POMADKI GOLDEN ROSE LONGSTAY LIQUID MATTE 03, 08 I 10 - MOJE TYPY NA LATO

Cześć dziewczyny!
Mamy lato w pełni- czasami nieco kapryśne, ale przynajmniej w moich okolicach na brak słońca nie można narzekać. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje trzy ulubione odcienie płynnej, matowej pomadki od Golden Rose. W zależności od nastroju stawiam na delikatny klasyczny róż, neonowy róż, bądź lekko sine usta. 

Najbardziej rozchwytywanym kolorem pomadki Golden Rose jest nr 03 i 10. W okolicach kwietnia były bardzo duże problemy, żeby je kupić. O ile dziesiątkę udało mi się dorwać  w kwietniu podczas uzupełniania asortymentu na stoisku GR, tak trójkę kupiłam dopiero początkiem lipca. W każdym razie cieszę się, że już są ze mną :) Numer 10 była nawet głównym bohaterem postu, który pisałam w maju - KLIK
Czas na kwestie praktyczne i techniczne, czyli co pisze producent o tych pomadkach...

"Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania. Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu."

SKŁAD: isododecane, trimethylsiloxysilicate dimethicone, polybutene, petrolatum, cyclohexasiloxane, kaolin, cera alba, silica dimethyl silylate, disteardimonium hectorite, aroma, propylene carbonate, glyceryl behenate/eicosadioate, persea gratissima oil, tocopheryl acetate, cyclopentasiloxane, benzyl alcohol, may contain, mica, ci 77891, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 45410, ci 45380, ci 17200, ci 15850, ci 12085, ci 73360, ci 16035, ci 42090, ci 77742, ci 75470, ci 19140, ci 15985, ci 47005, tin oxid


Za cenę 19,90 zł otrzymujemy 5,5 grama produktu. Kosmetyk zapakowany jest w czarny kartonik, charakterystyczny dla produktów Golden Rose. Pomadka wygląda bardzo estetycznie, napisy się nie ścierają. Na uwagę zasługuje aplikator, który jest lekko płaski. Podczas makijażu ust nie musimy dodatkowo używać konturówki - szminką bez problemu zrobimy obrys warg. Co do trwałości to nr 08 jest moim faworytem. Możliwe, że ze względu na mocny kolor. Wytrzymuje na ustach bez żadnych poprawek około 6 godzin przy jedzeniu i piciu. Ściera się równomiernie. 03 i 10 również są trwałe, ale nie tak bardzo jak 08. Żadna z nich nie roluje się na ustach, u mnie nie wysuszyły ust. Po aplikacji należy chwilę poczekać aby szminka zastygła. Posiada także piękny, słodki zapach :)
Swatche: od lewej 03, 08 i 10.



P O D S U M O W A N I E :

+ paleta kolorów - praktycznie każdy kolor mi się podoba
+ wydajność
+ cena
+ precyzyjny aplikator
+ trwałość
+ zapach
+ eleganckie opakowanie

+/- dostępność (stoiska Golden Rose oraz ich strona internetowa)

Podsumowując... Moje ulubione matowe pomadki. Nie zawiodłam się na ich trwałości. Z pewnością zakupię jeszcze inne odcienie.

Moja ocena:




Komentarze

  1. Uwielbiam te pomadki. Mam 5 i na pewno jeszcze jakieś kupię :)
    Z Twoich mam 03 i 10. Mega komfortowo nosi się je na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 01 i 03 ale dopiero od niedawna wiec jeszcze nie mam o nich wyrobionej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy tak polecają, a ja ich jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki jak pomadki, ale pazurki ! To " Mirror effect " ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te pomadki, uwielbiam je :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne zarówno na codzień jak i na większe wyjście :)

      Usuń
  6. 03 jest przepiękna :) pewnie sobie kupię bo z GR nie mam ani jednej jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed 03 się broniłam, bo wydawało mi się że to nudziak, to bardzo ładny róż :)

      Usuń
  7. Chyba mam zakupione dokładnie te same kolory, ale miałam ochotę kupić wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te pomadki ;) Są moim odkryciem tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie no róż w srodku wymiata:d
    P.S piekny efekt lustra;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię,mam 02 i 06 i dokupię jeszcze 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety u mnie kompletna klapa, mam nr 03

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam, że u Ciebie się nie spisała :(

      Usuń
  12. Kupiłam nr 10 i niestety nie mój kolor, wyglądam w nim gorzej niż strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam nr 10 i niestety nie mój kolor, wyglądam w nim gorzej niż strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa kolorku nr 10, ale jest dość specyficzny, przez co mam co do niego pewne obawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie się prezentują, ale musialabym poszukać innego koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo do wyboru - na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  16. Ale piękne kolorki 10 to mój faworyt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. 04 też jest bardzo fajny :) Panna Młoda którą malowałam miała na ustach 04 ^^

      Usuń
  18. ja mam jedynkę i dziesiątkę, ale szukam jeszcze właśnie trójki, bo dopiero po zakupie dwóch pierwszych spodobał mi się jej odcień. ;) generalnie nie są moimi ulubieńcami, ale jakoś w ogóle mam problem z płynnymi, zdecydowanie lepiej pasują mi te w kredce od GR, o wiele przyjemniej mi się je aplikuje i nie rozmazują mi się. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też trójka spodobała się z czasem :) tych matów w kredce jeszcze nie miałam, ale na pewno skuszę się na jakiś kolor na próbę :)

      Usuń
  19. Mam nr 3 i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio trójka towarzyszy przy każdym makijażu :)

      Usuń
  20. ciągle widuję je na różnych blogach, muszę w końcu kupić jakiś kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiły się bardzo popularne, ale myślę, że słusznie :)

      Usuń
  21. Same cudeńka !!! Różowe pomakdi maką obłędne odcienie !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor podchodzący pod brąz bardzo mi sie spodobał i lubie ta firmę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose ma produkty bardzo dobre jakościowo, a dodatkowo nie rujnują kieszeni :)

      Usuń
  23. Ja jestem zakochana w tych pomadkach. Mam 8 kolorów - nr 3 planuję na ślub, 8 zaś to moja niekwestionowana ulubienia, w 10 niestety wyglądam trupio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 3 też miałam na ślubie :) Teraz używam ich wymiennie, ale mam ochotę na więcej kolorów :)

      Usuń
  24. Pierwszy z lewej taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja ale ladne! Szkoda ze ja dostepu wogole zandego do nich nie mam. Bede zniw Mame albo kolezanke prosic ... Kolorki niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne, szczególnie ten intensywny róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba najintensywniejszym kolorem jaki miałam :)

      Usuń
    2. lubię mocno podkreślone usta , nie maluję oczu cieniami

      Usuń
  27. płynna pomadka z efektem matu - idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie byłam przekonana do matów, teraz to mój must have:)

      Usuń
  28. Miesiąc temu dorwałam 10 i jest to mój nr 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolory, dla mnie najlepszy jest ten najbardziej wściekły róż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki wściekły neon, razi po oczach niesamowicie :)

      Usuń
  30. głośno ostatnio o tych matach i o ile za nimi nie przepadam to chyba kupie sobie jeden jasny kolorek na wypróbowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Numery 03 i 19 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wkradła Ci się literówka i zamiast 19 miała być 10? :)

      Usuń
  32. 03 boski kolor. Czaję się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go bardzo polubiłam :) będziesz zadowolona jak uda Ci się ją złapać!

      Usuń
  33. Właśnie przymierzam się do ich kupna! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Fuksja wygląda obłędnie! Ale ja bym się nie zdecydowała, bo na sobie mocnych kolorów nie lubię.. ale na kimś podziwiam z zachwytem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie lubiłam na sobie, ale z czasem mi się zmieniło :)))

      Usuń
  35. najlepsze! osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomadki z Golden Rose były moimi pierwszymi i jak najbardziej się nie zawiodłam!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę się w końcu zaopatrzyć :-) jestem ciekawa jak wypadną w porównaniu z innymi matowymi pomadkami. Świetne kolorki posiadasz :-) jednak pomadki..pomadkami.. ale lakier na paznokciach obłędny..co za lustro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z nich bardzo zadowolona! Miałam maty z Wibo, Sleeka i Bourjois i wypadają wg mnie na równi z Bourjois :) Tylko kolory GR bardziej m odpowiadają :)

      Usuń
    2. A paznokcie to pyłek metal manix z indigo ;)

      Usuń
  38. Mam trzy odcienie tych pomadek, m.in. 03, który uwielbiam i 10, który u mnie nie wygląda niestety zbyt korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Posiadam parę na prawdę jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje ulubione <3 Trwałe, intensywne. Super! Mam dwa takie same kolory jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz!
Jest to dla mnie niesamowita radość i motywacja do dalszego pisania :)
Staram się na bieżąco wchodzić na Wasze blogi i śledzić Waszą aktywność :)