PRÓBA MAKIJAŻU ŚLUBNEGO DARII - PODEJŚCIE NR 2

Hej!
Darię już powinnyście znać, bo gości u mnie na blogu już drugi raz. Za niedługo będzie i trzeci post z jej udziałem :) Przyszła Panna Młoda chciała makijaż delikatny i bardzo naturalny. Nasz pierwszy zamysł możecie zobaczyć w starszym poście - KLIK. Zdecydowałyśmy jednak zrobić trochę mocniejszy makijaż w odcieniach różu i dodać kępki rzęs. Finalny makijaż będzie wyglądał podobnie tylko rzęsy dobierzemy krótsze. 




K O S M E T Y K I,  K T Ó R Y C H   U Ż Y Ł A M:

- podkład Revlon Colorstay 150 (recenzja)
- Paleta do konturowania na morko Kobo (recenzja)
- puder ryżowy Ecocera (recenzja)
- korektor Golden Rose (recenzja)
- bronzer BahamaMama The Balm
- baza Ingrid
- baza do cieni Artdeco
- rozświetlacz MaryLou The Balm
- paleta cieni Sleek
- paleta Flawess MUR
- puder do brwi Golden Rose
- eyeliner Isadora
- tusz Sexy Plump Yves Rocher
- kredka Yves Rocher
- konturówka Golden Rose
- pomadka Golden Rose 
- fixer Kryolan (recenzja)
- kępki rzęs (recenzja)

Co sądzicie o makijażu Darii? Bardziej podoba Wam się ten czy poprzedni? :)

MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Komentarze

  1. Jestem za obecnym bardziej wyrazisty:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że oczy są ładniejsze od poprzedniego ale dodałabym pomadkę z poprzedniego :) Strasznie podobają mi się rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię, z ustami możemy jeszcze kombinować :)

      Usuń
  4. Bardzo delikatny makijaż ;) Podoba mi się :)
    Pani na zdjęciu wygląda bardzo uroczo ;) Wyjątkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z krótszymi rzęsami będzie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba makijaże piękne, ale ten zdecydowanie wygrywa jeżeli chodzi o wyrazistość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tez jestem za większą wyrazistością :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba, że jest delikatny, a jednak widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :) naprawdę ślicznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ciesze się, że przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  9. bardzo subtelnie, świeżo i promiennie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej podoba mi się ten makijaż, ale jak dla mnie za delikatny, wolałabym wyraźniejszy i nieco kolorowy, ale to tylko moje odczucie,bo każdy lubi co innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak piszesz - każdy lubi co innego :) ja również wolę bardziej podkreślone oko :)

      Usuń
  11. Makijaż idealny ! Podoba mi się wszystko w nim. Chętnie bym oddała się w Twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło czytać takie słowa ♡

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)