MAKIJAŻ WIECZOROWY MONIKI





Hej!



Ostatnio miałam okazję zmalować Monikę - koleżankę z licealnych lat :) Monika ma bardzo duże oczy, więc i możliwości były duże. Postawiłyśmy na mocne, niebieskie oko i kontrastowe, różowe usta, gdyż w takich Monika czuje się najlepiej. Jak Wam się podoba efekt naszej pracy?






(aby powiększyć zdjęcie, proszę kliknąć na nie, zapraszam też do portfolio KLIK)


K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Revlon Colorstay
- kamuflaże Kryolan
- korektor Eveline
- puder ryżowy Ecocera
- paleta do konturowania Kobo
- bronzer Honolulu
- baza do cieni Artdeco
- pigmenty Inglot
- pigmenty MAC
- rozświetlacz My Secret
- paleta Flawess MUR
- pomada do brwi Inglot
- eyeliner Isadora
- tusz wydłużający Celia
- kredka Yves Rocher
- konturówka Golden Rose
- pomadka no name :)

Przy okazji zapraszam Was na bloga Moniki, w prawdzie nie kosmetycznego, ale kulinarnego :) HELA W OPARACH

Komentarze

  1. Na wieczór super propozycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie komponuje się z czerwonem kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oczka, jedynie co bym to brwi na troszkę cieplejszy odcień.

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do brwi racja, też mi pasuje do Moniki cieplejszy odcień. Problemem było to, że modelka ma swoje brwi ciemno szare, praktycznie bardziej zimne niż na zdjęciach... Ociepliłam je trochę pomadą z Inglota, mogłam jeszcze trochę jej dodać, ale bałam się, że przesadzę :D Dziękuję za sugestię :)

      Usuń
  4. Dziękuję pięknie za makijaż, do odważnych świat należy 😊 No i za reklamę bloga oczywiście też 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! :) Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)
      Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  5. Piękny kolor oczu ma ta Pani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna wieczorowa propozycja:) Zapraszam do mnie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski pięknie podbił zjawiskowy kolor tęczówki, efekt super!

    http://shadesofblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu wpadł mi go głowy niebieski kolor, chociaż nie używam go często w makijażu, szczególnie na całą powiekę :)

      Usuń
  8. całkiem ładnie :) tylko ja bym tam wysoko pod brwi nie wyciągała koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja wolę makijaże, które widać przy otwartym oku, a przy niższym wyciągnięciu koloru, przy tej budowie oka nie było za dużo widać :(

      Usuń
  9. Całość prezentuje się ładnie, chociaż ja użyłabym beżowego matowego cienia pod łuk brwiowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na początku był matowy, ale finalnie zrobiłyśmy wersję z mega błyskiem ;)

      Usuń
  10. Pięknie podkreśla tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym wzmocniła dolną powiekę cieniem, żeby był taki bardziej przydymiony efekt.
    Podoba mi się połączenie koloru tej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż :) ja wolę jednak jeszcze ciemniejsze kolory
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się :)) W życiu nie miałam na sobie takiego typowego wieczorowego makijażu oczu :D
    Może kiedyś się skusze ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny makijaż



    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda rada od doświadczonych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny makijaz , ślicznie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ale to nie ja...napisałam w poście, że modelką była koleżanka z liceum Monika ;)

      Usuń
  16. Ja bym wyciągnęła trochę wyżej kreskę, bo makijaz jest dość "draatyczny" i to by mu nadało lepszego efektu :) Poza tym wg mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Co do kreski to racja :) Nie wiem czemu u siebie zawsze wyciągam wyżej kreskę, a u innych trzymam ją bardziej zachowawczo :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)