ULUBIONY ŻEL POD PRYSZNIC CZYLI JARDINS DU MONDE ORZECH MAKADAMIA OD YVES ROCHER


Kiedyś pielęgnacja ciała nie wykazywała się dużą różnorodnością. Priorytetem było czyste ciało, mniej ważne jaki specyfik był do ów celu wykorzystywany. Dawniej królowało mydło, które początkowo służyło głównie do przemywania ran oraz do prania. Dzisiaj wybór jest już większy, oprócz mydeł na półce sklepowej znajdziemy różnego rodzaju balsamy, pianki, peelingi i wiele wiele innych. W tym poście chcę przedstawić mojego ulubieńca pod prysznic jakim jest żel o zapachu orzechów Makadamia od Yves Rocher. 


Co obiecuje nam producent?

Poczuj egzotykę ogrodów świata i odkryj słodycz Orzecha makadamia z Gwatemali. Daj się skusić jego niezwykłej, kremowej konsystencji, która delikatnie myjąc Twoje ciało jednocześnie je odżywia, dzięki odżywczym właściwościom olejku z orzechów makadamia.

Działanie:
  • Delikatnie myje i odżywia skórę.
  • Pozostawia skórę miękką i przyjemnie pachnącą po kąpieli.
  • Żel o kremowej konsystencji.



Składniki: W bujnych ogrodach Gwatemali, pod swoją twardą, ochronną skorupą kryje się orzech makadamia znany ze swoich dobroczynnych właściwości. Przez niektórych zwany jest Królem Orzechów. Orzech ten jest owocem tropikalnego drzewa, z którego otrzymuje się szlachetny i cenny olej. Tradycyjnie znany jest on ze swoich odżywczych i zmiękczających właściwości. Olej ten często wykorzystywany jest w produktach kosmetycznych do pielęgnacji skóry.

J A K  S P R A W D Z I Ł  S I Ę  U  M N I E?
Jak już wspomniałam jest to mój faworyt więc recenzja będzie krótka i na temat :)
Opakowanie - standardowa buteleczka, plastikowa, bez pompki, o pojemności 200ml
Konsystencja - bardzoooo kremowa
Zapach - obłędny, mocny, utrzymujący się na skórze po prysznicu
Przeznaczenie/stosowanie/działanie - do codziennego stosowania 
Aplikacja - żel nakładamy bezpośrednio na skórę, bądź na gąbkę, po spienieniu spłukujemy 
Cena - w promocji można go nabyć już za 7 zł, albo dostać w gratisie do zakupów. Cena regularna to 24,80 
Dostępność - drogerie Yves Rocher


S Z Y B K I E  P O D S U M O W A N I E:

Plusy:
+ piękny zapach, nie spotkałam się z podobnie pachnącym kosmetykiem
+ gęsta i kremowa konsystencja
+ uczucie nawilżenia i wygładzenia skóry
+ wydajność 
+ dostępność
+ schludne i praktyczne opakowanie

Minusy:
- regularna cena, ale ja go nabywam tylko w promocji :)

Moja ocena 5/5 
Największy faworyt! Ubolewam, że nie jest dostępny w większej pojemności. Z drugiej strony, jadąc w podróż nie zabiera dużo miejsca.  

Znacie ten żel? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki pod prysznic?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam do poprzedniego wpisu dotyczącego powiększenia ust kwasem hialuronowym 
(kliknij w zdjęcie)

Komentarze

  1. Lubie zele yr. Obecnie pod prysznicem mam stale cos z Lush, petit marsille i cos dla urozmaicenia w zaleznosci od tego co ciekawego wypatrze w sklepie. Mydla i zele ida u mnie jak woda, wiec moge co rusz kupowac cos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupuję inne, dla wypróbowania :D Ale zawsze ten muszę mieć!

      Usuń
  2. Muszę go w końcu kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być mój. Uwielbiam ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mają bardzo udane żele :) W sumie większość lubię, ale ten to zdecydowany nr 1!

      Usuń
  4. lubię ich żele, miałam kiedyś kwiat Lotosu i pamiętam pachniał ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuję, że niedługo znajdzie sie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z żeli YR najbardziej lubię lawendę i kwiat lotosu. Jednak firma bardzo mi podpadła i od 2 lat nie kupuję ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli o mnie chodzi to pod prysznic najczęściej wędrują ze mną żele Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ale nie mam dostępu do ich kosmetyków. Lata temu używałam i sobie chwaliłam :)
    Zapraszam na nowy post "Nowości" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam stosować kosmetyki YR dopiero z 2 lata temu, ale również sobie chwalę :)

      Usuń
  9. Zaciekawił mnie, dawno nie miałam nic z Yves Rocher. Czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie złożyło się żebym miała coś z tej firmy :) chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetny, pachnie cała łazienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Powtórzę się po raz setny - pięknie pachnie <3

      Usuń
  13. Nie używałam jeszcze żeli yr, jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :) Nie przepadam za zapachem orzechów, ale ten to inna bajka ;)

      Usuń
  14. Lubie go i kupuje tylko wtedy gdy jest promocja :) bo 25 na żel to duzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię żele z tej linii, choć tego konkretnego (jeszcze) nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go, super pachnie jak dla mnie:) uwielbiam kosmetyki yr!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja znowu kawy i pomarańczy nie lubię w kosmetykach :P

      Usuń
  18. Uwielbiam żel kawowy tego producenta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kawowy, ale nie przepadam za tym zapachem w kosmetykach :(

      Usuń
  19. Uwielbiam ten zapach, przywołuje najlepsze wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)