WŁOSOWY DUET GOSH CZYLI SZAMPON I ODŻYWKA Z LINII COCONUT OIL


Cześć! Dzisiaj mój kolejny debiut- tym razem włosowy. Jak się okazało nigdy wcześniej nie pisałam o włosach...czas to zmienić! Chciałam Wam przedstawić mój codzienny duet do włosów - szampon i odżywkę od firmy Gosh.



COCONUT OIL SHAMPOO
_________________________________________________________________

Od producenta: Kokosowy szampon regenerujący polecany jest do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie zniszczonych, łamliwych, słabych i suchych.
_________________________________________________________________

Delikatna formuła szamponu łagodnie oczyszcza skórę głowy oraz włosy z zanieczyszczeń. Dzięki wzbogaceniu o drogocenne składniki: naturalny olej kokosowy, keratyny białka, białka pszenicy, prowitaminę B5 i masło shea, szampon rewelacyjnie nawilża i odżywia, regeneruje i wzmacnia włosy. Szampon zapobiega rozdwajaniu, pozostawia włosy miękkie, lśniące i otulone przyjemnym zapachem kokosa. Kosmetyk rewitalizuje, odżywia oraz naprawia rozdwojone końcówki. 
_________________________________________________________________

Sposób użycia: Aplikować niewielka ilość na mokre włosy. Spienić, wmasować w skórę głowy i włosy, po czym dokładnie spłukać. Dla uzyskania lśniących i miękkich włosów oraz ułatwienia rozczesywania, producent zaleca zastosowanie odżywki z serii Coconut Oil Gosh Proffesional.
UWAGA! Profesjonalna formuła, optymalny efekt widoczny po 3 zastosowaniach.

_________________________________________________________________


COCONUT OIL CONDITIONER
_____________________________________________________________________

Od producenta: Luksusowa odżywka do włosów o działaniu głęboko regenerującym. Formuła zawiera naturalny olejek kokosowy, prowitaminę B5, proteiny kreatyny oraz masło shea. Wykazuje działanie nawilżające, odżywcze i wzmacniające. Dokładnie regeneruje włosy, pozostawiając je miękkie, błyszczące i delikatne w dotyku. Kremowa konsystencja zapewnia bezproblemową aplikację. Kosmetyk został umieszczony w czarnej miękkiej tubie. Skład wzbogacono o subtelny, kokosowy zapach.
_____________________________________________________________________

Sposób użycia: Aplikować niewielka ilość na mokre włosy, po wcześniejszym umyciu szamponem. Po 3-5 minutach spłukać.

_____________________________________________________________________

SKŁAD: AQUA/WATER/EAU, CETEARYL ALCOHOL, COCOS NUCIFERA OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, COCOYL HYDROLYZED KERATIN, HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYTRIMONIUM CHLORIDE, PHENTHENOL, C10-40 ISOALKYLAMIDOPROPYLETHYLDIMONIUM ETHOSULFATE, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, PHENOXYETHANOL, PIROCTONE OLAMINE, PARFUM/FRAGRANCE, BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, CITRAL, SODIUM HYDROXIDE.

___________________________________________________

Zestaw kupiłam w drogerii Hebe, gdy była promocja -40% na kosmetyki marki Gosh. Zarówno za szampon, jak i za odżywkę zapłaciłam 17,99 zł i za tą cenę otrzymałam po 250 ml każdego z produktów. Kosmetyki zamknięte są w miękkich, czarno-beżowych tubach. Nie ma problemu, aby wydostać z nich kosmetyk. Szata graficzna jest minimalistyczna i już na pierwszy rzut oka seria olej kokosowy stwarza wrażenie profesjonalnej. Po otwarciu tuby czeka na nas piękne wrażenie zapachowe! Ja uwielbiam kosmetyki kokosowe, więc nie wahałam się wybierając ten a nie inny zestaw. Szampon i odżywka pachną delikatnie kokosem- nie jest to mdły i natarczywy wiórek kokosowy. Nie są one bardzo gęste, ani też zbyt wodniste. Konsystencja jest w sam raz - chyba już standardowo odżywka jest gęstsza od szamponu. Oczywiście produkt ma kolor biały, jak na kokos przystało!
___________________________________________________________________________________________


Czas na wrażenia i efekty... Muszę przyznać, że ostatnio zawiodłam się na duecie Matrixa, z którym wiązałam duże nadzieje. Niestety, włosy zaczęły się strasznie plątać, skóra głowy mocno swędziała. Za to Gosh już od pierwszego użycia zaprzyjaźnił się z moimi włosami. Po umyciu czułam, że są dobrze oczyszczone. Odżywkę trzymam zazwyczaj około 2 minut. Nie mam żadnego problemu z rozczesaniem włosów- szczotka sunie po nich bardzo gładko. Na plus muszę ocenić także zapach, który pozostaje na włosach. Po użyciu włosy błyszczą, są odpowiednio dociążone. Jak na razie nie mam żadnych zastrzeżeń. 


P O D S U M O W A N I E :

+ cena w promocji (regularna to około 30 zł/250ml)
+ piękny zapach
+ szata graficzna
+ wydajność 
+ efekt na włosach

+/- dostępność (Hebe i drogerie internetowe)

Moim zdaniem warto spróbować tego duetu - ja jestem bardzo zadowolona! Następnym razem może pokuszę się o wersję z olejem arganowym :)

Moja ocena: 




Komentarze

  1. Nie znam, chętnie bym wypróbowała, lubię wszelakie kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam bardziej świadomie dbać o włosy :)

      Usuń
  2. Wszystko co ma w sobie kokos uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami Gosh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli z kokosem to ja juz to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki z kokosem
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co kojarzę to w SP też są ich produkty oczywiście kojarzę markę ale jakoś nigdy nie kusiło mnie by coś wypróbować może to przez ich cenę regionalną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero powstaje SP :P No tak, cen nie mają niskich, choć teraz już trochę "spadły" w porównaniu z latami poprzednimi :)

      Usuń
  7. Kokos coś co uwielbiam ;) Ciekawy duet, u mnie kokosowy ale z Palmer's też super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę się tylko domyślić tego cudownego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam testować nowości do włosów :) Szukam swoich ideałów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz okazję to spróbuj coś z Gosha! Myślę, że warto :)

      Usuń
  10. Nie wiedziałam, że ta marka ma również pielęgnacje w asortymencie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam jak kiedyś zobaczyłam ich kosmetyki do pielęgnacji włosów w Hebe :)

      Usuń
  11. Uwielbiam używać kosmetyków do włosów z olejem kokosowym w składzie ^-^ Mam niby wysokoporowate i nie powinny się u mnie dobrze spisywać, jednak mimo tego moje włosy go kochają ! :D


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wysokoporowate i też uwielbiają olej kokosowy :D

      Usuń
  12. Kiedyś ta marka była numerem jeden teraz trochę jest zapomniana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...Kiedyś miałam od nich świetny eyeliner, teraz niestety jest niedostępny :(

      Usuń
  13. Nie miałam produktów do włosów z GOSH, ale Coconut Oil zachęca do zakupu ;) Moje włosy uwielbiają ten olej ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt! Chyba skusimy się na zakup pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. odżywka wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj kusi kusi ten duecik, też uwielbiam kokosowe kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy za olejem kokosowym niestety nie przepadają, więc duet nie dla mnie… ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy kiedyś go nie lubiły, ale coś im się zmieniło i teraz go uwielbiają :D

      Usuń
  18. Uwielbiam kupować nowe kosmetyki do włosów :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z opisu wynika, że i u mnie ten duet mógłby sie sprawdzić. Jednak zwłaszcza jeśli chodzi o szampony jestem bardzo nieufna :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Kokos w kosmetykach zawsze mnie kusi :) Fajnie, że ten duet tak dobrze się u Ciebie sprawdza. Mnie najbardziej zainteresowała odżywka - jeśli dodaje blasku i dobrze dociąża włosy to powinna mi przypaść do gustu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najlepiej dociąża z wszystkich odżywek co miałam :)

      Usuń
  21. Chętnie bym się skusiła, zapach mnie intryguje :) Fajnie by było czuć go przez jakiś czas na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuć przez jakiś czas, ale niestety nie cały dzień :P

      Usuń
  22. mnie kokosowe mazidła do włosów szopują;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak u mnie by było z tym dociążeniem.... ale jak bym trafiła na promocje to możliwe że bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma włosy rozjaśniane, dość puszące się, a tutaj po użyciu są gładkie i przyjemne :)

      Usuń
  24. Ni próbowałam jeszcze nic od nich, ale niestety kokos to nie dla moich włosiąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu szkoda, ale mają inne oleiska więc warto popatrzeć :D

      Usuń
  25. Chętnie wypróbowałabym odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka godna uwagi :) Do szamponu nie przykładam zbyt dużej uwagi, ale lubię mieć z jednej serii :D

      Usuń
  26. Gosh jakoś zawsze kojarzył mi się z kosmetykami do makijażu
    Miałam tej marki bardzo dobry podkład
    A widzę, że kosmetyki do włosów maja również warte wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś się zdziwiłam, że gosh ma w swojej ofercie pielęgnację, a tu takie miłe zaskoczenie :)

      Usuń
  27. olej kokosowy i masło shea to akurat nie to co lubię moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mnie zaciekawiłas... Chyba wypróbuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Markę Gosh znam jedynie z kosmetyków do makijażu. Z zapachem kokosa staram się uważać, bo często jest tak przesłodzony że wywołuje u mnie mdłości..ale taka wersja z arganem? czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja, z kokosem różnie bywa, tutaj akurat zapach jest wyczuwalny ale nie intensywny i mdły :)

      Usuń
  30. Z Gosh miałam tylko lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam jeszcze okazji stosować kosmetyków tej marki, ale przyznam, że z przyjemnością wypróbowałabym ten zestaw. Nie ukrywam, że głównie z uwagi na zapach ;) Uwielbiam zapach kokosu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)