KOSMETYKI ŚWIATA - POWIEW PROWANSJI, CZYLI MYDŁA MARSYLIJSKIE PROSTO Z FRANCJI

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj przychodzę z mydłami, które przywiozłam ze sobą z Marsylii. Kupiłam w sumie 6 mydeł zapachowych i jedno "szare" - dla męża :) Czy rzeczywiście słusznie zbierają tyle pochwał? Chciałam też wspomnieć, że ten wpis zaczyna cykl "Kosmetyki świata", w którym co jakiś czas będę przedstawiać moim zdaniem hity z zagranicy :)

Będąc w Marsylii od razu do głowy przyszły mi dwa produkty: kosmetyki Le Petit Marseillais oraz płyn do podłogi, którego używam - Sidolux, o zapachu mydła marsylijskiego. Wyróżnia je piękny zapach, więc będąc w tym regionie Francji grzechem byłoby nie kupić mydeł. 
Mydła wytwarzane są przez regionalnych rzemieślników, którzy to zajmują się zarówno doborem kompozycji zapachowych jak i bezpośrednim wytworzeniem produktu. Mydła wytwarzane są ręcznie, dzięki czemu mamy pewność, że każde zostało wykonane ze należytą starannością.
Czym wyróżnia się mydło marsylijskie?
  • Posiada minimum 72% olejów roślinnych (m.in. mogą to być: olej z oliwek, agranowy, migdałowy, arachidowy, rzepakowy, ze słodkich orzechów, palmowy. Mydła zakupione przeze mnie posiadają 80% olejów, a szare 72%. Zawartość procentowa jest "wygrawerowana" na kostce.
  • Nie zawiera tłuszczów zwierzęcych.
  • Ma naturalne dla skóry pH.
  • W składzie nie znajdziemy parabenów.
  • Nie jest testowane na zwierzętach.
  • Jest w 100% biodegradowalne.

Jakie wersje zapachowe nabyłam?
  • lawenda
  • wrzos
  • płatki róż
  • róża
  • mimoza
  • cytryna
Moim ulubieńcem są wersje różowe - róża i płatki róż 
Jakie korzyści przynosi nam stosowanie mydła marsylijskiego?
  • wygładza skórę
  • nie wysusza
  • regeneruje komórki
  • nie uczula (strzał w 10 dla alergików)
  • ma działanie bakteriobójcze
Stosowałyście kiedyś mydła z Marsylii? 

MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PACZUSZKA DO TESTÓW OD CELII


RELACJA Z WAKACJI STATKIEM COSTA FAVOLOSA - WŁOCHY, HISZPANIA, FRANCJA (DUUUŻO ZDJĘĆ!)




Komentarze

  1. Boże jakie cudeńka zazdroszczę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie przepadam za mydełkami w kostkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie kupiłam je bardziej pod wpływem impulsu :D

      Usuń
  3. nie przepadam za mydłami ale te wyglądają obłędnie. Dużym plusem dla mnie jest ich niewielki rozmiar. Byc może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają tak cudnie że żal ich używać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mydła w kostce wszelakie! :)

    Zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają, aż mam ochotę wyjechać w tamto miejsce.. sądzę, że zapach jest tak samo zniewalający co wygląd! :)

    https://klajf.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim - wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba ponownie muszę wybrać się do Francji.. :D zachęciłam mnie tymi mydełkami.. :D Tylko co na to mój Facet? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne! wyglądają jak klocki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie mydełka! Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystko co pięknie pachnie ! Więc skusiłabym się na takie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak cudownie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydełka w kostkach jedynie do mycia rąk używam. Do ciała raczej nie bo często mi wysuszają skórę. Lubie czasami kupić jakieś ładnie wyglądające mydełko, które fajnie pachnie i wkładam je do szafy, aby ubrania przesiąknęły zapachem :)

    zostaje u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie prawie w ogóle nie używam mydła w kostce, ale to kupiłam tak dla zasady :P Bardziej jako pamiątkę :D

      Usuń
  14. łał, to tylko mydła ale cieszą oko, pięknie się prezentują :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie wyglądają, jak zabaweczki! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)