo trwały i długo czuć go w powietrzu.
Ocena: 2/5 

KILIMANJARO STARS
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat czystego górskiego powietrza splecionego z chłodną nutą mięty i ciepłą paczulą.
Moja opinia: Wyobrażenia miałam podobne jak w Midsummer's night. Tym razem może nie spacer po lecie, a leżenie na łące i obserwowanie spadających gwiazd. Ten zapach również zawiera nutę męskich perfum, lecz stanowi ona tło dla świeżóści i mięty, którą mamy na pierwszym planie. Fajny na wieczór.
Ocena: 4/5

PINK SANDS
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, słodkie kwiaty oraz wanilia. To nie jest sen utalentowanego surrealisty, albo twórcze szaleństwo grafika odpowiedzialnego za obróbkę wakacyjnych zdjęć! Plaża usypana z różowych piasków naprawdę istnieje! Żeby tam się dostać wystarczy dobrze rozgrzać wosk Pink Sands. Kiedy kompozycja zacznie unosić się w powietrzu – poczujemy zapach bajkowych, egzotycznych, kolorowych kwiatów wychylających się łapczywie w kierunku słonecznych promieni. Wkrótce też dotrze do nas aromat słodkiej wanilii i orzeźwiających cytrusów rosnących w gajach usadowionych na skraju fantazyjnych, różowych wydm.
Moja opinia: Znów skusiłam się na wosk przez etykietę! Hmmm...spodziewałam się bardziej wyczuwalnej wanilii, ale mimo to zapach ładnie współgra. Czuję w nim słodkie, pudrowe nuty, ale także i świeżość, które dają cytrusy. Obrazek idealnie odzwierciedla zapach - spacer po egzotycznej plaży z drinkiem w ręku. Dla mnie mógłby być bardziej intensywny,
Ocena: 4/5

Czuję, że w moje preferencje bardziej trafią jasne woski (szczególnie białe), niż granatowe. Ale każdemu, bez uprzedzeń dam szansę. Teraz przedstawię nuty zapachowe pozostałych wosków, które czekają na przetestowanie.

ANGELS WINGS
Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia.


SOFT BLANKET
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, wanilia oraz bursztyn. Ciepły, przytulny, dający poczucie bezpieczeństwa – jasny, naturalny kocyk, który w pierwszych latach życia z powodzeniem zastępował najbardziej nawet zmyślne maskotki, a podczas dorosłych wieczorów i nocy sprawdza się jako miła pierzynka. Soft Blanket to esencja beztroskiego dzieciństwa – spędzanego w objęciach zabawy czasu, który codziennie kończył się sesją czytanych przez rodzica bajek. Biały, miękki, delikatny kocyk czule otulał i towarzyszył dzielnie podczas najróżniejszych, wyśnionych przygód. A teraz – nie odstępuje nas na krok, bo jego pachnąca esencja zamknięta została w wosku Soft Blanket.

BABY POWDER
 Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: puder dla niemowląt. Szczelnie otula całe ciało i skutecznie niweluje drażniący ból. Pachnie czystością, świeżością i niewinnością i kojarzy się z dziecięcą beztroską oraz czułą miłością. Dziecięcy puder to element powszechnie wykorzystywany przez największym mistrzów perfumeryjnych. Artyści kreujący najcudowniejsze i najmocniej chwalone zapachy wiedzą, że to właśnie ten aromat – czy to umieszczony w bazie kompozycji, czy uwalniający się dopiero po kilku godzinach – potrafi najmocniej przekonać do zawartości zdobnego flakonika. Tak samo jest z woskiem Baby Powder, który już w chwilę po rozgrzaniu rozkochuje w sobie świeżymi, pudrowymi aromatami.

SHEA BUTTER
 Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: masło shea.



 A CHILD'S WISH
 Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: delikatna i ciepła kwiatowa bryza, górska lilia oraz bursztyn. Kompozycja beztroska jak zabawa w gronie małoletnich przyjaciół i gwarantująca poczucie bezpieczeństwa kojarzące się z pełną miłości opieką kochanych rodziców. Pachnąca najpiękniejszym bukietem kwiatów – ale nie tym, który kupić można w osiedlowej kwiaciarni! Pąki zamknięte w wosku A Child's Wish to płatki ozdabiające wszystkimi kolorami tęczy wiosenną łąkę – nasz ulubiony plac dziecięcych zabaw i miejsce, do którego z czułością wracamy wspomnieniami. A Child's Wish to powrót do dzieciństwa – sielskiego, beztroskiego, czeszącego jasne włosy świeżym wiatrem. To kompozycja cudowna, radosna i bezpieczna – idealna dla marzycieli i idealistów.


SERENGETI SUNSET
 Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Uwodzicielski aromat słodkich owoców, cytrusów, kwiatów lotosu i bursztynu przenoszący nas na afrykańskie Serengeti o zachodzie słońca.

UNDER THE PALMS
 Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: trawa morska, liście palmowe, kokos.


MY SERENITY
 Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkich gruszek i orzeźwiających pomarańczy z dodatkiem tropikalnych kwiatów oraz subtelnego piżma.


TURQUOISE SKY
 Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: morska trawa, świeża bryza oraz piżmo. Doskonale błękitny wosk Turquoise Sky zamyka w sobie magię lazurowego oceanu, bezchmurnego nieba i jasnego, ożywczego wiatru. Morska bryza niesie za sobą wyjątkową świeżość, która – w ulotnych momentach – zamienia się w woń zebranej gdzieś po drodze morskiej trawy i nutę skradzionego ze straganu z egzotycznymi balsamami piżma. Rześko, cudownie tropikalnie i nieco tajemniczo. Wosk Turquoise Sky to podróż odbyta na skrzydłach wiatru pędzącego po najodleglejszych, najbardziej bajecznych zakątkach globu i wzbijającego się ostatecznie w stronę turkusowego, bezchmurnego nieba.

LAKE SUNSET
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ozon, drewno oraz ananas. Świeże powietrze, ciepłe promienie przygotowującego się do snu słońca i kalejdoskop aromatów natury – tak maluje się aura spokojnego, spędzanego nad brzegiem jeziora wieczoru. W ten sam sposób prezentuje się też pomysł na domową sesję aromaterapeutyczną – uspokajającą, dającą ukojenie i przywodzącą na myśl najpiękniejsze, wakacyjne chwile. Wosk Lake Sunset to wielka moc zamknięta w drobnej formie i propozycja idealna dla wszystkich osób, które – walcząc z jesienną pluchą – marzą o wejściu do wehikuły czasu, który zabierze je wprost na sierpniowe, przyjeziorne molo.

Lubicie woski Yankee? Jakie zapachy możecie mi polecić?

Komentarze

  1. Biedactwo... tak to się zaczyna. Później będzie już tylko gorzej

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kolekcja! Uwielbiam je <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pink Sands to mój pierwszy wosk YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam kominek i świetnie się sprawdza. Mój ulubiony zapach to masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te świeczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma osoby, która ich nie lubi :)

      Usuń
    2. Ja akurat za świecami YC nie przepadam, uważam, że ich ceny są mocno wygórowane. Za to woski kocham, ale nie tylko tej marki.

      Usuń
    3. No tak, ceny są bardzo wysokie :(

      Usuń
  6. Uwielbiam woski zapachowe, a Fluffy Towels i Soft Blanket należą do moich ulubionych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluffy mi bardzo spasował, a Soft Blanket jeszcze nie testowałam :) Child's wish też bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  7. Tez uwielbiam kwiaty (zwlaszcza ciete) i otaczac sie pieknymi zapachami. Z Yankee przepadlam juz daaaawno i nie zaluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cięte kwiaty mają swój urok i nastrajają tak pozytywnie :)

      Usuń
  8. Piękne zapachy, też je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie palę Soft Blanket :) mmmmm ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)