KOREKTOR LIQUID CONCEALER CZYLI CZĘŚĆ 1 GOLDENBOX OD GOLDEN ROSE

Hej!
Po powrocie z mojego urlopu na moim mailu czekała miła niespodzianka, tzn. mail odnośnie współpracy z firmą Golden Rose. Jako, że firmę bardzo lubię i cenię to zgodziłam się bez dłuższego zastanowienia. Co czekało na mnie w pudełeczku?

Zacznę od tego, że paczuszka bardzo cieszyła oczy. Ładne, twarde opakowanie a w nim 6 produktów położonych na fuksjowych (!) ścinkach. Lepszego koloru nie dało się dobrać :) Jak widać na zdjęciu, do testów otrzymałam 5 korektorów i eyeliner. Wybrałam go w czarnym kolorze, gdyż tylko takiego używam na co dzień.
Co o korektorze mówi producent? "Liquid concealer to korektor w płynie, przeznaczony do pokrycia drobnych zmian skórnych czy do rozjaśnienia cieni pod oczami. Specjalnie zaprojektowany aplikator w pędzelku ułatwia aplikację."

Skład produktu: aqua, cyclopentasiloxane, dimethicone, cyclomethicone, glycerin, mono propylene glycol, disteardimonium hectorite, propylene carbonate, nylon-12, ppg-3 myristyl ether, ricinus communis (castor)seed oil, talc, silica dimethyl silylate, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, butylparaben, isobutylparaben, tocopheryl acetate, lecithin, ascorbyl palmitate, glyceryl stearate,glyceryl oleate, citric acid, allantoin, aloe vera, bisabolol

Do wyboru mamy 5 wersji kolorystycznych, o pojemności 2g. Każdy produkt dodatkowo zapakowany jest w czarny, twardy kartonik ze złotymi napisami. Opakowanie oceniam na duży plus, zachęca do zakupu i jest eleganckie, przez co z pewnością zwrócimy na niego uwagę. Nie ma też zaskoczenia jeśli chodzi o ilość produktu - dzięki przezroczystemu opakowaniu możemy kontrolować ilość korektora. Mi najbardziej spasował kolor 4, który jest najjaśniejszy. Tutaj trochę się zdziwiłam, gdyż myślałam, że jedynka będzie dla bladzioszków. Jednak kolory nie są poukładane od jasnego do ciemnego. Może to troszkę mylić. Same zobaczcie...
Numer 1 wpada lekko w róż, jest podobny do numeru 5, ale jednak troszkę ciemniejszy od niego. Nr 2 nada się do opalonej cery, albo jeśli posiada ktoś ciemną karnację. Numer 3 jest najciemniejszy i myślę, że dla niektórych w lato będzie jak znalazł. 4 to coś dla bladzioszków!  Posiada ładne beżowe tony. W kolejności od najjaśniejszego do najciemniejszego: 4, 5, 1, 2, 3. 
Korektor ma formę fiolki z pędzelkiem. Aby zaaplikować produkt musimy pokręcić zakrętką, aż końcówka będzie miała wystarczającą ilość korektora. 

J A K  S P R A W D Z I Ł  S I Ę  U  M N I E?
Opakowanie - Przy zakupie otrzymujemy korektor umieszczony w kartoniku. Całość wygląda elegancko;
Konsystencja - płynna, kremowa;
Zapach - bez zapachu; 
Przeznaczenie/stosowanie/działanie - zatuszowanie drobnych niedoskonałości i przebarwień oraz rozjaśnienie cieni pod oczami
Aplikacja - prosta, naniesienie korektora za pomocą pędzelka z opakowania;
Cena - 15,90 zł
Dostępność - stoiska Golden Rose (+strona internetowa), lokalne drogerie

Nie mam dużych niedoskonałości, jedynie drobne przebarwienia - produkt poradził sobie z nimi idealnie. Strefę pod oczami bardzo ładnie rozświetla, ujednolica. Mam lekkie siniaczki pod oczami i bez problemu je zakrył. Myślę jednak, że przy większym problemie trzeba sięgnąć po mocniejsze środki. Skóra wygląda zdrowiej. Nie daje efektu tępego matu, tylko delikatnego rozjaśnienia. Korektor ma formułę, która zastyga - jest przez to trwały i co ważne nie zbiera się w załamaniach. Obecnie ciężko mi stwierdzić jak wygląda wydajność. Na pewno do jednorazowego makijażu wystarczy bardzo mała ilość produktu. 
S Z Y B K I E  P O D S U M O W A N I E:
Plusy:
+ cena
+ 5 odcieni
+ rozświetlenie 
+ tuszowanie lekkich siniaków
+ brak zapachu
+ przezroczyste opakowanie - widać ile produktu zostało

Minusy:
- nie pokryje dużych cieni pod oczami

Dla mnie ten korektor spisuje się bardzo dobrze. Nie mam wymagającej cery, nie sięgam także codziennie po ten produkt. Szczerze mogę polecić do ujednolicenia strefy w okół oczu.  

Moja ocena -5/5 

W maju korektor Liquid Concealer jest produktem miesiąca, dzięki czemu jego cena jest obniżona :) 
Chciałam wspomnieć, że fakt, iż korektory dostałam do testów nie wpływa w żaden sposób na moją ocenę. 
Już teraz zapraszam do postu, który pojawi się na dniach, a będzie dotyczył drugiej części paczki czyli żelowego eyelinera.

MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PACZUSZKA DO TESTÓW OD CELII


RELACJA Z WAKACJI STATKIEM COSTA FAVOLOSA - WŁOCHY, HISZPANIA, FRANCJA (DUUUŻO ZDJĘĆ!)



Komentarze

  1. Pudełeczko piękne! Już za samo opakowanie duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dla mnie duże znaczenie ma pierwsze wrażenie :)

      Usuń
  2. Świetne pudełko a zawartość jeszcze lepsza. Miłego testowania. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę markę. Właśnie zamówiłam sobie słynne matowe pomadki w płynie oraz ten sam liner, tylko, że w kolorze kobaltowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię Golden Rose. Według mnie to super jakość w przystepnej cenie :)

      Usuń
  4. Czekam na test eyelinera bo nadal nie znalazłam tego doskonałego!
    Ja pod oczy używam dream lumi touch i wydaję mi się, że jest on bardzo podobny do GR.
    Samą markę cenię za produkty do ust ;) Zazdroszczę współpracy :D
    Buziaki i zapraszam do mnie :D
    MÓJ BLOG > klik ¦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam produkty do ust z GR :) liner będzie już wkrótce, ale...mogę go naprawdę polecić :)

      Usuń
  5. Świetna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te korektory świetnie się prezentują :)

    Kochana poklikałabyś w linki w poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tych korektorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę współpracy z GR, a tych korektorów nie miałam okazji próbować, wyglądają cudnie :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je spróbować :)
      Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z GR :)

      Usuń
  9. Gratulacje z powodu współpracy ! Korektory wyglądają bardzo interesująco i może kiedyś będę miała okazje przetestować ten produkt. Osobiście bardzo przypadły mi do gustu odżywki Golden Rose - serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jak będziesz miała okazję to warto przetestować :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. Mmm marzenie :) Ślicznie zapakowana paczuszka oraz śliczne zdjęcia. Ciekawa jestem jakby poradził sobie z moimi cieniami pod oczami, ale zapewne kiepsko, bo są dość spore :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze sporymi cieniami może być problem, bo krycie nie jest bardzo mocne :( ale fajne ujednolica koloryt więc warto spróbować :)

      Usuń
  11. Gratuluję współpracy ! Bardzo lubię te korektory jednak tak jak wspomniałaś nie zakryje mocnych sińców pod oczami, jednak radzi sobie z innymi problemami skórnymi dość dobrze. Bardzo lubię tą markę kosmetyczną :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również bardzo lubię GR i już dłuuuuugo korzystam z ich kosmetyków :) Rzeczywiście na duże sińce lepiej wybrać coś mocniejszego :)

      Usuń
  12. korektor średnio mi sie spisywał, ale pomadki kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam :) jestem zakochana w matowej nr 10 :)

      Usuń
  13. Uwielbiam ta firme i ich produkty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. absolutnie pjękne opakowanie, absolutnie piękne kolory i urzekająca notateczka od firmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Golden Rose, jeśli o mnie chodzi to ja mam ciut więcej do zakrycia, ale ciekawi mnie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pudełko :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedna z moich ulubionych firm. Na pewno się z tym korektorem poznam, ale na razie mam szlaban na zakupy kosmetyczne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam szlaban :P Nic na promocjach w Rossmannie nie kupiłam :D

      Usuń
  18. Oj miło pewnie dostać takie pudełeczko :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna paczuszka <3 super produkty
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne. Choć 2 i 3 to nwm z jakiej bajki wpadły :D Takie ciemne i pomarańczowe o.o
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne opakowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten najjaśniejszy. Cienie mam widoczne, więc radzi sobie średnio, tak na czwórkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam najjaśniejszy :) fajnie rozświetla, ale z dużymi cieniami jest problem... czwórka to tez dobra ocena :))

      Usuń
  24. golden rose to firma którą bardzo lubię ;) ufam im w kwestii większości kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  25. ja z gr miałam tylko lakiery:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś używałam od nich lakierów, teraz głównie pomadki stosuję :D

      Usuń
  26. Ładnie zapakowane :) Korektor nr 2 chyba byłby dla mnie dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nr 2 byłby za ciemny nawet po wizycie na Hawajach :D

      Usuń
  27. Fajnie, że są do wyboru dosyć jasne odcienie. Potrzebuję jednak znacznie mocniejszego krycia pod oczami. Pozdrawiam ciepło, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mocniejszego krycia raczej się nie sprawdzi, masz jakiś ulubiony korektor dobrze kamuflujący cienie?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Gratuluję współpracy. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze, bede musiala sie na niego skusic, moze okaze sie fajna alternatywa dla mojego obecnego korektora z L'Oreal :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Będziesz zadowolona :) Cena niższa, a jakość bardzo dobra :)

      Usuń
  30. Hej czy mogłabyś mi doradzić, używam aktualnie 4 :) czasami jednak lubię użyć samoopalacza na twarz no i niestety 4 jest jasna czy moglabys doradzić który z tych kolorków jest ciut ciemniejszy od 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam numer 5 :) Ewentualnie 1. W kolejności od najjaśniejszego do najciemniejszego to 4 5 1 2 3 :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)