GOLDEN ROSE LIQUID MATTE LIPSTICK NR 10, CZYLI USTA OTULONE W PERFEKCYJNY MAT

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z pomadką za którą jeździłam około miesiąca po wszystkich stoiskach Golden Rose w okolicy. Urzekł mnie w niej nietuzinkowy kolor oraz to, że jest w formie matowej (ze względu na trwałość wolę takie szminki). A mowa o słynnej już w blogosferze "dziesiątce z GR".
Co o słynnym macie mówi producent? "Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania. Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu."

SKŁAD: isododecane, trimethylsiloxysilicate dimethicone, polybutene, petrolatum, cyclohexasiloxane, kaolin, cera alba, silica dimethyl silylate, disteardimonium hectorite, aroma, propylene carbonate, glyceryl behenate/eicosadioate, persea gratissima oil, tocopheryl acetate, cyclopentasiloxane, benzyl alcohol, may contain, mica, ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 45410, ci 45380, ci 17200, ci 15850, ci 12085, ci 73360, ci 16035, ci 42090, ci 77742, ci 75470, ci 19140, ci 15985, ci 47005, tin oxid
Jestem absolutnie zakochana w tej pomadce! Na jej temat krążą różne opinie - że wygląda trupio, że nie pasuje do bladolicych, że wygląda się w niej na chorą. Wszystko zależy od tego z czym ją zestawimy oraz nie ukrywajmy od naszego typu urody. Ja stosuje ją do dość mocno wykonturowanej twarzy oraz wyraźnie zaznaczonego oka. Wydaje mi się, że fajnie będzie wyglądała przy opaleniźnie, gdyż będzie z nią kontrastować. U bladziochów może zlać się z kolorytem cery... 
Pomadka posiada precyzyjną końcówkę dzięki której nie potrzebujemy kredki do podkreślenia konturu ust, możemy od razu nakładać szminkę. Po aplikacji musimy poczekać kilka chwil, aby szminka zaschła na ustach. Po chwili jest nie do ruszenia przez parę godzin. Robiąc swatch na ręce miałam dość duży problem z jej zmyciem, mimo wszystko uważam to za jej zaletę :)

Podsumowując, jej największe plusy to: trwałość, piękny mat, niespotykany kolor, opakowanie, precyzyjny aplikator. Polecam! Do zakupienia w stoiskach Golden Rose za 19,90 zł/5,5ml.

MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentarze

  1. Też miałam problem z dorwaniem tej pomadki ale w końcu się udało :D to fakt - u każdego wygląda inaczej :) Ja pokochałam ten kolor a ostatnio zaopatrzyłam się w nr 03 - piękny, zgaszony brudny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie pokazałaś na ustach, ale wygląda świetnie Z miłą chęcią bym wypróbowała
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam zrobić zdjęcie ale nic mi nie wychodziło :(

      Usuń
  3. Coraz więcej dobrego słychać o tych pomadkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny odcień na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor nieziemski, kupiłabym go, ale wszędzie wyprzedany, nawet na stronie GR...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Ja za nim chodziłam chyba z miesiąc jak nie więcej...

      Usuń
  6. oo kurcze fela ale sliczny kolorek
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chęcią bym ją zobaczyła na Tobie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolor to pierwszy, jaki zakupiłam :) Jak jeszcze wszyscy nie powariowali tak bardzo na punkcie tych pomadek :D Jest piękny i rzeczywiście - nietuzinkowy. Jestem blada, ale umiem wyczuć, kiedy ów pomadka pasuje mi bardziej, a kiedy mniej, więc nie wygląda źle :) Generalnie nieziemska formuła, która nie wysusza ust!
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) ja również jestem blada ale mam dość ciemną oprawę oczu więc wydaje mi się, że fajnie to kontrastuje :)

      Usuń
  9. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na ustach :) kolor dla mnie lekko za jasny, niemniej jednak z chęcią bym tę serię wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ją przedstawić w jakimś makijażu :) Ta seria ma sporo kolorów więc na pewno wybierzesz coś dla siebie :)

      Usuń
  10. Powiadam ten odcień i jestem w nim zakochana :) naprawdę świetny produkt, nawet zjada się w ładny sposób :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kiedyś u Ciebie makijaż z udziałem tej szminki :)

      Usuń
  11. ale śliczny kolorek :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj kochana,
    Od dawna również poluję na tą pomadkę, jednak u mnie w okolicy jakoś jej brak, może kiedyś mi się uda, bo jest ona na prawdę piękna.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://herbatazpoziomkami.blogspot.com/2016/05/poznajmy-sie-lepiej-50-faktow-o-mnie.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciągle jej brakuje i nie wróży na to, że uzupełnią zapasy :(

      Usuń
  13. Kurczę :D nic się nie znam na kosmetykach :) bardzo podobają mi się zdjęcia - dobra jakość. Tekst bez błędów - to kolejne miłe zaskoczone :)

    pozdrawiam

    wladca-gwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek, idealnie trafia w mój gust. Chyba przy następnej wizycie w galerii zatrzymam się przy stoisku GR

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, online chyba już jej nie dostaniesz :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i cudny odcień :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle już o nich dobrego słyszałam, a jeszcze nie miałam okazji pomacać kolorków na żywo. Zdecydowanie muszę się w końcu przejść na stoiska GR ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! o tym kolorze rzeczywiście baaardzo głośno :)

      Usuń
  18. Lubie takieE odcienie u kogos ale nie mialam okazji uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam co do niego obawy, ale podoba mi się :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Albo się go kocha, albo nienawidzi :) Wzbudza skrajne emocje :)

      Usuń
  20. Uwielbiam matowe pomadki, chętnie przetestuję :)
    www.jeilliebean.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Za każdym razem będąc na stoisku Golden Rose oglądam ten kolor, ale jakoś nie mam odwagi go kupić, może dlatego iż lepiej czuje się w ciemniejszych kolorach. Ten zdecydowanie mnie bardzo kusi więc może w końcu go kupię :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten kolor rozszedł się jak świeże bułeczki :) Tak więc bierz póki masz okazję :)

      Usuń
  22. Niestety jestem baldziuchem (rude włosy, prawie przezroczysta cera), staram się unikać bezy zarówno w pomadkach, jak i ubraniach ;)

    Zapraszam sie siebie na nowy artykuł: Jak tanio i skutecznie wypromować bloga :)
    http://www.nalepiony-marketing.pl/2016/05/19/jak-tanio-i-skutecznie-wypromowac-bloga/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm myślę, że akurat ten kolor mógłby Ci podpasować ;)

      Usuń
  23. Nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę ją mieć, kolor jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że gdzieś jeszcze uda Ci się ją dorwać :)

      Usuń
  25. Nigdy nie miałam pomadek w płynie - ta ma bardzo ładny odcień, który mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam taką formułę - jest o wiele trwalsza :)

      Usuń
  26. Myślę, że ta pomadka już wkrótce dołączy do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę,że którąś z tych sobie przygarnę niedługo w ramach prezentu urodzinowego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta pomadka jest dość mocno już rozsławiona, coraz bardziej się zastanawiam czy sobie jej nie kupić :) Chociaż bardziej interesuje mnie jakiś żywszy kolor a nie nude.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie muszę mieć na nią nastrój :D Ale warto ją mieć!

      Usuń
  29. Ale ładny kolor, jeju! Na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny kolorek :) muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak się cieszę,że trafiłam na ten post. Od dawna szukałam pomadki w płynie. teraz wiem gdzie ją znaleźć.

    Zapraszam do mnie: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolor. :) Marzy mi się coś od Golden Rose, ale zawsze mi do nich nie po drodze.:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Jade do Polski za miesiac to na pewno zrobie sobie zapas cudownosci z GR <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam 03 i 04 :) Piękne kolory, jakość ok - bez fajerwerków ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomimo, że to taki "rozchwytywany" kolor mnie się nie podoba, co innego 03 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o 03, ale zanim się zdecydowałam to już jej nie było :(

      Usuń
  36. Troszkę się boję, że będę wyglądać nieco trupio, ale bardzo kusi mnie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 10 wygląda pięknie, ale na mnie wygląda niekorzystnie :/ za to 03 już jest mega <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)